קונסטרוקטור לתכנון פרגולה מברזל

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

בעבר כל אדם שהיה מעוניין לבנות פרגולה בביתו היה צריך לקבל היתר לבנייתה. היתר זה הצריך התמודדות בירוקרטית רצינית מאוד והוצאה כספית משמעותית. באוגוסט 2014 נכנס תיקון חוק לכנסת אשר מורה כי אין צורך לקבל היתר לבניית פרגולה, אך יש צורך בקבלת אישור ממהנדס ייעודי לפרגולה. סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור מקצועי לתכנון פרגולות .

מהי בעצם פרגולה?

הפרגולה היא מבנה פתוח ללא קירות ועם כירוי חלקי אשר משמש לצורך הצללה, בגודל אשר לא עונה על 50 מטרים רבועים או בשטח אשר אינו גדול משטח השווה לרבע משטח הגג או הגינה, הגדול מבין השניים.

כיום כאמור כבר אין צורך בקבלת היתר לבניית פרגולה אך יחד עם זאת קיימת חובה בקבלת אישור ממהנדס. כמו כן, יש לוודא כי בניית הפרגולה לא מפריע באופן כלשהו למרחב הציבורי והיא נבנית בהתאם להנחיות המרחביות של המועצה או הרשות המקומית. גם אם הפרגולה שבביתכם נבנתה לפני שנים רבות וגם אם היא טרם נבנתה, יש צורך שקונסטרוקטר יהיה מעורב בהליך תכנון הפרגולה על מצב לוודא היא יציבה, לוודא שהיא תעוגן בצורה הטובה ביותר לקרקע שהיא מוצבת עליה ובכדי לאשר את הבטיחות שלה.

איזה פרגולות מצריכות אישור קונסטרוקטר?

כל סוגי הפרגולות מחויבות באישור המדובר. בין אם מדובר על פרגולות עץ, פרגולות אלומיניום, פרגולות שמעוגנות לרצפה או פרגולות  חשמליות שמעוגנות בקיר חיצוני. אם החלטתם ללכת על פרגולה מברזל, זה הזמן שלכם להזמין קונסטורקטר מקצועי ומומלץ לצורך תכנון הפרגולה בצורה בטוחה ואיכותית ולצורך קבלת האישור הרלוונטי לכם על פי החוק.

הקונסטרוקטר יבדוק את השטח שבו הפרגולה צריכה להיבנות, יוודא כי עיגון הפרגולה יתבצע בצורה הבטוחה והאיכותית ביותר ואף יוודא שמבחינת המדידה שלה הכל יהיה תקין בין המרווחים ובין התומכים בה. אם כבר בניתם פרגולה ואתם זקוקים לאישור של מהנדס, אך אתם לא מקבלים אותו בשל ליקויים שונים בפרגולה, חשוב מאוד שתבחרו בשירותיו של קונסטרוקטר מקצועי ואמין אשר יסייע לכם לתקן את כל הליקויים הפרגולה הרלוונטיים לצורך קבלת אישור.

כיצד תבחרו קונסטרוקטר עבור תכנון פרגולה מברזל

על מנת שהפרגולה שאתם מעוניינים לבנות תהיה הכי בטוחה ויציבה שאפשר, חשוב מאוד שתבחרו בקונסטרקטר מקצועי ומנוסה וכמובן, מוסמך, אשר יבצע את כלל הפעולות הנדרשות על מנת לוודא שהתכנית לבניית הפרגולה תתבצע בצורה המדויקת והטובה ביותר, על מנת שהפרגולה תקבל את האישור הרלוונטי לה ועל מנת שהיא אכן תענה על המטרות והיעדים שלכם ובד בבד תהיה בטוחה ואיכותית.

אם אתם תוהים כיצד לבחור קונסטרוקטר, כדאי מאוד שתבדקו האם הקונסטרוקטר סיים את לימודיו ואת ההתמחות בתחום וקיבל את האסמכה הנדרשת לעבוד בתחום זה וכן, האם יש לו ניסיון רחב היקף בתחום של לא מעט שנים והאם יש לו המלצות ומוניטין.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!