עבודת איטום בגובהה באמצעות סנפלינג

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודת איטום היא המונח המשמש לתהליך כיסום מבנה, כגון ארובה, בטיט מצופה חימר. מטרת עבודות האיטום היא לוודא שהמבנה אינו דולף או מאפשר לאוויר או לחות להיכנס אליו. המונח סנפלינג מגיע מהשפה הצרפתית "ראפ-" שפירושו "לתפוס". סנפלינג היא פעילות הכוללת ירידה של טיפה אנכית על ידי החלקה במורד קו עוגן. סנפלינג נקרא גם "סנפלינג" בחלקים מסוימים של אירופה, שפירושו "יורד" בצרפתית עתיקה. גובה מתייחס למרחק למעלה או למטה מנקודה מסוימת. לעתים קרובות ארובות אטומות בטיט מצופה חימר מכיוון שהן נוטות לדלוף בשל צורתן ומיקומן על מבנים. ארובות הן פיר אנכי

בסנפלה מושחל חבל דרך עוגן בראש צוק. האדם שיורד מהחבל חייב להחליק מטה ולשלוט במהירות שלו על ידי אחיזה בחוזקה בחבל בשתי ידיו. לאחר מכן האדם בחלק העליון מזין עוד חבל לפי הצורך, תוך מעקב אחר מה שקורה למטה. כדי להקל על העלייה והמורדת במצוק, יש בדרך כלל כמה עוגני ביניים במקום, לרוב בטבעות מתכת המחוברות לגושי בטון. על מנת להשתמש בסוג זה של מערכת עיגון בצורה מאובטחת, אתה צריך לקשור את הסנפל שלך עם קשר גיבוי הנקרא קשר מעקב דמות שמונה לפני שאתה מתחיל לרדת ואז לקשור שוב את הסנפל שלך עם קשר גיבוי נוסף לאחר שתגיע לתחתית . ביצוע עבודות איטום בסנפלינג ובגובה חשובות מאוד לביצוע עבודה כזאת.

הם חשובים כדי לוודא שמשימות הקשורות לבטיחות נעשות בצורה בטוחה ויעילה.

1. האיטום נעשה באמצעות חבל ורתמה, שיכולים לשמש כקו בטיחות זמני לעובדים שצריכים לרדת מאתר העבודה וגם כמערכת לעצירת נפילה קבועה למי שצריך להישאר על המשטח.

2. יש לבדוק באופן קבוע את רתמות הבטיחות לפני השימוש בהן, והעובדים צריכים להשתמש רק בציוד המתאים לעבודתם.

3. ניתן ללבוש ביגוד מגן כאשר יש סיכוי כלשהו לבוא במגע עם חומרים מסוכנים כגון כימיקלים או אסבסט, או אם יש סיכון מוגבר לנפילת חפצים כגון באתרי בנייה או זירות שריפה.

סנפלינג היא פעילות שבה מישהו יורד בפנים אנכיות צלולות באמצעות חבלים. חבל הבטיחות משמש בסנפלינג על מנת לספק ירידה מבוקרת מגובה המצוק. מטפסים מחברים את עצמם לחבל זה עם סוג מיוחד של רתמה הנקראת 'מכשיר סנפלינג' או 'מתלה סנפלינג'. הקצה השני של החבל מקובע לאחר מכן לסדרה של עוגנים, הנקראים "בריחי סנפלינג" או "פיטונים". ברגים אלו מוברגים אל פני הסלע והם בדרך כלל מסודרים כך שניתן לשחררם במהירות ובקלות, אם צריך לעלות בחזרה את פני הסלע בשעת חירום.

אגודת הסנפלינגים ועובדי הגובה משתמשת בחבל כדי לרדת משטח אנכי או מצוק. אדם שעושה זאת נקרא סנפלינג, ואילו הנוהג נקרא סנפלינג. בתקופה האחרונה, המונח "סנפלינג" שימש להתייחס באופן כללי יותר לירידה בחבל מגובה רב. זה כולל סנפלינג, המשתמש בקו סטטי שניתן להוריד או להעלות ביד בזמן עלייה או ירידה, בהתאמה. אבל זה כולל גם טיפוס מטה באמצעות סולם. סנפלינג הוא ירידה מבוקרת במורד סלע או משטח אנכי אחר. עבודות גובה הן הפעילויות שמבצעים מטפסי הרים כדי לחקור אזורים מסוימים של פסגות, במיוחד כאלה שקשה מדי לטיפוס רגיל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!