ריצוף מרפסת שמש

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אנו עדים למגמה המתעצמת של בניית בניינים עם מרפסות לצד חידוש בניינים קיימים בפרויקטים כמו הוספת מרפסת, פינוי בינוי ותמ“א 38. אין ספק בכלל כי מרפסת משדרגת את הדירה או הבית שלנו ומשפרת את איכות החיים בכמה רמות לצד העובדה שבית או דירה עם מרפסת שווים יותר מבחינת עלות הנכס.

מרפסת היא בדיוק מקום המפלט אליו אנו מגיעים כאשר אנו חייבים לצאת שניה החוצה ולנשום אויר. היציאה למרפסת מאפשרת לנו לצאת החוצה מבלי להרחיק לכת ולהנות מאוויר נקי, שקט וקצת ירוק בעיניים. אין ספק כי אחד השיקולים אותם עלינו לקחת בחשבון בתהליך העיצוב הוא ריצוף מרפסת שמש. יש אינספור פתרונות, אריחים, דקים בשלל מרקמים, צבעים ואפשרויות.

סוגי המוצרים המומלצים ביותר לריצוף מרפסת

  1. אריחי קרמיקה – כאמור יש מגוון עצום של אריחי קרמיקה המתאימים לריצוף מרפסות שמש וחיפוי קירות. תוכלו לבחור האם אתם רוצים שתהיה הפרדה מלאה בין הריצוף שקיים בבית לבין הריצוף שיהיה במרפסת השמש או להחליט על סוג של המשכיות וליצור הרמוניה בין השניים. כמובן שזה לא אומר שחייבים ששני סוגים הקרמיקות יהיו זהים. הם יכולים להיות שונים לגמרי בתכונות שלהם אבל זהים במראה וזה היופי של אריחי קרמיקה. אריחי קרמיקה ידועים כבעלי ספיגה נמוכה, עמידים בפני שחיקה ויכולים להתאים לכל סגנון עיצובי. היום אפילו יש אריחי קרמיקה דמויי בטון או עץ.
  2. אריחי פורצלן – ריצוף למרפסת שמש מעט יקר יותר בהשוואה לאריחי הקרמיקה אבל הסיבה לכך היא משום שתהליך הייצור של אריחי הפורצלן שונה לגמרי. כאשר מייצרים אריחים פורצלן הם עוברים תהליך חימום בחום של למעלה מ-1300 מעלות. הם סופר פונקציונליים וקל מאוד לנקות אותם. מראה מרשים ואלגנטי.
  3. בטון – אחד הטרנדים החדשניים והמדהימים לריצוף מרפסות שמש. יש כל מיני דרכים לשלב בטון בריצוף החיצוני של הבית בין אם זה באריחי בטון, יציקה של בטון לתוך תבניות גומי המקבעות צורה ומרקם, החלקת בטון ועוד. הבטון מעניק מראה תעשייתי מודרני ומושלם מבחינת תחזוקה.
  4. אריחי אנטי סליפ – מיועדים למרפסות משום שבעצם מדובר בטכנולוגיה המונעת החלקה. מרפסת יכולה להוות סוג של סכנה בחורף ולכן שווה לשקול להתקין ריצוף מונע החלקה.

טיפ חשוב לריצוף מרפסת שמש

מבחינת ניקיון, המרפסת היא חלל מאוד בעייתי, בעיקר אם יש לכם בבית ילדים ובעלי חיים. לכן, אנו ממליצים לכם בבחירת אריחים שקל מאוד לנקות אותם ועמידים לכל מזג אויר.

רוצים לקבל מידע נוסף על ריצוף מרפסת שמש? המומחים של היחידה לשיפוצים ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ובקשה. אנו נמצאים בקשר ישיר ומתמיד עם המומחים לעבודות שיפוצים, מעצבים, אדריכלים, שיפוצניקים, קבלנים ועוד. דרכנו תוכלו להנות משירות מדהים, לחסוך זמן יקר, כאבי ראש ואנרגיה, להוזיל עלויות מבלי להתפשר על ריצוף איכותי ברמת גימור סופר גבוהה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!