ניקיון אחרי שיפוץ עשה זאת בעצמך

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

ניקיון לאחר שיפוץסיימתם לשפץ את הדירה? אתם מתכוננים לקראת היום הגדול שבו תוכלו להיכנס אל הדירה החדשה? זה הרגע שבו אתם צריכים לעשות סדר קטן ולהבין אי אלו דברים דרושים לכם רגע לפני המעבר. עוד הרבה לפני שתחשבו להכניס את הרהיטים לבית, יש להכין את הבית לקראת כך.

ניקיון יסודי לאחר שיפוץ

ולשם כך יש צורך בניקיון אחרי שיפוץ. ניקיון אחרי שיפוץ, זה בעצם שם כללי למגוון פעולות שעליכם לבצע. נתחיל דווקא מבחוץ: אם בבית החדש יש מרפסת או גינה, עליכם לחדשם באופן יסודי כדבעי. זה אומר לפנות את שאריות העלים והחפצים שאינם צריכים להיות שם, לנקות את הריצוף אפילו באמצעות לחץ מים ולהשאיר את הגינה או המרפסת נקיים וריקים. הטיפ הגדול במקרה זה, הוא להתחיל דווקא מהאזור הקרובים לבית, כדי שתתקדמו עם המים לכיוון בחוץ ולא תחזרו על אותו מקום מספר פעמים.

 

ניקיון כללי ויסודי לתוך הבית

כאשר אתם נכנסים לנקות את פנים הבית, חובה להתחיל מהקומה העליונה והחלקים העליונים ועד לרצפה שהיא השלב האחרון (ולפעמים גם הקשה ביותר). ניקיון לכל ארונות הבית חשוב מאוד, כדי שהבגדים ותכולת הבית לא התמלאו באבק הנשאר מהשיפוץ. לעיתים ובאזורים מועדים, יש צורך לעבור על כל ארון יותר מפעם אחת ובעזרת מתז לניקיון כללי ומגבת נייר. לאחר שסיימתם עם ארונות הבית הכוללים גם את ארונות חדרי השינה והמטבח, יש לעבור לחיטוי חדר האסלה והמקלחת. שם מעבר לניקיון שישאיר מראה מבריק, חובה להשתמש בחומרי חיטוי כמו אקונומיקה או 00. אל תתייאשו בקלות ואל תנסו "לחפף", זה יקח עוד 5 דקות או 10 דקות, אבל חיטוי חדר זה חשוב מאוד להסרת חיידקים, פטריות ומזיקים. סיימתם את חדרי השירותים והמקלחות? תעברו לשלב הקשה ביותר: גירוד שאריות הטיט, המלט ושאר דבקים שנשארו מהשיפוץ. לפני כן, מומלץ לרכוש שכפטל ע"מ להקל את ביצוע העבודה. גרדו ביסודיות ובזהירות כל שאריות מלט וטיט בכל מקום בהם הם נמצאים: רצפה, חדר מדרגות, פאנלים, ארונות וכו'.

 

חלון מבריק – בית מבריק

השלב לפני האחרון, יהיה דווקא חלונות הבית. נקו בעזרת חומר לניקוי חלונות ומגבת נייר את כל חלונות הבית. במידה וישנם תריסים נשלפים, שלפו אותם ורחצו אותם בעזרת צינור, כמובן לא לשכוח לנגב עד הטיפות הקטנות. בביתם עם חלונות גדולים או גבוהים, יש צורך להיעזר בסולם טלסקופי ע"מ להגיע לכל פינות החלונות.

 

שלב הרצפה – טיפים גם לפוליש

שלב ניקיון הרצפה לאחר שיפוץ, הוא אחד המרכזיים. מכיוון שהרצפה מלאה שבכבת שאריות בנייה, שטיפה המוכרת לכולם, לא תספיק. לכן, יש צורך בפוליש שזה אומר קרצוף יסודי. השכירו מכונת פוליש עם כל החומרים המתאימים לרצפה, בקשו הדרכה מהחברה שתשכיר לכם, ולא תאימנו כמה זה קל ואלו תוצאות מטורפות תראו מול עיניכם.

לסיכום: האם אפשר לעשות ניקיון אחרי שיפוץ לבד? התשובה היא כן. זה דורש זמן והשקעה, אך זכרו שבלי זה אין דרך טובה להיכנס לביתכם החדש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!