נסגרים על עיצוב, ומתחילים לשפץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כל בית מורכב מחדר אחד או יותר. כאשר אתה משפץ את הבית שלך, אתה מתחיל בדרך כלל במחשבה על העיצוב והפריסה של החדרים שלך. אתה רוצה לוודא שאתה מקדיש זמן לדברים הנכונים במהלך השיפוץ שלך. זה אומר לחשוב איך הפריסה של החדר שלך תעזור לך להשיג את מה שאתה צריך שהוא יעשה עבורך. עיצוב פנים בזמן שיפוץ הוא דבר מורכב לעשות. זה דורש התייחסות רבה ויש לתכנן היטב את הרעיונות כדי להפוך את הפנים הרצוי למציאות.

הצעד הראשון הוא למצוא קבלן או מעצב מוסמך שאפשר לעבוד איתו. לאחר שהאדם נמצא, תצטרכו לקחת בחשבון את הסגנון שלו ולהתחיל לחפש השראה באמצעות מגזינים, אתרי אינטרנט ופורטפוליו של מעצבים אחרים. לאחר מכן, תצטרכו לערוך רשימה של כל הדברים שיידרשו לשפץ או לשנות בביתכם – ממיקום רהיטים ועד לצביעת צבעים.

  •  ודא שהתקציב שלך מכסה הכל לפני שכירת קבלן
  • זכרו שלשינויים יש השפעה על כל חדר בבית שלכם אז תכננו הכל בקפידה
  • בחר חומרים עם עמידות בחשבון

עיצוב פנים בסגנון מיוחד הוא תהליך של קביעת הסגנון, הצורה, הצבע והמרקם של אזור. הבחירות שנעשות בעיצוב משקפות בדרך כלל את האישיות והטעם של המעצב. עיצוב פנים למגורים נחשב בדרך כלל כענף של אדריכלות מגורים. הוא עוסק בריהוט ועיצוב בתים פרטיים או דירות בסטנדרטים אסתטיים מסוימים למגורים, לאירוח, לבישול, לשינה וכו'. בתים תמיד זקוקים לשיפור כלשהו, אבל מה זה אומר על עיצוב הפנים בזמן השיפוץ?

ישנם יתרונות רבים לשיפוץ הבית. זה יכול להעלות את ערך הנכס שלך, להפוך אותו ליותר נוח ויעיל, או אפילו לתת לך יותר מרחב מחיה. אבל היתרונות האלה לא באים בלי כמה אתגרים, כמו למצוא את הריהוט המודרני המושלם עבור פחות (או בכלל), או להבין היכן לשים את כל הדברים שלך בזמן הבנייה. אחד האתגרים הכי מתעלמים ממנו הוא איך לגרום לבית שלך להיראות חדש תוך שמירה על התחושה הנעימה הזו שגורמת לך להרגיש שאתה יכול לקרוא לו בית.

אז איך משיגים את הסגנון המודרני המושלם עם אווירה נעימה (ולשמור על חלק מהרהיטים שלך)?

לאחר שיפוץ, הפנים הוא הדבר היחיד שיכול להשתנות באופן דרסטי. העיצוב והריהוט יכולים לעשות את כל ההבדל בהרגשה שלנו בחדר. בעת שיפוץ הבית חשוב להתייחס גם לעיצוב פנים וגם לעיצוב חיצוני. אתה רוצה לדעת אילו צבעים וסגנונות ריהוט ישלימו את החלל החדש שלך. שיפוץ בית זו החלטה גדולה. זו הזדמנות לשנות את הדרך בה משפחתך חיה וצומחת, ולקחת על עצמך זהות חדשה עבורך ועבור ביתך. הגיע הזמן לגלגל את הכדור. התחל בתכנון איך אתה רוצה שהמראה החדש שלך ירגיש. מה אתה מדמיין? ידידותי וחם? מגניב ומודרני? מלוטש ומינימליסטי? האפשרויות הן אינסופיות, אבל כדאי שתתחיל בהצצה מה יגרום לזה להרגיש כמו בית עבור המשפחה שלך. לאחר מכן, הגיע הזמן לבחור אילו חללים זקוקים לעדכון הכי דחוף: מטבח, חדר רחצה, סלון או חדר שינה?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!