ריצוף דמוי פרקט למרפסת

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אז יש לכם מרפסת ואתם מאוד מרוצים ממנה, אבל מצד שני אתם מאוד מחוברים למראה של רצפת פרקט ומאוד הייתם רוצים לרצף את המרפסת בפרקט. אלא שהמרפסת היא שטח חוץ לכל דבר ועניין ופרקט רגיל לא ישרוד בה אפילו חורף אחד. במקרה כזה, יש לכם את האופציה לבצע ריצוף דמוי פרקט למרפסת ועל האופציה הזאת מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של יחידת השיפוצים.

מדוע לא ניתן לרצף מרפסת בפרקט?

פרקט הוא למעשה משטח שמיוצר באמצעות חיבור של רצועות דקיקות מאוד של עץ. עץ הוא חומר גלם שרגיש מאוד ללחות גבוהה ולקרינת שמש ישירה, והרגישות הזאת עולה אלפי מונים כאשר מדובר בעץ כל כך דק שהמראה שלו חייב להיות כל כך מוקפד. יישום של פרקט במרחב חוץ מבטיח בוודאות את הרס הפרקט בתוך מספר חודשים בלבד, בין בגלל קרינת השמש החזקה ובין בגלל גשם ולחות. זה יבוא תחילה לידי ביטוי באמצעות כתמי פיגמנטציה ודפורמציות בפרקט, ולאחר מכן קילופים ממש והתנתקות של הפרקט מהקרקע. ישנה גם אפשרות ליישום של פרקט סינטטי אם כי גם במקרה זה, מדובר בשכבה דקה של חומר שגם היא רגישה למדי ללחות וקרינת שמש ועלולה לסבול מדפורמציות אפילו בצורה חדה יותר. האלטרנטיבה היא כאמור ריצוף דמוי פרקט למרפסת, קרי ריצוף שמבחינה פיזית מתאים בצורה מלאה למרחבי חוץ, ומבחינה אסתטית נראה בדיוק כמו פרקט.

מהו אותו ריצוף דמוי פרקט למרפסת?

ריצוף דמוי פרקט למרפסת יכול להתייחס לריצוף דק שהוא ריצוף עמיד הרבה יותר מפרקט אך לא מקובל בדרך כלל בריצוף מרפסות והוא יכול להתייחס לריצוף אבן ובמיוחד קרמיקה, בעלת מרקם דמוי עץ. המדובר באריחי קרמיקה מחוספסים למניעת החלקה, שדוגמת העיצוב שלהם נראית ממש כמו פרקט עץ. למעשה תוכלו לבחור אפילו את דוגמת העץ הספציפית שמתאימה לכם, לרבות עץ אלון, איפאה או אורן, גוון בהיר או כהה, כיוון זרימת סיבי העץ, שילוב של "עיניים" ולמעשה כל פריט אסתטי שתרצו לשלב בריצוף המרפסת שלכם. אז נכון שריצוף דמוי פרקט למרפסת הוא לא באמת פרקט ואין את הריח של פרקט, את המגע של פרקט או את הרעש שכולנו אוהבים כאשר אנו מתהלכים על משטח פרקט, אבל זוהי מגבלה שעליכם להכיר בה כאשר אתם מבקשים ליישם מראה של פרקט במרחב חוץ שחשוף באופן קבוע לקרינת שמש חזקה ולגשם.

האם ריצוף דמוי פרקט למרפסת נדרש גם כשיש פרגולה על כל שטח המרפסת?

התשובה היא בהחלט כן. סוכך שמותקן במרפסת שלכם ומגן עליה מקרינת שמש ישירה ומגשם ישיר, בהחלט יכול להאריך את חיי הפרקט במעט, אבל גם במקרה הזה מדובר בתנאים של חום רב בקיץ ובתנאים של לחות קבועה לאורך כל השנה ולחות גבוהה מאוד במהלך תקופת החורף. בתנאים אלה פרקט רגיל פשוט לא ישרוד לאורך זמן גם אם בחסדי הפרגולה הוא יוכל להחזיק מעמד לעוד מספר חודשים. ריצוף דמוי פרקט למרפסת הוא ריצוף שמעניק לכם את הלוק של פרקט ומבטיח לשמור על הלוק הזה למשך עשורים שלמים ללא כל נזק או סימני שחיקה.

היחידה לשיפוצים שמבצעת את כל סוגי השיפוצים במרחבי פנים וחוץ של מבנים, מציעה לכם גם את האפשרות לבצע ריצוף דמוי פרקט למרפסת, ומעמידה לרשותכם מגוון רחב מאוד של אפשרויות, מרקמים, גוונים ודוגמאות עיצוב תוך הקפדה על רמת ביצוע גבוהה מאוד שכל אדם יתקשה לזהות בכלל שמדובר על ריצוף דמוי פרקט למרפסת ולא על פרקט רגיל ואותנטי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!