מודד למדידת ארנונה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

מדידת נכסים לצורך ארנונה מתבצעת על ידי מודדי שטח מקצועיים ומוסמכים. את המודדים המדוברים עליכם לבחור באפן עצמאי והם יכולים לסייע לכם לחסוך לא מעט כסף. כולם יודעים שתשלומי ארנונה מהווים חלק בלתי נפרד מההוצאות השוטפות של כל בית פרטי או בית עסק בישראל. את הארנונה משלמים אחת לחודשיים או אחת לשנה כאשר היא מהווה חלק בסיסי וחשוב מההוצאות השוטפות של בית פרטי או בית עסק. גובה התשלום נקבע על ידי הרשות המקצועית בהתאם לנתוני מדידה קיימים.

חשוב לדעת כי מרבית האנשים כלל לא בודקים את נתוני המדידה אשר קובעים את הסכום שהם משלמים לארנונה. לא פעם, הנתונים לא תואמים את המציאות ויוצא שהאדם משלם סכום ארנונה הרבה יותר גבוה ממה שהוא אמור לשלם בפועל, בהתאם למידות הדירה שלו. על כן, במקרה הזה כדאי לבחור במודד מקצועי לצורך מדידת ארנונה.

מתי כדאי לבחור בשירות מדידת נכסים לצורך ארנונה?

מודד מוסמך מחברת מודדים ישראל שמבצע מדידות לקראת הקמת מבנים חדשים, יכול לבצע מדידות בבית לצורך תשלום ארנונה. מדובר על מדידות שמבצעים בכדי לקבוע את השטח המדויק שעבורו מחייבים אתכם בתשלום ארנונה. מדידת נכסים לצורך ארנונה מומלצת בעיקר במעמד של מעבר דירה וכן במקרים שבהם שמים לב כי הנתונים בחשבון הארנונה שמקבלים אינם תואמים את המציאות. כמו כן, מדידת נכסים לצורך ארנונה רלוונטית גם במקרה שבו בוצעו שינויים שונים בנכס שמשפיעים על מידותיו כגון: סגירת מרפסת שמש, תוספת חדר, סגירת פרגולה ועוד.

מי אחראי לביצוע מדידת הנכס לצורך ארנונה?

מדידת השטח של דירה לצורך ארנונה מתבצע בשלב הרישום של הנכס מיד לאחר שמשלימים את בנייתו. בעל הנכס נדרש לספק לרשות המקומית מפה ושרטוט של הנכס המוגבר וזאת לצורך רישום זכויות בטאבו וכן הגדרת גוש והחלקה. המדידה של השטח מהווה את אחד מהנתונים שרשומים במסמכים אשר מגיש בעל הנכס. בהתאם לנתון המדובר רשויות המס מחשבות את תשלום הארנונה.

מדידה מחדש לצורך ארנונה

אם מסיבה כלשהי אתם חושבים כי נפלה טעות במדידת השטח שלכם ובהתאם לכך אתם משלמים חשבון ארנונה גבוה יותר, אתם יכולים לבחור באופן עצמאי מודד מוסמך ומקצועי שיבצע מדידה מדויקת של שטח הדירה שלכם. לאחר שהמודד ימדוד את הדירה, תוכלו להגיש את נתוני המדידה המדויקים לרשות המקומית. כמובן שהנתונים חייבים להכיל את החתימה של המודד המוסמך. אם הרשות תתנגד למסמך שהגשתם, תוכלו להתחיל בהליך משפטי.

כיצד בוחרים מודד מוסמך למדידה לצורך ארנונה?

מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט מודדים מוסכמים לצורך מדידה של שטחים, כדאי מאוד לבחור במודד בעל מוניטין שיש לו לא מעט המלצות. רשות מקומית שרואה מסמך אשר חתום על ידי מודד מוסמך, מוכר, מקצועי ובעל מוניטין, תתייחס בצורה רצינית מאוד לנתוני המדידה ובהתאם לכך יש לכם סיכוי גבוה יותר לקבל את הזיכוי הכספי המגיע לכם בשל תשלום גבוה יותר של ארנונה כתוצאה ממדידה לא נכונה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!