ריצוף חדר אמבטיה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

חדרי אמבטיה הפכו בשנים האחרונות לחלק מושקע ומעוצב בבית, שלא מסתפק רק בשימוש הסטנדרטי והפרקטי כפי שהיה בעבר. החדרים שהיו בעבר רק שימושיים, הפכו למקום מסוגנן שנעים לבלות בו, ואנחנו הרי נמצאים בו בכל יום, אז למה לא להשקיע? היום ניתן לראות חדרי אמבטיה עם ריצוף מיוחד, חיפוי קירות מעוצב, ארון מושקע, שיש מתאים, ברזים מיוחדים, אסלות עם ניאגרה סמויה, נישות מיוחדות וכיורים המשתלבים עם הארונות. נראה שיש אין ספור אפשרויות להפוך את חדר האמבטיה לפנינה מעוצבת. הסגנונות העיצוביים לחדרי אמבטיה הם רבים, כך גם טווח העלויות, וקשה לבחור. מומלץ לבצע סקירה של דוגמאות שמוצאות חן בעיניכם ועומדות בתקציב שהוחלט לצורך כך. אם אתם מסתייעים במעצב, הוא ודאי ימליץ על סוגים, צבעים, סגנון וטווח מחירים לכל בחירה.

איך מעצבים חדר אמבטיה?

אין ספק שמגוון האפשרויות גורם לבלבול, כיוון שיש סגנונות רבים ויפים וקשה לבחור. השאלה שוודאי נשאלת היא: ממה מתחילים? האם לבחור את הריצוף קודם ואז את חיפוי הקירות, או להפך? האם לבחור את הארון ולפי צבעו לבחור את הריצוף והחיפוי לקירות? אין תשובה אחת נכונה, אבל מומלץ לשלב את האלמנטים מבחינה עיצובית כדי ליצור מכלול נעים לעין ושלם. לרוב, העיצוב יתחיל מבחירת הריצוף, אותו ניתן להתאים לריצוף הכללי בבית, אך אפשר גם להתייחס לחדר האמבטיה כחלק נפרד בעל סגנון משלו.

לפני הכול – מודדים. כדי לדעת אילו אריחים לבחור לריצוף ולקירות, חשוב שנדע מהו גודל החדר, מה מידות הקירות ומה הגובה שתרצו עבור חיפוי הקרמיקה. זה יכול לעזור לבחור את גודל האריחים לריצוף וגם לקירות. כדאי שיהיה מושג היכן ימוקמו המקלחון או האמבטיה, האסלה והכיור, כדי לעזור לקבל תמונה כללית של האפשרויות.

בוחרים ריצוף – ריצוף חדר אמבטיה הוא השלב הראשון בעבודת הבנייה, והוא מגיע במגוון סוגים, צבעים ומרקמים. יש חיפוי לרצפה שניתן להשתמש בו גם לקירות החדר, ויש אריחים מצוירים, אריחים בסגנון וינטג', אריחים דמויי פרקט, עץ או שיש וגם גודל האריחים נתון לבחירה. בעת בחירת הריצוף, כדאי להתחשב בצבעי הכלים הסניטריים שיותקנו, על מנת שיתאימו לאריחים. רוב האריחים עשויים גרניט פורצלן או קרמיקה, ובעת בחירת הריצוף כדאי לקחת בחשבון את תנאי הרטיבות בחדר ולבחור באריחים שאינם מחליקים ושנוחים לניקוי, וכמובן באריחים שאינם סופגים לחות. כשאתם בוחרים אריחי ריצוף, זכרו שכשיונח על הקרקע, יהיו מרווחים של שני מ"מ לערך הכוללים את הרובה המצמידה את האריחים זה לזה. חשוב לרכוש כמות גדולה יותר מזו הנדרשת לפי המדידה, כדי שיהיו לכם אריחים נוספים למקרה שיישברו בעת ההרכבה או למקרה שתצטרכו להחליף בעתיד מסיבה כלשהי. 

חיפוי קירות – יש מגוון סגנונות לחיפוי קירות למראה קלאסי ונקי או בשילוב אלמנטים צבעוניים. חדר האמבטיה צריך להיות מותאם לרטיבות ועמיד בפני מים. גם ההדבקה לקירות צריכה להתבצע במקצועיות ועם חומרים העמידים ללחות ולמים כדי למנוע נזילות ועובש. אם אתם מחליטים לרצף את חדר האמבטיה בקרמיקה שבה אתם משתמשים לקירות, בדקו שהם עמידים בפני רטיבות והחלקה. אם אתם מחליטים להוסיף עיצוב בגבס בחדר האמבטיה, יש לעשות זאת עם לוחות גבס המתאימים לחדרים רטובים.

פרזול בחדר האמבטיה – אחד החלקים המהנים בעיצוב חדר האמבטיה. ישנם סוגים רבים של פרזול בסגנונות שונים, כפריים, עתיקים, חדשניים, בגוונים של נירוסטה, זהב, נחושת ובשילוב פלסטיק או חרסינה. מוצרי הפרזול כוללים: כוסות, מתקנים לסבון, מדפים, מתקנים לבקבוקים ולמברשות שיניים, מתלים למגבות, ידיות לארונות, מברשות לניקוי אסלה, מחזיקי נייר טואלט, פחי אשפה, מראות ועוד.  

ריצוף חדר אמבטיה – כיצד עושים זאת נכון

בכל מקום שבו יש מים, לשיפועים ברצפה יש חשיבות גדולה. פתחי הניקוז בחדר הרחצה מותקנים במקלחון, ברצפת המקלחת ובאמבטיה. כדי למנוע מים עומדים שאינם זורמים במהירות לפתחי הניקוז, ההתקנה חייבת להתבצע על ידי אנשים שמומחים לריצוף ויוכלו לבצע מדידות מדויקות. החומר להדבקת הריצוף צריך להיות מותאם לרטיבות כדי שיחזיק לאורך זמן גם בתנאי מים ולא יתפורר או ייסדק. יש צורך לבצע חיתוך באריחים כדי להתאימם לפתחי הניקוז בצורה אסתטית ללא רווחים ובגובה המתאים.  

ריצוף חדר אמבטיה יכול להתבצע כהדבקה על הריצוף הקיים או בפירוק והחלפת הישן. אם החלטתם על פירוק, האריחים הקיימים יוסרו, כולל החול, יתבצע איטום מחודש ועליו יותקן הריצוף החדש. בנושא האיטום יש חשיבות לביצוע מקצועי כדי למנוע חדירת מים מתחת לריצוף. אחרי ייבוש האיטום, ניתן להתקין את האריחים החדשים בשימוש בחומרים המתאימים. אם החלטתם על הדבקה על גבי הריצוף הקיים, יש צורך לוודא שהבסיס ישר ואין אריחים שבורים או עקומים. במקרה של הדבקה, הריצוף בחדר האמבטיה יהיה גבוה מיתר הריצוף בבית, ותיווצר מדרגה. יש צורך להתאים את פתחי הניקוז לגובה החדש, את הכלים הסניטריים, את הארון ודלת הכניסה.

פונים למומחים

כדי ליהנות משפע הסגנונות שיש לעיצוב להציע בתחום חדרי האמבטיה, מומלץ לתת את הביצוע בידי שיפוצניקים שמבינים בכך. עבודת ריצוף, על אחת כמה וכמה כשמדובר על שילוב של ריצוף ומים, חייבת להתבצע באופן מדויק ואיכותי. אם מדובר על ריצוף מחדש, יש לקחת בחשבון טיפול בפתחי הניקוז ואולי החלפת חלק ממערכת הביוב במקרה הצורך. חשוב לבחור אנשי מקצוע מנוסים ואחראים, כדי שתוכלו ליהנות מחדר אמבטיה רענן ומעוצב. אנחנו ביחידה לשיפוצים מעסיקים אנשי מקצוע שיודעים לבצע עבודה יסודית עם גימור מושלם, ולא מסתפקים בפחות. אם אתם מעוניינים לשדרג את חדר האמבטיה או לבצע שיפוץ כללי, פנו אלינו ליחידה לשיפוצים. אנו פרוסים ברחבי הארץ ונותנים מענה מקצועי בכל מקום ובכל תחומי הבנייה.

ריצוף אמבטיה הרחבה

אחד מחדרי הבית שנהנה מתהליכי שיפוץ תדירים, כמעט יותר מכל חדר אחר בבית הוא חדר האמבטיה ופעולת השיפוץ השכיחה ביותר עבור חדר זה היא פעולת הריצוף. ריצוף אמבטיה חייב להתבצע כמובן על ידי איש מקצוע, אבל גם חייב לעמוד בשורה של פרמטרים ייחודיים לחדר האמבטיה, שקשורים כולם בניקוז ולחות. ישנן פעולות רבות שניתן לבצע במסגרת תהליך של ריצוף אמבטיה הרחבה, החלפה, התקנה ושינוי שיפועים ועל כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לשיפוצים.

האלמנטים המרכזיים של פרויקט שיפוץ אמבטיה

בתהליך של שיפוץ אמבטיה הרחבה או התקנה מחדש, האלמנט החשוב ביותר הוא אלמנט השיפועים. ישנם מספר חדרים בבית הנקראים חדרים רטובים ואלו הם החדרים שמגיעה אליהם צנרת המים. בכלל זה אפשר למנות את המטבח, חדר השירותים, חדר האמבטיה ולעיתים גם המרפסת. מתוך כלל החדרים הרטובים הללו, חדר האמבטיה והמרפסת הם שני החדרים בהם נושא הניקוז הוא קריטי, במיוחד אם אתם משתמשים במקלחון. בתהליך של ריצוף אמבטיה, חשוב מאוד שהרצפה תהיה בשיפוע הנכון ושהשיפוע יתחיל בנקודה המתאימה, על מנת להבטיח שבכל מצב לא ייווצר מצב של הצטברות מים בפינות שונות של חדר האמבטיה, וכי כל המים שיתפזרו על רצפת האמבטיה, ינוקזו תמיד בצורה אוטומטית אל עבר חור הניקוז. לשם כך נדרשים שיפועים מתאימים ועל כך חשוב מאוד להקפיד בכל פרויקט של ריצוף אמבטיה הרחבה, החלפה או התקנה חדשה.

האלמנט החשוב השני בכל פרויקט של ריצוף אמבטיה הוא אלמנט העמידות בלחות ומניעת החלקה. ככלל, כמעט כל אפשרויות הריצוף הקיימות, מתאימות לריצוף האמבטיה ויחד עם זאת, אתם בהחלט רוצים להימנע מריצוף אמבטיה באמצעות פרקט, שיכול להיהרס בקלות ובמהירות לאור הלחות הגבוהה השוררת בחדר האמבטיה. כמו כן, אתם רוצים להקפיד על כך שאריחי הריצוף בחדר האמבטיה הם אריחים בעלי מרקם מחוספס במידה הנכונה. עבור כל אריח ריצוף ישנו פרמטר שמגדיר את מידת החספוס שלו. הדרגה הנמוכה ביותר מתאימה כמובן לרוב חדרי הבית. באמבטיה, נדרשת מידת חספוס גבוהה יותר על מנת למנוע החלקה ובריצוף חצר או מרפסת למשל, נדרשת מידת חספוס גבוהה אף יותר, על מנת למנוע החלקה במהלך עונת הגשמים.

שכרו את איש המקצוע המתאים

בכל מקרה, כאשר אתם מחפשים איש מקצוע לצורך ביצוע פרויקט של ריצוף אמבטיה הרחבה או החלפה, חשוב מאוד שתבחרו באיש מקצוע מתאים, בעל ניסיון בריצוף חדרים רטובים ויכולת התאמה גבוהה של האריחים לכל חדר וחדר. כמו כן, יש לוודא את נושא השיפועים ואת זה תוכלו לעשות באמצעות תכנית בנייה אדריכלית או נוכחות של מפקח בניה. היחידה לשיפוצים מציעה לכם שירות ריצוף אמבטיה הרחבה, חלפה או התקנה חדשה ותמיד על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ריצוף חדרי אמבטיה וחדרים רטובים בכלל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!