קבלן שיפוצים בחיפה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית אבל אתם מתלבטים איך לבחור קבלן שיפוצים בחיפה, המאמר הבא יעשה לכם סדר ויעזור לכם להחליט.

קבלן שיפוצים בחיפה – איך לעשות את הבחירה הנכונה?

אתם רוצים לשפץ, ומתלבטים האם כדאי להביא קבלן שיפוצים או את החבר השיפוצניק. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה, צריך להחליט מה גודל השיפוץ שאתם רוצים לבצע. שיפוצניק, בעיקר כזה שעובד לבד, יכול לבצע שיפוצים קטנים כמו חידוש צבע, עבודות גבס וכדומה ואילו קבלן שיפוצים, בעל ידע מקצועי וניסיון, מתאים לעבודות שיפוצים גדולות יותר שדורשות שילוב של אנשי מקצוע ותיאום ביניהם.

קבלן שיפוצים בחיפה – האם חובה לשכור קבלן שיפוצים רשום?

קבלן שיפוצים רשום נדרש במקרים שבהם השיפוץ ממומן על ידי המדינה, כמו במקרי השיפוץ אחרי השריפות באזור חיפה. עבודה עם קבלן רשום מבטיחה לכם שאתם עובדים עם אדם בעל הכשרה הנדסאית ועם לפחות חמש שנות ניסיון בתחום. ישנם, כמובן, קבלנים אמינים ומנוסים שאינם רשומים ויכולים לעשות עבודה מצוינת באותה מידה.

קבלן שיפוצים בחיפה – איך בוחרים את הקבלן?

  1. אל תתעצלו ללכת לראות עבודות קודמות של הקבלן ולדבר עם לקוחות קודמים על רמת השירות ורמת המקצועיות שלו ושל אנשי המקצוע שהוא מביא
  1. בדקו שלקבלן יש ביטוח עבור העובדים שלו וכלי העבודה וגם ביטוח צד ג' במקרה של פגיעה או נזק לרכוש או למי מבני המשפחה או הדיירים בבניין
  2. אם אתם גרים בחיפה, מומלץ לחפש קבלן שיפוצים מהאזור על מנת לחסוך זמני נסיעות והוצאות

 קבלן שיפוצים בחיפה – מה צריך לכלול ההסכם?

1.      וודאו שההסכם או החוזה ביניכם לבין הקבלן מכסה את כל הנקודות החשובות לכם, כולל אחריות על העבודה ועל אנשי המקצוע, לוח הזמנים הרצוי לכם ולוח התשלומים המתאים לתקציב שלכם

  1. ההסכם צריך לכלול את הצעת המחיר שקיבלתם מהקבלן ואת כתב הכמויות שמפרט את כל העבודות הדרושות לשיפוץ ואת המחירים, כולל החומרים הדרושים.

 קבלן שיפוצים בחיפה – איך כדאי לחלק את התשלומים?

לוח התשלומים צריך להיקבע מראש ולהתפרס לאורך כל תהליך השיפוצים, באופן הבא:

  1. לפני תחילת העבודה – מקדמה של עד עשרה אחוזים מעלות השיפוץ הכוללת
  2. בסיום כל שלב של עבודה – שמונים אחוז ממחיר אותו שלב, לפי כתב הכמויות
  3. בסיום כל עבודות השיפוצים, כולל תיקונים – את עשרים האחוזים שנותרו
  4. מומלץ להוסיף תמריץ כספי במידה והקבלן מסיים את העבודות לפני הזמן

שיפוצים בחיפה – הגורמים המשפיעים על העלויות

מדי יום מתבצעים שיפוצים בחיפה, בדירות, בתים ונכסים נוספים. את השיפוצים מבצעים אנשי מקצוע המתמחים בתחום. חלק מהשיפוצים קטנים בממדים שלהם ואחרים יהיו גדולים ויכללו החלפת צנרת, שבירת קירות ומטבח חדש. דבר משותף לכל שיפוץ הוא ההתרגשות לאורך כל הדרך. תמיד מדובר בצעד משמעותי, גם כלכלית וגם מבחינת הנראות של הנכס ולכן חשוב למצוא את אנשי המקצוע הנכונים למשימה.

לתכנן את השיפוץ בצורה הנכונה

רגע לפני שאפשר יהיה להתחיל את השיפוץ ולבחור את אנשי המקצוע יש להקדיש מחשבה לתכנון. עלינו לחשוב האם אנחנו רוצים לשפץ את כל הנכס או את חלקו ואם את חלקו, איזה חלק ממנו. עלינו לחשוב מהי התוצאה הסופית שאנחנו רוצים להשיג ולחשוב על סגנון עיצובי שאנחנו אוהבים. תכנון נכון יכלול גם הגדרה מראש של התקציב וזאת כדי להימנע ממצבים לא נעימים של אי יכולת לסיים את חלקו או התפשרות על פרטים שלא היינו רוצים להתפשר. את התכנון של השיפוץ אנחנו יכולים לבצע בעצמנו, אך רצוי להתייעץ עם גורמים מתאימים. אנשי המקצוע שיוכלו לעזור לנו יהיו מעצבי פנים, אדריכלים או אפילו מהנדסים. במידה ואנחנו רוצים לשבור קירות תומכים, לפתוח חלונות (או דלתות) ולבצע פעולות שישפיעו על יציבות המבנה, נהיה חייבים לפנות לגורם הנדסי ויותר מכך, לקבל אישור מקדים על תוכנית העבודה מהוועדה המקומית.

הגורמים המשפיעים על עלויות שיפוצים בחיפה

אחת השאלות שיכולה לעניין אותנו נוגעת לעלויות של השיפוץ. החלום שלנו לראות את הבית במראה החדש עובר בהוצאה כלכלית. העלויות יכולות להשתנות בין פרויקט אחד לאחר ולמעשה תמיד נקבל הצעה שהיא ספציפית לנכס שלנו. הגורמים הבאים יכולים להשפיע על העלויות: מנהל הנדסה עיריית חיפה

המצב הנוכחי של הנכס

אפשר לבצע שיפוצים בחיפה מתוך רצון לשדרג את הנראות של הנכס. אפשר לבצע אותם כשהנכס לא ראוי למגורים וכמובן שיש את כל האפשרויות "באמצע". ככל שהמצב רעוע יותר כך יהיה על אנשי המקצוע לבצע יותר פעולות כדי להביא אותו לשלב בו אפשר להתחיל לשפר את הנראות שלו. כדי שאפשר יהיה להעריך את העלויות של השיפוץ ולקבל הצעה קונקרטית חשוב להביא את החברה ולתת לה לראות את הנכס.

גודל השיפוץ

ככל שישנן יותר עבודות שיפוץ לבצע כך העלויות יהיו גבוהות יותר. ישנו הבדל בין שיפוץ של חדר אחד יחיד לבין כל הבית וישנו הבדל בין חדר אחד קטן לגדול. ככל שהעבודה מורכבת יותר ודורשת יותר מרכיבים (למשל שבירת קירות, החלפת מרצפות, הוספת נקודות חשמל ועוד) כך העלויות יהיו גבוהות יותר. עם זאת, פעמים רבות יהיה משתלם יותר לשפץ שלושה חדרים או את כל הבית מאשר לשפץ בכל פעם חדר אחד.

החדרים שעוברים שיפוץ

ישנם הבדלים בין החדרים השונים של הבית. חדר שינה דורש לרוב מעט פעולות ואנשי מקצוע מעטים לעומת חדר הרחצה או המטבח. שיפוץ מטבח אשר כולל החלפת ארונות ושיש יכול להיות יקר בהרבה משיפוץ חדר אחר בבית. הצעת המחיר תלויה בגורמים רבים ובשיחה עם החברה המתמחה בתחום נוכל להבין את הגורמים השונים המשפיעים על ההצעה.

גימור

השלב האחרון בשיפוץ הוא שלב הגמר. בשלב זה נכנס השיש החדש במטבח, הארונות, המנורות, המרצפות ועוד. ישנן רמות גימור שונות והבדלי המחירים גדולים מאד. כמו כן, עלות העבודה לא משתנה באופן משמעותי בשלב זה. כדי לבצע שיפוצים בחיפה בתקציב שעומד לרשותנו מומלץ לשבת עם מומחה כבר בתחילת הדרך ולהכין טבלת הוצאות. הטבלה תאפשר לנו לדעת כמה כסף להשקיע בכל פרט.

אנשי המקצוע

ישנם אנשי מקצוע רבים שיכולים להיות מעורבים בפעולת השיפוץ. עם זאת לא תמיד יש צורך בכולם. ככל שנצטרך להזמין יותר אנשי מקצוע כך יכול להיות שהשיפוץ יהיה יקר יותר. ישנן עבודות שלא דורשות חשמלאי ואינסטלטור ואחרות דורשות גם אותם. בבדיקת העלויות יש לבחון מי יכנס אל המבנה ויהיה מעורב בתהליך.

ניסיון אנשי המקצוע

גורם אשר יכול להשפיע על העלויות של השיפוץ הוא הגורם המבצע. חברה חסרת ניסיון או שיפוצניק בתחילת דרכו יכולים להיות זולים מאלו שמביאים איתם ניסיון וידע רב. בבחירת אנשי המקצוע חשוב לבחור את אלו המתאימים לעבודה ולזכור כי התפשרות בנושא זה יכולה לעלות בסופו של דבר בעבודה שאורכת זמן ארוך ושלא מתבצעת על הצד הטוב ביותר.

עונת השנה

לעתים עונת השנה תשפיע על העלות של השיפוץ. ככל שהעונה עמוסה יותר כך יכול להיות שתהיה השפעה למחיר. על מנת לדעת אם החברה המבצעת משנה את המחיר בהתאם לתקופה כל שעלינו לעשות הוא לברר מולה אם דחייה או הקדמה של הפרויקט שלנו ישפיעו על העלויות שהיא תבקש מאיתנו.

הזמן המתאים לבצע שיפוץ בנכס

ישנם מספר מצבים בהם נרצה לבצע שיפוצים בחיפה. מצב ראשון הוא כשיש צורך בכך. כאשר הנכס בעייתי, מכל סיבה שהיא, נוכל לבחור בין תיקון נקודתי לבין שיפוץ כולל. לא פעם הסיבה לשיפוץ היא פיצוץ בצנרת שדורש החלפה משמעותית שלה או מטבח שהארונות שלו "אכולים" מבפנים. כאשר הנכס בעייתי לא נעים לחיות בו ואי אפשר להציע אותו להשכרה או מכירה. לעתים קרובות יהיה צורך להתחיל את השיפוץ מטיפול בבעיה ולאחר מכן ניתן יהיה להמשיך לבצע את העבודה שאנחנו רוצים לעשות. סיבה נוספת היא השבחת הנכס. בין אם רכשנו נכס כדי להעמיד אותו להשכרה ובין אם אנו מתכוונים למכור את הנכס, שיפוץ יכול להיות הדרך להרוויח יותר כסף. חלקנו עשויים לחשוב שמדובר בהוצאה גדולה, אך פעמים רבות ההוצאה הזו משתלמת. למעשה, במקרה של מכירה, שיפוץ נכון יכול להעלות את שווי הנכס אפילו בעשרה אחוז ויותר. חשוב לשים לב לתכנון נכון ולגעת במקומות הבעייתיים כדי להבטיח שנוכל לממש את מלוא הפוטנציאל. לבסוף, יכול להיות שמאסנו במצב הנוכחי של הנכס, למרות שרוב המערכות שבו הן במצב טוב. יכול להיות שאנחנו רוצים לפתוח את הסלון, לרווח את החדרים או אולי לאחד אותם. אם הסטטוס של החיים שלנו השתנה או אם אנחנו רוצים לחוות שינוי וליהנות מהנכס שלנו כפי שהוא יכול להיראות במיטבו, שיפוץ הוא הדרך לעשות זאת. על אף שהסיבה היא אישית, החוויה לאחר השיפוץ יכולה להיות משמעותית וההתאמה של הנכס לחיים שלנו יכולה להעלות את איכות החיים.

חברה לביצוע שיפוצים בחיפה

השיפוץ של הנכס יכול להתבצע לאחר שנים שחלמנו לעשות זאת והוא יכול להתבצע כאשר אנחנו מבינים שישנה בעיה במבנה ומנצלים את ההזדמנות לבצע פעולות נוספות, מעבר לתיקון הנקודתי. כך או אחרת, תמיד נרצה להכניס אלינו לנכס את אנשי המקצוע הטובים ביותר לפרויקט החשוב שלנו. בחירת אנשי המקצוע הנכונים למשימה היא הדרך להבטיח את התוצאה שעליה חלמנו. אנו עומדים להשקיע משאבי זמן וכסף ורוצים לקבל את התמורה בעדם. בשיחה עם היחידה לשיפוצים נוכל ללמוד רבות על התהליך שעומד לפנינו ולקבל הצעת מחיר רלוונטית בהתאם לתוכניות שלנו. היחידה לשיפוצים מביאה איתה ניסיון רב לשטח ותשמח להראות לנו שלל עבודות שכבר ביצעה בעבר.

 קבלן שיפוצים בחיפה – טיפים לשיפוץ

  1. אם אתם מתכוונים לגור בדירה בזמן השיפוצים, בדקו עם הקבלן כיצד אפשר לצמצם את ההפרעה למהלך החיים שלכם
  2. הכינו רשימה של סדרי עדיפויות כדי שתוכלו לקבל החלטות מהירות בזמן השיפוצים במידה ויש חריגות בתקציב
  3. אל תשכחו להודיע ליתר הדיירים בבניין על השיפוץ המתוכנן

קבלן שיפוצים בצפון

מחפשים קבלן שיפוצים בצפון? מהם האלמנטים המרכזיים שאתם רוצים לקבל ממנו? מהן ההתחייבויות שאתם רוצים לעגן במסגרת הסכם העבודה? מדוע אסור לזלזל באף התחייבות כזאת, גם אם האיש העומד מולכם נראה לכם מאוד אמין? חיפוש קבלן שיפוצים בצפון כמו כל קבלן שיפוצים אחר, חייב להתבצע בצורה שיטתית ומוקפדת ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לשיפוצים.

מהם האלמנטים המרכזיים שחשוב לעגן בהסכם עבודה עם קבלן שיפוצים בצפון?

בעבודה עם קבלן שיפוצים בצפון, או למעשה עם כל סוג של קבלן מכל אזור בארץ, ישנם מספר אלמנטים שאתם רוצים לעגן בהסכם העבודה איתו. הדבר הראשון שאתם רוצים לעגן הוא מודל התשלומים שחייב להיות מודל מדורג לפי אבני דרך. במודל זה אתם משלמים לקבלן בהתאם להתקדמות הפרויקט ומונעים מצב בו העברתם כבר את הכסף לקבלן כשהוא עדיין לא ביצע את העבודה, ואולי גם לא יבצע אותה. דבר שני שאתם רוצים להקפיד עליו הוא עיגון של סמכויות מפקח בניה מטעמכם. אם מדובר בפרויקט שיפוצים משמעותי, אתם בהחלט רוצים לשקול שכירת מפקח בנייה מטעמכם ובמקרה כזה, יהיה צורך לעגן את סמכויותיו מול הקבלן המבצע ואת המחויבות של הקבלן לבצע תיקון של ליקויים אותם יציף המפקח. באותו מישור יש להבטיח את התחייבות הקבלן לביצוע תיקון של כל ליקוי שיימצא במסגרת בדיקת בדק בית בתום הפרויקט. לבסוף, אתם רוצים לעגן את כל הפרטים של הפרויקט ואת כל ההתניות של הביצוע מול תכנית בנייה וכתב חומרים וכן אישור בכתב שלכם כלקוחות על כל רכישה של פריטי גמר ובכלל זה גוון צבע, ריצוף, כלים סניטריים וכן הלאה. כל אחד מן הפריטים האלה יירכש על ידי הקבלן אבל באישור מקדים שלכם.

הקפידו בקלה כבחמורה

אחת הבעיות המרכזיות שבה נתקלים לקוחות המבקשים לבצע פרויקט שיפוצים בסיוע קבלן שיפוצים בצפון היא חוסר הידע, חוסר הניסיון וחוסר ההיכרות עם ענף הבנייה והשיפוצים. במצב זה, אתם נתונים למעשה לחסדיו של איש המקצוע שיושב מולכם ואם מדובר באדם שיודע לשדר אמינות, מהימנות וחברות, אז אפשר למכור לכם כמעט הכל ואתם בדרך כלל תאמצו את מה שמציעים לכם ללא יכולת אמיתית לשפוט את הדברים בצורה שקולה ומחושבת. לפינה הזאת אתם לא רוצים להיכנס, לא עם קבלן שיפוצים בצפון ולא עם אף קבלן אחר. אם צריך, שכרו איש מקצוע בדמות מפקח בנייה שילווה אתכם כבר מהשלב הראשון של הפרויקט וקחו את הכל עם קורטוב של ספק. בכל מקרה, עגנו הכל בהסכם ואל תוותרו על שום דבר שיכול להיות מכריע עבורכם. היחידה לשיפוצים מציעה לכם שירותי קבלן שיפוצים בצפון הארץ ומתחייבת לכם על הסכם עבודה רחב ומקיף שבמסגרתו תוכלו לעגן את כל מה שחשוב לכם.

 

מחפשים קבלן שיפוצים בצפון? מהם הפרמטרים שעל פיהם אתם צריכים לבחור את הקבלן? האם המלצה מחבר יכולה להספיק לכם בכדי לקבל החלטה? האם ישנם "סוגים" שונים של קבלני שיפוצים והאם ישנה חשיבות בהתאמת קבלן השיפוצים לסוג הפרויקט שאותו אתם רוצים לבצע? בשורות הבאות נבחן כמה פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון במסגרת התהליך של בחירת קבלן שיפוצים בצפון, ובהיבט זה כדאי כבר עכשיו לומר שישנה חשיבות לכך שהקבלן יהיה קרוב אליכם גאוגרפית, אם כי קירבה זו לא יכולה לבוא על חשבון פרמטרים אחרים שעליהם נפרט בהמשך.

מה הם הסוגים השונים של קבלני שיפוצים?

ככלל, קבלן שיפוצים הוא מונח גג שכולל בתוכו אלפי אנשי מקצוע שכל אחד מהם אולי מגדיר את עצמו כקבלן שיפוצים, אך בפועל כל אחד מהם מתמחה בתחומי שיפוץ שונים. כך למשל, קבלן שמתמחה בשיפוץ דירות, לא יתאים בהכרח לשיפוץ בית פרטי ולבטח לא לשיפוץ בניין משותף. שיפוץ דירה הוא בעיקרו פרויקט של שיפוץ חלל פנים בעוד שיפוץ בית פרטי חייב לכלול בתוכו גם שיפוץ של מרחב החוץ ההיקפי של הבית. ישנם קבלני גבס שמגדירים עצמכם קבלני שיפוצים, אך בפועל אין להם את הידע הנדרש לביצוע שיפוץ נרחב הכולל תשתיות, ריצוף, שבירת קירות ואפילו הוספת מרפסות. אז נכון שאין סיווג מסודר של סוגי קבלני שיפוצים, אבל בבחירת קבלן שיפוצים בצפון, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם בוחרים בקבלן שיש לו את הניסיון המקצועי בניהול פרויקטים הדומים לפרויקט הספציפי שלכם.

קבלן שיפוצים בצפון

קבלן רשום – האם זה חובה?

מאחר והתשובה לשאלה זו היא ברורה, נתחיל ונאמר שהתשובה היא כן. בחיפוש אחרי קבלן שיפוצים בצפון, אתם בהחלט רוצים להתמקד אך ורק בקבלנים רשומים המופיעים בפנקס הקבלנים של משרד השיכון. קבלן שיפוצים רשום הוא קבלן שנבחן על ידי משרד השיכון, שעמד בכל הקריטריונים של המשרד ושהתחייב לסטנדרטים המחייבים של משרד השיכון. מעבר לכך, קבלן רשום הוא נכס עבור כל קבלן ואף קבלן לא ירצה לסכן את הנכס הזה. מבחינתכם זה אומר שכאשר אתם בוחרים קבלן רשום, אתם מבטיחים לעצמכם איש מקצוע שמחויב לסטנדרטים מסוימים, שמחויב לרמת שירות מסוימת ושלבטח מחויב להתנהלות הוגנת. בהתאם לכך, גם אם קיבלתם המלצה טובה מחבר, אם ההמלצה מתייחסת לקבלן שאינו רשום, אתם לחלוטין לא רוצים לקפוץ על המציאה. גם קבלן שעשה עבודה טובה לחבר, יכול לאכזב אתכם מאוד אם אין עליו שום פיקוח משום צורה שהיא.

קבלן שיפוצים בחיפה

חיפה, אחת משלוש הערים הגדולות בישראל, היא ללא ספק כתובת שאליה פונים רבים מהמבקשים למצוא קבלן שיפוצים מקצועי. ואכן, ההסתברות שתוכלו למצוא קבלן שיפוצים בחיפה שגם מתמחה בסוג הפרויקט שאתם רוצים לערוך, היא גבוהה יותר מאשר ההסתברות שתמצאו אותו בכל ישוב אחר באזור הצפון. אם יש לכם ספקות לגבי בחירת קבלן שיפוצים בחיפה מכיוון שאתם בעצם רוצים לשפץ בית פרטי במושב או בקיבוץ, זה ממש לא צריך להטריד אתכם. כל עוד מדובר בקבלן שיפוצים שמכיר את התחום של שיפוץ בית פרטי, אין הבדל הנדסי, מקצועי או עיצובי בין שיפוץ בית פרטי במושב או קיבוץ ובין שיפוץ בית פרטי בלב העיר חיפה.

קבלן שיפוצים בקריות

גם אזור הקריות יכול להציע לכם לא מעט אנשי מקצוע ודווקא באזור הקריות תוכלו למצוא אפילו מגוון רחב יותר של קבלני שיפוצים בעלי התמחויות שונות. הסיבה לכך היא מגוון צורות הבנייה באזור הקריות, בו ניתן למצוא בניינים משותפים בכל גודל, דירות בכל גודל ועיצוב וגם בתים פרטיים בני עשרות שנים או בני שנים בודדות. אם נרצה לצלול אל תוך הנושא עוד יותר לעומק, נוכל גם לומר שבקריות שונות תוכלו למצוא קבלני שיפוצים בעלי התמחויות שונות. קריית מוצקין למשל היא עיר שבה סוג המבנים המרכזי הוא מבנים משותפים לגובה, בעוד שבקריית ביאליק או קריית חיים ניתן למצוא הרבה יותר בתים פרטיים. זה אולי נשמע כמו עניין שולי, אבל הדינמיקה של השוק אומרת שבבחירת קבלן שיפוצים בקריות, כל קריה תוכל להציע לכם סוגים שונים של קבלני שיפוצים בעלי התמחויות שונות וככל שתהיו מודעים יותר להבדלים בין הקריות השונות, כך תוכלו להבטיח בחירה יותר נכונה עבורכם.

מה המשמעות של קרבה גאוגרפית?

אחרי שדיברנו על בחירת קבלן שיפוצים בצפון באופן כללי, כדאי לדבר גם על הנושא הספציפי של קרבה גאוגרפית. גם נושא זה עלול להיראות לכם מינורי, אלא שמי שמכיר את הדינמיקה שבתוכה עובדים קבלני שיפוצים וקבלנים בכלל, יודע שלקרבה הגאוגרפית ישנה משמעות רבה. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שקבלן מנהל בדרך כלל כמה פרויקטים במקביל והוא צריך לעמוד בהתחייבויות שלו לכל הלקוחות במקביל. בשיקולים הקטנים של היום יום, תמיד יעדיף הקבלן להטיל את כל כובד משקלו על פרויקטים הנמצאים בקרבת מקום עבורו מאשר לנסוע עשרות קילומטרים בכדי לבקר בפרויקט מרוחק. בפרויקט הזה הוא יעדיף לטפל דרך הטלפון, אולי להיות נוכח בו פחות ואולי אפילו לנהל אותו בצורה פחות מקצועית ופחות יעילה. שוב, ייתכן שזה נראה לכם עניין מינורי, אבל לקרבה גאוגרפית ישנה השפעה ישירה על התנהלות הפרויקט בפועל ועל רגישות הקבלן לאיכות העבודה שהוא מבצע בפרויקט וההשפעה שלה על המוניטין שלו בשוק הגאוגרפי המרכזי שלו.

אחרי שאמרנו את זה, קרבה גאוגרפית לא יכולה לבוא על חשבון פרמטרים חשובים אחרים. כך למשל, אתם לא רוצים לוותר על היותו של הקבלן, קבלן רשום, רק בגלל שהוא קרוב אליכם, אבל בהינתן שכל הפרמטרים שווים, קרבה גאוגרפית היא בהחלט פרמטר שצריך לקחת בחשבון.

השוואת מחירים בין הצעות שונות

נושא חשוב שכמובן נכון בבחירת קבלן שיפוצים בצפון או בכל מקום אחר, הוא הנושא של השוואת מחירים בין הקבלנים השונים שאתם בוחנים. את הצעת המחיר אתם רוצים לבקש רק לאחר שיש בידיכם תכנית שיפוץ ומפרט של הפעולות שיש לבצע. את ההצעות אתם רוצים לבקש בהתאמה מלאה למפרט ולתכנית ולא בערך. כאשר אתם משווים בין ההצעות השונות, עליכם להתייחס אליהן כאל מסמכים משפטיים שמפרטים את הסטנדרטים שאליהם מתחייב הקבלן המציע. על כן, חשוב מאוד שתבחנו האם ההצעה מתייחסת באופן ישיר לתכנית הבנייה ואם ישנם דברים לא ברורים, יש לבקש הבהרות מהקבלן. אל תתפתו לקפוץ על ההצעה הזולה ביותר כשאתם סומכים בעיניים עצומות על כך שהיא מתייחסת לאותו מפרט ואותה תכנית שיפוץ.

"לא ידעתי", "לא ראיתי", "חשבתי ש…" הן טענות שעל בסיסן יכולים קבלנים להעלות לכם את המחיר תוך כדי תנועה ולשם אתם לא רוצים להגיע. בדקו היטב את ההצעות ולאחר מכן החתימו את הקבלן הנבחר על התחייבות מלאה לסטנדרטים שלכם, למפרט שלכם, לתכנית השיפוץ שלכם ולמחיר שלו. כך תוכלו להבטיח שאתם משווים בין תפוחים לתפוחים וכך תוכלו להבטיח שהמפרט שלכם הוא זה שגובר על כל הצעה שקיבלתם ושהמחיר אליו מתחייב הקבלן, מחייב אותו לביצוע המפרט שלכם ולא המפרט של ההצעה, שאולי כולל טריקים ושטיקים שאינכם מכירים כלל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!