שיפוצניקים במרכז

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוצניקים הם בעלי מקצוע אשר בדרך כלל יודעים לבצע "כל מיני" עבודות קטנות בבית. צביעת הקירות, בניית קיר גבס ועד לביצוע עבודות בתחום החשמל, בתנאי שיש להם הכשרה מתאימה לעשות זאת. כשאנחנו מחפשים אחר שיפוצניקים במרכז, לא תמיד אנחנו יודעים מה בדיוק אנחנו רוצים שהוא יעשה ולעתים, בלי לשים לב אנחנו מזמינים את בעל המקצוע הלא נכון ולמעשה אנו זקוקים לקבלן שיפוצים.

במאמר זה ננסה לעשות סדר. נבחן אילו עבודות יכולות להתבצע במסגרת השיפוצים שאנחנו מתכננים לעשות בבית (או בכל מבנה אחר), נגלה מקורות השראה שיוכלו לעזור לנו לצאת לדרך ונצלול לתוך התחום. בסיומו של המאמר יהיה לנו קל יותר לבחור את בעלי המקצוע המתאימים עבור הפרויקט שלנו.

דירה עם בריכה משופצת

עבודות שיכולות להתבצע במסגרת השיפוצים

חיפוש שיפוצניקים במרכז יכול להתבצע לצורך פרויקט קטן, בתקציב מינימלי וקצר בזמן והוא יכול להתבצע אם אנחנו רוצים לבצע עבודות שישנו לחלוטין את פני המבנה. בחיפוש אחר בעלי המקצוע הנכונים עלינו לבדוק כי הם יכולים לבצע את העבודה וכי יש להם ניסיון קודם בעבודות זהות.

שבירת קירות

במסגרת עבודות השיפוצים ניתן לשבור את הקירות הקיימים ולשנות את גודלו של כל חלל. המטבח יכול להתחבר לסלון, חדר אחד יכול לגדול על חשבון האחר ובתכנון נכון אפשר לבצע שינויים רבים. עלינו לזכור שכגודל השינויים כך אורך השיפוץ ועם זאת, ברגע שכבר נתחיל להכניס אנשי מקצוע ולערוך שינויים בבית, כדאי להגיע לתוצאה שאנחנו באמת רוצים להשיג.

במידה והעבודה כוללת שבירה של הקירות הקיימים יהיה על השיפוצניקים לדאוג גם לפינוי מתאים והצבת פח בהתאם לתקנות. אנחנו יכולים להרוויח חלל חדש המתאים בדיוק לצרכים שלנו, רק חשוב להקפיד על תכנון נכון וכדאי להיעזר באיש מקצוע אם אנחנו רוצים לשבור קירות ולעסוק בשינוי מבנה.

החלפת חדר רחצה

החלפה, שדרוג או שיפוץ חדר הרחצה יוכלו להתבצע בדרכים שונות. אנחנו יכולים לשנות את כל החלל, להוציא את כל הכלים הסניטריים ואנחנו יכולים לשדרג אותו בלי להחליף את הכלים הנוכחיים. במקרה של מבנה ישן, כניסה לחדרים הרטובים תכלול בדרך כלל גם שדרוג של צנרת האינסטלציה.

כאשר אנחנו חושבים על שדרוג חדרי הרחצה אנחנו צריכים לשים לב שהשמיים הם הגבול. אנחנו יכולים לבחור במפרט בסיסי לעבודת הגמר ויכולים לשדרג עד לאינסוף. כדאי לחלק נכון את התקציב ואף להתייעץ עם שיפוצניקים מנוסים במרכז על תכנון נכון של התקציב.

שדרוג המטבח

המטבח הוא אחד החללים המהנים, הפעילים והמרגשים בבית. אנחנו נכנסים אליו בשעות שונות של היום והוא משמש את כל בני הבית. במקרה שהחלטנו לבצע שיפוץ שכולל גם את המטבח יהיה עלינו לקבל החלטות רבות לאורך הדרך.

את ארונות המטבח תכין החברה המבצעת כאשר השיפוצניק יצטרך להכין את נקודות החשמל והמים בהתאם לתכנון שלנו. כמו כן, אם אנחנו מתכננים להגדיל את החלל הנוכחי, עלינו לתכנן את המטבח עצמו כך שיהיה תואם לגודל שנקבל בסופו של דבר. המדידות הסופיות יתבצעו בשטח לאחר שהשיפוצניק יבצע שבירה של הקירות.

עבודות צבע ותיקונים קלים

עבודות שיפוץ לא חייבות להיות גדולות ולעתים כל מה שנדרש הוא עבודה של יום או יומיים כדי לשדרג את הבית או המבנה שלנו. תיקונים של פגעים בקירות, שיוף וצבע, יוכלו להעניק מראה נעים, חדש ומהנה. אנחנו יכולים להתייעץ עם השיפוצניק, לברר אם הוא מבצע עבודות קטנות ולשמוע מה נוכל לעשות במבנה.

כמובן, העובדה שאנחנו לא מתכננים לבצע עבודה גדולה במבנה, אינה אומרת שההנאה לא תהיה גדולה. בהתאם לרצונות ולתקציב העומד לרשותנו נוכל להחליט איזו עבודה לעשות ובאילו חדרים.
ראו גם: עבודות צבע במרכז

עבודות גבס

שיפוצניקים במרכז יוכלו לבצע סוגים שונים של עבודות גבס. מהנמכת תקרה ועד לבניית שידות וספריות, הגבס הוא אחד החומרים השימושיים והנוחים לעבודה. השיפוץ יכול להתבצע על ידי שימוש בקורות גבס בלבד או שהעבודות ישולבו בעבודות עץ ואפילו בטון.

את עבודות הגבס יבצעו אנשי מקצוע אשר מתמחים בחומר ובמידת הצורך בשיתוף פעולה של אנשי חשמל או מיזוג אוויר. כל זאת בהתאם לדרישות ולתוכניות שלנו.

לקחת השראה לתהליך השיפוץ

תהליך השיפוץ מתחיל הרבה לפני שנכנסים לבית או לעסק אנשי המקצוע, אפילו לפני בחירת שיפוצניקים במרכז. ההתחלה של התהליך היא בחלום, ברצון להשיג מראה חדש, שונה ובתיקון בעיות שקיימות במבנה. השלב הראשוני, של החלום, הוא השלב בו כדאי לחפש אחר מקורות השראה. זה הזמן לחפש מה מעניין אותנו, מה גורם לנו להתרגש ולאסוף רעיונות שיכול להיות שישתלבו בבית שלנו.

ישנם שלל מקורות מהם נוכל לקחת השראה. אנחנו יכולים להסתכל על מגזינים של ממש, ללכת לתערוכת עיצוב וכמובן, האינטרנט הוא מקור השראה אינסופי. אתרי מעצבים, תמונות מן העולם ואתר "פינטרסט" הם מקורות מידע מעולים. הם לא יוכלו להחליף את הצורך בתכנון, אך יוכלו לעזור לנו לבנות בראש את החלום ולפנות לבעל מקצוע כדי לבצע את התכנון תוך התחשבות ברעיונות שמצאנו ומצאו חן בעינינו.

כאשר אנחנו לוקחים רעיונות להשראה עלינו לזכור דבר אחד, המבנה צריך להתאים לצרכים שלנו. לכן, אם מצאנו טרנד שנראה שקולע בול לטעם שלנו, נצטרך לבדוק כיצד הוא ישתלב בתוך המבנה. בשלב הבא, של התכנון, נצטרך להביא את כל המגבלות, כולל מגבלות במבנה עצמו ולבדוק אם אנחנו צריכים לקבל אישור בטרם התחלת הפרויקט.

האם הפרויקט שלנו דורש אישורים מקדימים?

לרוב, נוכל לבצע עבודות שיפוצים ללא כל צורך באישור מיוחד. עם זאת, עלינו לדעת שבמידה ואנחנו מתכוונים לעשות שינויים מבניים ובהם שבירת עמוד תומך ופתיחת פתח חיצוני (חלון או דלת לרבות הגדלה של פתח קיים), אנחנו צריכים לדאוג לאישור מתאים לפני התחלת השיפוץ.

את האישור יש לבקש מהוועדה המקומית לתכנון ובניה. עלינו להגיע עם תוכניות השיפוץ כשהן חתומות על ידי המהנדס ולהמתין לאישור. הוועדה תדון בעניינינו במהירות (לרוב עד 45 יום) ונוכל לצאת לדרך ללא דאגה. שיפוצים רבים מתבצעים על פי חוק וללא כל אישור מקדים כיוון שאין צורך בכך. אם יש לנו ספק לגבי סוג העבודה והביצוע אנחנו יכולים להתייעץ עם איש מקצוע בתחום התכנון.

ההבדל בין שיפוצניקים במרכז לבין קבלן שיפוצים

רבים מאיתנו מחפשים שיפוצניקים גם בפרויקטים גדולים. כדי שנדע למי לפנות וכיצד הפרויקט שלנו עומד להתנהל, כדאי שנכיר את ההבדלים בין השיפוצניק לבין הקבלן.

שיפוצניק הוא בעל מקצוע אשר יכול לבצע עבודות שונות בבית. לעתים יהיה לו רישיון חשמלאי ולעתים הוא יהיה גם אינסטלטור. בפעמים אחרות הוא יוכל לבצע בעצמו פעולות ספציפיות קטנות (כמו צביעת הבית) אך הוא או אנחנו נצטרך להביא אנשי מקצוע נוספים כדי לבצע את השיפוץ המתוכנן כהלכה.

קבלן שיפוצים הוא בעל מקצוע עם רקע בתחום והוא מביא איתו צוות. הוא אחראי על הפרויקט, מביא את אנשי המקצוע ואחראי לכל התהליך. הוא הכתובת שנרצה לפנות אליה לפני השיפוץ, במהלכו ואם יהיה צורך אז גם לאחר מכן. רוב האנשים אשר מחפשים שיפוצניקים במרכז זקוקים למעשה לקבלן שיפוצים ולא לאיש מקצוע שיבצע עבודות קטנות.
אז מה עדיף? היכנסו לכתבה: שיפוצניק או קבלן שיפוצים?

טיפים מאת שיפוצניקים במרכז

בין אם השיפוץ שלנו עומד להיות קטן, מהיר וזול ובין אם אנחנו עומדים לקראת הגשמת החלומות שלנו, הטיפים הבאים יוכלו לעזור לנו לדעת לקראת מה אנחנו הולכים. שיפוצניקים שמכירים את התחום ואת העבודה יוכלו להמליץ לנו לפעול על פי הטיפים הבאים:

טיפ ראשון – לשים דגש על התכנון

רבים מאיתנו רוצים לעבור במהירות משלב הגדרת החלום הראשוני לביצוע. ברגע שקבענו את התקציב והחלטנו שאנחנו יוצאים לדרך, אנחנו מתרגשים ורוצים לראות כיצד המבנה מקבל את המראה החדש. על אף ההתרגשות, ההמלצה היא לעצור לרגע ולתכנן את התהליך.

מומלץ לחשוב על החדרים שיקבלו טיפול, לבדוק מה אנחנו רוצים להשיג ואם אנחנו רוצים להיכנס לשיפוץ גדול, כדאי לפנות לבעל מקצוע בתחום התכנון שיכין תוכניות מסודרות. השיפוצניקים והקבלנים יצטרכו לעבוד בהתאם לתוכניות שנעביר אליהם.

טיפ שני – לבדוק מה מבצע השיפוצניק

במקרה שאנחנו מזמינים שיפוצניק שיבצע עבודה קטנה, עלינו לבדוק מראש מהן היכולות שלו. למשל, אנחנו יכולים להזמין אותו כדי לבצע הנמכת תקרה, אך אחר כך להחליט שאנחנו רוצים גם ליצור שקעים לתאורה. במקרה זה הוא יוכל לבצע את העבודה רק אם יש לו רישיון לעסוק בחשמל.

כדאי שנדע מראש מהן היכולות של השיפוצניק, מהי דרך העבודה שלו ולברר האם הוא זה שעומד לבצע את העבודה או האם הוא מביא אנשי מקצוע אחרים. אם הוא מביא אנשי מקצוע, הוא צריך להיות אחראי על העבודה שלהם כיוון שההתנהלות שלנו היא מולו. מומלץ לחתום על חוזה מסודר לפני תחילת העבודה.

טיפ שלישי – בעבודות חשמל ואינסטלציה לבדוק את הרקע של איש המקצוע

ישנן עבודות שיכולות להתבצע על ידי אנשים עם "ידיים טובות". למשל, תיקון וצביעת הקיר יוכלו להתבצע על ידי אנשי מקצוע אכפתיים, שאוהבים את התחום ושיש להם את הכוח לבצע את העבודה. לעומת זאת, עבודות מסוימות דורשות רקע, ידע והשכלה מתאימים.

בכל הנוגע לעבודות חשמל ואינסטלציה, עלינו לוודא שאנחנו מזמינים אנשים שיש להם את האישורים המתאימים לעסוק בתחום. אנחנו יכולים לבקש לראות את הרישיון של בעל המקצוע ולא להתפשר על מישהו ש"יודע איך" להתקין מכשירים או לבצע פעולות דומות. במקרה שאנחנו מזמינים קבלן שיפוצים חשוב שנגדיר שבמסגרת העבודה יהיה עליו להביא רק אנשי מקצוע שמחזיקים ברישיון בתוקף.

כך נבחר שיפוצניקים במרכז לפרויקט שלנו

אחת השאלות החשובות שנשאל לפני שנצא לדרך היא כיצד נוכל לבחור את השיפוצניק המתאים ביותר לעבודה שלנו. אנחנו תמיד חייבים לבדוק שאיש המקצוע שנכנס למבנה יכול לבצע את העבודה הנדרשת. לכן, לפני שאנחנו מתחילים בחיפוש עלינו לברר עם עצמנו מה אנחנו רוצים להשיג. עלינו להגדיר את סוג העבודה ואת ההיקף שלה ולזכור כי אין להתפשר על אנשי מקצוע.

לאחר שהחלטנו מה אנחנו רוצים לבצע, אנחנו יכולים להתחיל בחיפוש. אנחנו יכולים לשוחח עם שיפוצניקים בטלפון ולהזמין את אלו שאנחנו רוצים לשמוע מהם פרטים נוספים לפגישה. בפגישה נוכל לתאר את הפרויקט, להציג את התוכניות שלנו וכמובן לשאול שאלות על הרקע של השיפוצניק, היכולות שלו, צורת העבודה ולבסוף לקבל הצעת מחיר רלוונטית לבקשות האישיות שלנו.

הדרך הפשוטה ביותר לקבל את המידע הנחוץ לנו היא לפנות אל היחידה לשיפוצים. כאן מחכה לנו צוות מקצועי המורכב מכל אנשי המקצוע שיכול להיות שנצטרך בזמן העבודה. אנחנו יכולים להיות רגועים כשאנחנו בידיים טובות ולשם כך כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר, לקבוע פגישה ולקבל הצעת מחיר לשיפוץ דירה בזול לעבודה הקרובה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!