כמה עולה פינוי אסבסט ?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

תהליך פינוי אסבסט הוא תהליך חשוב מאוד. אם אתם תוהים כמה הדבר יעלה לכם, כדאי מאוד שתדעו שהעלות הכלכלית של פינוי אסבסט היא אמנם דבר שכדאי לבדוק, אך אין זה אומר שכדאי לקבל את הצעת המחיר הנמוכה ביותר שמציעים לכם שכן, מדובר על תהליך שחייב להתבצע בצורה מקצועית ויסודית על מנת שלא לסכן אף אדם שמצוי בסביבה לרבות דיירי הבית.

למה חשוב להיפטר מהאסבסט?

האסבסט הוא חומר עתיק שהשתמשו בו לא מעט בעבר לצורך בנייה. אולם עם השנים התפתחה המודעות לגבי הסכנות הבריאותיות החמורות של החומר המדובר. חשיפה לאסבסט עלולה לגרום למחלות נשימה קשות שאינן ברות טיפול. אותן מחלות עלולות להסתיים בסיבוכים ובראשם מוות. בין המחלות החמורות אשר מקושרות באופן ישיר לאסבסט ניתן להזכיר את סרטן הריאות ועוד.

האסבסט אינו מסוכן רק בעת פירוק, שבירה או שריפה שלו שהם מצבים שבהם הסיבים של האסבסט משתחררים לאוויר ועלולים להישאף על ידי אנשים שנחשים להם. מעבר למצבים הללו גם כאשר האסבסט מצוי בבניין הוא עלול להוות סכנה בכל עת ועל כן חשוב מאוד להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך פינוי אסבסט בכל מבנה קיים.

תהליך פינוי אסבסט

פינוי אסבסט קבלן מורשה היא פעולה מורכבת שמתבצעת בכמה שלבים. הנקודה המרכזית היא שצריך להבין שמבחינה כלכלית אין מחיר אחיד לתהליך פינוי אסבסט שכן, כל תהליך מתבצע בצורה שונה בהתאם לתנאים. בכל אחד מהמקרים יש פרמטרים שונים אשר מגדירים את המורכבות של המשימה ובהתאם לכך גם את המחיר שלה.  חשוב מאוד גם להבין שהמלאכה איננה מסתכמת רק בפירוק האסבסט, אלא על פי החוק יש חובה להוביל את החומר שמפרקים לאתרים מורשים ולהטמין אותו שם. ישנן חברות שיכלילו את הפעולה הזאת בתוך המחיר הכולל של פינוי אסבסט וישנן חברות אשר יתמחרו את הדבר בצורה נפרדת. ככל שאתרי ההטמנה הזמנים יהיו רחוקים יותר מהכתובת שבה מתבצע הפירוק כך יהיה סיכוי גבוה יותר שהמחיר יהיה גבוה יותר.

כיצד תוזילו את מחיר פינוי אסבסט?

כאמור, אין תשובה אחידה וחד משמעית בכל הנוגע לתהליך פירוק ופינוי אסבסט. ישנם פערים של עשרות אחוזים בין פרויקטים שונים ובין אנשי מקצוע שונים. כמובן שמדובר על עבודה שחייבת להתבצע באופן מקצועי ועל כן לא מתפשרים על איש מקצוע לא מוסמך או לא מספיק מקצועי לצורך ביצוע העבודה. יחד עם זאת, ניתן לבקש הצעות מחיר מכמה קבלנים או אנשי מקצוע העוסקים בתחום ויודעים באמינות, במקצועיות ובאסמכה המקצועית שלהם לבצע את העבודה על מנת לבחור את ההצעה המשתלמת לכם ביותר מבחינה כלכלית. לאחר שתבחנו את הצעות המחיר תוכלו לבחור באיש המקצוע המתאים לכם ביותר ולבצע את העבודה בצורה מהירה, יעילה, איכותית ומקצועית על מנת לשמור על הבריאות שלכם ועל בריאותם של הדיירים בסביבה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!