מה החוק לעבודה בגובה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

החוקים במדינת ישראל בכל הנוגע לענף הבניה עלולים להיות תקיפים במיוחד. זה לא מפתיע. כל מי שמגיע מהענף מכיר את הנתונים. כולנו יודעים עד כמה פגיעים העובדים שלנו לאורך שעות העבודה הרבות שלהם בחוץ, במזג האוויר הישראלי, תוך שהם נדרשים לא פעם לעבוד שעות ארוכות בתנאים לא נוחים.

עבודה בגובה מעל 2 מטר

זו הסיבה בגינה החוק במדינת ישראל קובע כי רק מי שקיבל אישור עבודה בגובה יכול לעבוד בגובה העולה על שני מטרים. על ההכשרה להיות מקיפה ועליה להיות מבוצעת על ידי מי שעבר לכך הכשרה מקיפה מטעם משרד הכלכלה. מי שאחראי על בטחונם של העובדים ומתוקף כך גם על ההכשרה שלהם הוא במידה רבה מנהל העבודה. כך שבהחלט מדובר כאן על אחריות כבדה מאוד היושבת על כתפיו של כל מנהל בתחום.

אלא שגם אם מדובר על תהליך מורכב, אין זה אומר כי אתם לא יכולים להיעזר באנשי המקצוע המתאימים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. זו הסיבה שלנו להיות כאן ולתת לכם יד תומכת ואוזנת קשבת כדי לאפשר לכם להעביר את העובדים שלכם את כל ההכשרה הנדרשת לאורך כל הדרך.

אז מה אנחנו מציעים, למה זה מה שהעובדים שלכם צריכים ועוד, במאמר הבא.

התפקיד שלנו הוא להתאים את עצמנו אליכם

אנחנו חושבים שאחד התפקידים המורכבים בשוק הוא התפקיד של מנהל העבודה המבצע את עבודת הבנייה. אנו כולנו מכירים את הבירוקרטיה הישראלית ויודעים עד כמה זה יכול להיות מורכב לעיתים. לכן, חשוב לבחור חברה מקצועית שתתן לכם את ההכשרה לה אתם זקוקים בלי לייצר עבורכם עבודה מיותרת.

זו בדיוק הסיבה בגינה אנחנו, כאן ב- מרכז להדרכות בגובה, מתעקשים לתת את השירות במהירות הגבוהה ביותר, המקיפה ביותר, זו שתאפשר לעובדים שלכם לעבור את התהליך בלי שאתם תעבדו קשה מדי לשם כך.

מדריך מוסמך לעבודה בגובה

אצלנו תוכלו למצוא מי שמכירים את התחום לפני ולפנים. מי שעברו הכשרות של משרד הכלכלה על מנת שיהיו זכאים להעביר הכשרות לעבודה בגובה אותם מבצע המרכז להדרכות בגובה . אנחנו כמובן מכשירים גם בעלי מקצוע הדוברים רוסית, ערבית וכן הלאה. זאת כדי להבטיח כי העובדים שלכם יקבלו את כל המידע המגיע להם בלי המכשול השפתי שלא פעם עומד לרועץ.

לאורך התהליך נלמד כיצד לעבוד בגובה באופן כזה שימנע מהעובדים להסתכן. נעבוד על האופן בו אנו יכולים לבצע פעולות כאלו ואחרות בגובה בלי לבצע פעולות נוספות וכן הלאה. אנחנו בטוחים כי לאחר ההכשרה, אחרי שהעובדים יכירו בסכנה העורבת לכם כאשר הם מתנהלים בגובה שלא כשורה, הם יזהרו בעשרות מונים יותר מבעבר.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר במהירות. בטלפון או דרך האתר. כדי שנוכל אנחנו, כאן ב- מרכז להדרכות בגובה, להכין את הדרוש כדי שהעובדים שלכם יקבלו הכשרה מקיפה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!