מחיר ריצוף חוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עם כל פתרונות הריצוף הקיימים היום למרחבי חוץ, עומד בפניכם טווח רחב מאוד של מחירים לריצוף מרחב החוץ של הבית. מחיר ריצוף חוץ מורכב ממחיר עבודות ההכנה לריצוף, ממחיר חומרי הגלם/ אריחים ומעלות העבודה. הדרך הנכונה ביותר לבחור ריצוף חוץ היא תחילה לבחור את סוג הריצוף המועדף עליכם והמתאים ביותר למרחב החוץ שלכם, ורק לאחר מכן לבחור את הספק שיודע לבצע את המשימה במחיר הנמוך ביותר. יחד עם זאת, לא מעט אנשים בוחרים את ריצוף החוץ בהתאם למחיר שלו וגם זאת אופציה, אם כי פחות מועדפת. בשורות הבאות, מפרטים בפניכם המומחים של יחידת השיפוצים את המחירים של סוגי ריצוף חוץ שונים, על מנת שתוכלו לקבל תמונה כללית לפני קבלת החלטה.

סוגים שונים של ריצוף חוץ ומחיריהם

כאמור, מחיר ריצוף חוץ נקבע על פי שלושה רכיבי מפתח: עלות עבודות הכנה, חומרי גלם ועלות עבודה. עבודות ההכנה הן בדרך כלל זהות בכל האופציות (למעט אולי הדבקת ריצוף) ועלותן עומדת על 200-270 ₪ למטר רבוע של ריצוף. עבודות אלה כוללות הנחת שכבת חול, יישור שטח, הצבת רשת ברזל, שכבת בטון דק וכן הלאה. מפה מתחיל הפסטיבל האמיתי כשבפניכם עומדות סדרה של אפשרויות שונות לריצוף מרחב החוץ. להלן מחירים של סוגי ריצוף חוץ מרכזיים:

ריצוף קרמיקה/ גרניט פורצלן

– 200-300 שקלים למ"ר. זהו הריצוף הקלאסי שנחשב לפופולארי ביותר לריצוף חללי פנים, אך ניתן ליישום גם במרחבי חוץ ובתנאי שאתם בוחרים באריחים בעלי מרקם גס למניעת החלקה.

ריצוף בטון מוחלק – 350-500 שקלים למ"ר. מבוצע באמצעות שכבת בטון בעובי 10 ס"מ או 20 ס"מ, החלקה ויישור ולבסוף יישום שכבת אפוקסי עם דוגמת עיצוב נבחרת. גם במקרה הזה, חשוב לשמר רמה מינימלית של חספוס, לצורך מניעת החלקה.

ריצוף אבן טבעית – 250-350 שקלים למ"ר. הריצוף הכפרי והטבעי ביותר שתוכלו להעניק למרחב החוץ שלכם, אם כי חשוב לבחור את סוג האבן הנכון, לא רק בהיבט העיצובי, אלא גם בהיבט של מקדם ספיגת מים וכתמים.

ריצוף אבנים משתלבות – 150-250 שקלים למ"ר. זוהי אולי האופציה שמציעה את מחיר ריצוף חוץ הזול ביותר. תוכלו לבחור את תצורת האבן, הגודל שלה והגוון שלה.

ריצוף דק – מחיר ריצוף חוץ מעץ הוא אולי המחיר היקר ביותר, תלוי בסוג העץ. עץ אורן יעלה לכם 300-400 שקלים למ"ר, עץ איפאה או סינטטי 600-700 שקלים למ"ר, אבל המראה הוא מופלא ומשלב בתוכו גם אלמנטים מודרניים וגם מרכיב כפרי חזק מאוד.

אלו הם למעשה הסוגים המרכזיים של ריצוף חוץ, וכעת אתם יודעים את הפרמטר החשוב של מחיר ריצוף חוץ. יחד עם זאת, חשוב לזכור שמדובר במחירים למטר רבוע, כך שגם אם הפער למ"ר הוא קטן יחסית, כאשר מכפילים את הנתון בשטח המרחב לריצוף, הפערים יכולים להגיע לאלפי שקלים ואף מעבר לכך. ריצוף חוץ הוא מרכיב מפתח בחוויה שלכם את הבית, ולכן חשוב להשקיע מחשבה באופי הריצוף שאתם רוצים ליישם. ישנם מספיק פתרונות שיוכלו לספק לכם גם עיצוב מודרני ונקי וגם עיצוב כפרי וטבעי ברמות מחיר שונות. אתם רק צריכים לוודא שאתם מכירים את כל האפשרויות.

היחידה לשיפוצים היא חברה קבלנית רשומה, המבצעת מגוון רחב של עבודות שיפוץ ובנייה, ובכלל זה מבצעת פרויקטים של ריצוף חוץ מכל הסוגים, תוך הבטחה לליווי וייעוץ, מחיר ריצוף חוץ תחרותי ואטרקטיבי ואחריות מלאה על העבודה ועל התוצאה הסופית על פי מפרט מוסכם מראש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!