שיפוץ דירה בזול – 10 טיפים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

לשפץ את הדירה בזול… האם זה אפשרי? התשובה היא בהחלט כן, ומצד שני אתם רוצים להיזהר שהתוצאה הסופית לא תהיה זולה. שיפוץ זול הוא כדאי ומשתלם אך ורק אם השיפוץ עצמו הוא זול, אך לא ניתן להבחין בכך בתוצאה. אם עיצוב הבית שלכם ייראה זול לאחר השיפוץ, ייתכן שכדאי להשאיר אותו כפי שהוא עכשיו. ועדיין, ישנה בהחלט אפשרות לבצע שיפוץ דירה בזול מבלי לגרום לו להיראות זול ועל האפשרות הזאת נספר לכם כעת באמצעות 10 הטיפים הבאים.

תסתכלו בקנקן, לא במה שיש בו

בניגוד לפתגם המקורי, כאשר אתם רוצים לשפץ את הדירה שלכם בזול, אתם חייבים לעשות שינוי של מאה ושמונים מעלות בחשיבה שלכם ולמקד את תשומת הלב במה שרואים מבחוץ ובמילה רואים הכוונה היא גם למרגישים, חשים ומריחים. כשאתם רוצים לבצע שיפוץ דירה בזול, אתם יכולים לבחור את העץ הפחות איכותי אבל אתם לא יכולים להתפשר על איך שהוא נראה ומרגיש כלפי חוץ. העיקרון הזה יכול וצריך להנחות אתכם בכל החלטה שאתם מקבלים לגבי הקירות, התריסים, החלונות, הדלתות וכל אלמנט אחר שאתם רוצים לכלול בשיפוץ.

שיפוץ דירה בזול

הימנעו מאלמנטים זולים שגם נראים זול

פלסטיק הוא אולי חומר הגלם הזול ביותר שגם נראה הכי זול. כיום ישנן תרכובות פולימריות שניתן לעשות בהן שימוש, בעיקר אם אתם משפצים את הדירה שלכם בסגנון המודרני, וליהנות גם מהמחיר הנמוך שלהן אבל גם לשמור מראה מהודק ומכובד. בכל מקרה, הימנעו מכל אלמנט שנראה זול או שנותן הרגשה של זול.

בחרו בסטנדרט קבלן בשיפוץ דירה זול

כמעט בכל אלמנט שתרצו להכניס במסגרת שיפוץ דירה בזול, תוכלו למצוא דגמי מדף שאותם תוכלו להזמין כפי שהם, או שתוכלו להזמין אותם בהתאמה אישית. לפעמים שינוי של ס"מ אחד במידה של האלמנט יכול לייקר אותו בעשרות אחוזים, אז דבקו בסטנדרט ואת הייחודיות נסו לייצר באלמנטים שהם זולים בלאו הכי.

היעזרו באנשי מקצוע המומחים בשיפוץ דירה בזול

שיפוץ דירה 100 מר בזול

אנשי מקצוע כמו מעצב פנים או אדריכל, יכולים לפתוח בפניכם עולם שלם של דרכים לשפץ את הדירה שלכם בזול מבלי לגרום לה להיראות זולה. אתם רק צריכים להגדיר להם את הדרישה הזאת שלכם ואם בחרתם באיש המקצוע הנכון, הוא יוכל לתת לכם את הפתרונות הנדרשים במהירות ובקלות.

התרחקו מטרנדים בשיפוץ דירה

טרנדים משקפים כמובן רוח כלשהי בציבור, אבל לעיתים מדובר ברוח מלאכותית שנוצרה על ידי מותגים גדולים בכדי לגבות יותר כסף מהציבור סביב כל מה שקשור בהם. אל תבצעו שום דבר רק בגלל שהוא טרנדי. אפשר לשפץ דירה בזול בצורה נפלאה ומיוחדת גם מבלי לשלב בשיפוץ אפילו טרנד אחד.

תכננו היטב מראש

אחת הסיבות המרכזיות לכך שפרויקטים של שיפוץ דירה הופכים להיות יקרים היא היעדר תכנון נכון ומספיק. כאשר התכנון אינו מספיק, הטעויות מתחילות להופיע והטעויות האלה יכולות להיות מאוד יקרות, גם לכיס וגם לנפש. אל תנסו לצאת בזול איפה שאי אפשר, אל תפעלו על פי מצב רוח חולף, התייעצו עם אנשי מקצוע ותכננו את הדברים מראש.

את הרכש בצעו במקומות הנכונים

אפשר בהחלט להפריד בין חנויות ובתי מסחר שמוכרים מוצרי יוקרה ואיכות לעומת חנויות שהן יותר "עממיות". בחנויות העממיות האלה אפשר למצוא מציאות חד פעמיות ויוצאות דופן בעלויות נמוכות הרבה יותר ממה שמקובל. השקיעו בחיפוש אותם מקומות בכדי שתוכלו לחסוך בעלות הכוללת.

חפשו מבצעים

גם חנויות היוקרה יכולות להציע לכם פריטים מיוחדים ויקרים למדי במחירי מבצע. הסיבות לעריכת המבצע יכולות להיות מגוונות מאוד ולרוב הן קשורות בעניינים פנימיים של בית העסק. עבורכם בכל מקרה מדובר ברווח נקי.

התמקדו במוקדי השיפוץ החשובים

ככל ששטח הפנים של האלמנט אותו אתם משפצים גדול יותר, כך ההשפעה שלו על המרחב היא גדולה יותר. הרצפה למשל יכולה לשנות לחלוטין את האווירה בבית, הברזים פחות. הדלתות גם הן חשובות מאוד והחלונות גם יכולים להשפיע מאוד על האווירה והעיצוב. כיורים, מיכלי הדחה לשירותים, כיריים, מטבחים מתוחכמים וכדומה פחות. זה ברור שאתם רוצים הכל, אבל אם אתם נאלצים לבצע שיפוץ דירה בזול, למדו לתעדף את האפשרויות ולהקדיש את עיקר תשומת לב למה שמשנה באמת.

חפשו אלטרנטיבות

כמעט לכל פריט עיצוב שתוכלו לשלב בתהליך השיפוץ, ישנה אלטרנטיבה זול יותר. כך למשל, תוכלו לרצף את הבית בשיש יקר או באבן בעזרת קבלן ריצוף שדומה מאוד לשיש או אפילו מתאימה יותר לטעמכם והיא תהיה הרבה יותר זולה בחישוב הכולל. זה נכון גם לגבי החלונות והדלתות ולגבי כל אלמנט אחר בתהליך השיפוץ.

אבל בשורה התחתונה, הדבר החשוב ביותר הוא שתתחברו עם אנשי המקצוע הנכונים. אם תצליחו למצוא אותם כבר בהתחלה ואם תגדירו להם את הצורך שלכם להשלים שיפוץ דירה בזול, יש סיכוי טוב שתוכלו לעשות פלאים במסגרת תקציב שמעולם לא חשבתם שאפשר לעשות איתה משהו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!