עבודות גמר שיפוצים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד השלבים החשובים ביותר בשיפוץ הבית הוא שלב הגימור או כפי שמכונה בידי רבים שלב הפינישים. זהו השלב בו יבצע הקבלן את כל הפינישים בכל חלקי הבית כמו למשל התקנת דלתות הפנים, התקנת פרופילי האלומיניום, התקנת החשמל והמנורות שבחרתם, התקנת הכלים הסניטריים ועוד דברים רבים ברחבי הבית. חשוב מאוד שהקבלן אותו אתם בוחרים לבצע את עבודות הגמר יהיה כזה שמקפיד על איכות הגימור שכן לכאן בדיוק מתנקזים כל הניראות של כלל האלמנטים אותם בחרתם לבית שלכם וכל מה שיותקן ברשלנות ללא שימת דגש על הפרטים הקטנים מצידו של הקבלן יתבלה מהר יותר וכך לא יראה טוב בטווח הארוך.

קבלן רובה ב{CITYH}

מי מבצע עבודות גמר שיפוצים?

את ביצוע עבודות הגמר בפרויקט אותו אתם משפצים יכול לבצע קבלן גמר אשר מתמחה במספר תחומים או בכל התחומים שציינו קודם לכן. בנוסף אותו קבלן גמר יכול להעסיק מספר קבלני משנה כך שאתם יודעים שכל בעל מקצוע שמבצע את הפינישים בתחום שלו בפרויקט שלכם הוא איש מקצוע שמתמחה באותו תחום ספציפי. היתרון של קבלן גמר זה שהוא מרכז את כלל העבודה ולכם אין כלל צורך להתעסק עם מספר רב של קבלנים ויש לכם אדם אחד איתו אתם משוחחים על כלל הנושאים והוא מתאם עם יתר הקבלנים האחרים שאיתם הוא עובד.

פרט לקבלן שמבצע עבודות גמר שיפוצים תוכלו כאמור לשכור את השירותים של מספר קבלני שיפוץ שונים שכל אחד יבצע את הפינישים בתחום שלו. במידה ואתם מעוניינים לשלב קבלן עבודות גמר בפרויקט שלכם המומחים של ״היחידה לשיפוצים״ ישמחו לעזור ולייעץ לכם איך ומתי לשלב את קבלן הגמר בעבודה בפרויקט שלכם על פי הצרכים שלכם.

עבודות גמר שיפוצים – עלויות

המחיר של כלל עבודות הגמר של השיפוץ תלוי בתקציב שלכם ובכמה מעמיק יהיה השיפוץ שלכם או כמה השקעתם בבניית הבית שכן הוא תלוי גם בעלויות של מוצרים כמו הכלים הסניטריים אותם בחרתם, עלות המנורות ורכיבי החשמל, דלתות הפנים ועוד. מעבר לכך ישנם דברים יחסית בסיסיים וקבועים שיהיו חלק מעבודות הגמר של כל שיפוץ כמו למשל צביעת הבית. מחיר של צביעת הבית בשלוש שכבות כולל צביעת התקרה ינוע בין 4500 ש״ח בדירת שלושה חדרים לבין 6500 ש״ח לצביעת דירת חמישה חדרים, כאשר פה הסכום המדוייק תלוי כמובן בגודל הבית אותו אנו רוצים לצבוע. בהיבט של האינסטלציה התקנת כלים סניטריים הוא גם כן חלק נפוץ וחשוב בכל הפינישים כאשר מחירי הכלים הסניטריים עצמם תלוי בתקציב שלנו כאמור. מחיר התקנה של ברז ינוע בין 100 ל-200 ש״ח והתקנה של אסלה תלויה תעלה בין 3300 ש״ח ל- 4300 ש״ח. חשוב מאוד להזמין את קבלן הגמר לפגישה בה הוא יציג בפניכם את העלות הכוללת של סיום כלל הפרויקט.

ראו גם: מחירון עבודות גבס

לפרטים נוספים ומידע על עבודות בניה ושיפוצים, צרו איתנו קשר והמומחים מטעם ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לחזור אליכם במהרה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!