שיפוץ מטבח בזול

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מצד אחד אתם חייבים לשפץ את המטבח שלכם, מצד שני אין לכם את התקציב הנדרש בשביל לשפץ את המטבח? יש לנו פיתרון עבורכם. שיפוץ מטבח בזול זה לא מילה גסה, אפשר למצוא הרבה מקומות אשר יעניקו לכם מחירים הוגנים ועם מעט מחשבה, תוכלו להפוך את הדיל כולו להרבה יותר משתלם. איך עושים את זה? מה זה כולל? האם זה כדאי? תשובות לכל השאלות האלה תמצאו בהמשך.

שיפוץ מטבח בזול – יש חיה כזאת?

התשובה היא כן. שיפוץ מטבח בזול הוא דבר קיים, אבל יש לדעת איך לעשות אותו נכון. יש היום סוגים שונים של

האם אכן ניתן לשפץ את המטבח בזול
תמונה מאתר 123rf

מטבחים, כאלה שאתם יכולים למצוא בקטלוגים וכאלה שאתם יכולים להרכיב בהזמנה אישית. אפשר למצוא מטבחים זולים מוכנים כבר בקטלוג, כל מה שיש לכם לעשות הוא לבחור ובעל המקצוע ימצא את המידות המדויקות עבורכם. אבל זה לאו דווקא הדרך הנכונה. יש היום מטבחים מסוגים שונים של חומרים, יש מקומות בהם אתם יכולים לוותר על הוצאות רבות. שיפוץ מטבח בזול לרוב לא יכלול הוצאות עבור החלפת צנרת או תשתיות מים וחשמל. הטיפול יהיה יותר קוסמטי מאשר מהשורש. אם אתם מנסים למצוא פיתרון לנראות המטבח שלכם בלבד, שיפוץ מטבח בזול הוא דבר שלא יהיה לכם מסובך למצוא.

שיפוץ מטבח בזול – כמה זה זול?

בדרך כלל המחיר אותו נשלם עבור שיפוץ מטבח קטן יתחיל מ-15,000 ש"ח, לעיתים מעט פחות. כאשר אנחנו מדברים על מטבחים גדולים המחירים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים ולעיתים גם למאות אלפי שקלים. כאשר מדובר על שיפוץ מטבח זול המחיר יכול לנוע בין 5,000 ש"ח ועד 10,000 ש"ח. אם מדובר על שיפוץ ממש מינורי בו אתם רק רוצים לבצע צביעה או הוספת לוח גבס ורוד, המחיר יהיה אפילו נמוך יותר מאשר המחיר שציינו עכשיו.

שיפוץ מטבח בזול – איך בוחרים בעל מקצוע?

במיוחד כאשר אתם מחפשים שיפוץ מטבח בזול חייב לשים דגש על בחירת בעל מקצוע איכותי. לרוב המילה זולכיצד לבחוק בעל מקצוע על מנת לשפץ את המטבח בזול יכולה להתפרש לבעלי מקצוע חאפרים. כדי לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה עליכם לדעת מי הוא האדם אשר עובד עבורכם. חשוב לבחור בחברת שיפוץ מוכרת ומורשת. יש חברות אשר אינן מורשות או עצמאים אשר אינם עונים להגדרה של שיפוצניק מורשה. איך יודעים אם שיפוצניק הוא שיפוצניק מורשה? יש דרך פשוטה מאוד. בעבר השוק היה מאוד פרוץ, כל אחד שהיה רוצה היה יכול לבצע עבודות שיפוץ בבתים. עם זאת, כאשר הסכנה התחילה להתגלות רשות השיכון החליטה לבצע אכיפה. משרד השיכון פתח גוף אשר מכונה רשם הקבלנים תחתיו כל הקבלנים הרשומים נמצאים בפנקס הקבלנים. על מנת שיוכל קבלן להיות רשום שם הוא חייב להיות בעל ניסיון של לפחות 5 שנים ולעבור מבחנים מטעם אותו גוף. ברגע בו הקבלן הוא קבלן רשום הוא יוכל לבצע עבודות בהיקף של 350,000 ש"ח לפרויקט. מי שאינו רשום לא יוכל לקחת פרויקטים בשווי של למעלה מ-40,000 ש"ח למעט מקרים חריגים.

טיפים שיחסכו לכם הוצאות

שיפוץ מטבח בזול נשמע כמו משהו חלומי, אבל אתם כנראה כן צריכים להתפשר על מספר דברים. אתם לא יכוליםמבחר טיפים לשיפוץ המטבח בזול לבקש מטבח מזכוכית ומשיש גרניט במחיר נמוך, זה לא הגיוני. עליכם להכיר את המחיר שיש בשוק ולהתאים את עצמכם אל המחירים האלו כאשר אתם מרכיבים מטבח. לכן, הרכבת מטבח בהתאמה אישית מחייבת הכוונה וייעוץ כדי לבחור את המחיר הזול ביותר. אם ניקח לדוגמא אם בחירת השיש, נוכל לבחור בין שיש גרניט, שיש אבן קיסר ושיש חברון. שיש חברון יהיה הזול ביותר, אך יש לכך השלכות שהוא פחות עמיד. לכן, היינו בוחרים בשיש קיסר שהוא גם מבין הסוגים הנפוצים בארץ. כמו כן לגבי יתר הדברים בבית שלכם, החל מהכיור ועד לגופי התאורה. אם יש משהו שאסור להתפשר עליו הוא כל הדברים שהם לא קוסמטיים כמו התשתיות של המבנה שלכם.

בסופו של דבר, כל עוד אתם עובדים באמצעות שיקול דעת וחישוב נתונים מדויק, תוכלו לחסוך לעצמכם אלפי שקלים. אנו ממליצים גם להתייעץ עם בעל המקצוע אשר מבצע את העבודות בבית שלכם, הגדירו בפניו תקציב שאותו אתם לא יכולים לעבור. ברגע בו הוא מעניק לכם הצעת מחיר שימו לב מה היא כוללת. ככל שתכירו יותר את כל החומרים בהם משתמשים לשיפוץ, ככה תדעו אם המחיר הגיוני. היום ניתן להמיר גבס בבטון כמעט בכל קיר בבית, אפילו בקירות חיצוניים. רק יש לשים לב לסוגי הגבס השונים שחלקם נגד מים, נגד אש ונגד תנאי מזג אוויר קיצוניים. בכל הנוגע לריצוף, תוכלו לבחור בין ריצוף סטנדרטי או יוקרתי. כאשר זה נוגע לקירות הבית, באמצעות חיפוי תוכלו לחסוך לא מעט כסף וגם לקבל את התוצאה שרציתם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!