שיפוץ מטבח מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

יש עבור שיפוץ מטבח מחיר משתנה בהתאם לנתונים אשר נעסוק בהם במאמר הקרוב. חשוב להבין, המחיר אינו הפרמטר היחיד שאמור להוביל אתכם לבחירת בעל המקצוע, הוא הנתון השולי ביותר למעשה. יש היום היצע רחב מאוד של בעלי מקצוע אשר נחשבים או מציירים את עצמם כשיפוצניקים. יש הגדרה מאוד ברורה לשיפוצניק מורשה, וזה מה שאתם צריכים לחפש לפני שאתם בכלל מתכננים את שיפוץ המטבח.

שיפוץ מטבח מחיר – על מה אתם משלמים?

בראש ובראשונה, אתם משלמים על החזון שלכם. כאשר מגיע אליכם בעל מקצוע רצוי שכבר יהיה לכם בראש איזה

מה המחירים המקובלים בישראל לשיפוץ מטבח
תמונה מאתר 123rf

סדר כלשהו לפיו אתם מתכננים ליצור את המטבח שלכם. תוכלו לבחור בין קטלוגים שיש לחברות השונות או בין שיפוץ מטבח בהתאמה אישית. כמו כן, חשוב להבין האם מדובר על שיפוץ קומפלט או שיפוץ עיצובי בלבד. ההבדל ביניהם הוא שכאשר מדובר על שיפוץ קומפלט המחיר יהיה כולל עבודה על תשתיות המבנה, ברזים וכן הלאה. כאשר מדובר על יפוץ עיצובי אנחנו ניגע יותר בארונות, שיש ולעיתים אף ריצוף.

 

מלבד לכך, אתם משלמים גם על השם של בעל המקצוע, לטוב ולרע. מה זה אומר? כאשר אתם בוחרים בבעל מקצוע איכותי המחיר אותו תשלמו יהיה גבוה יותר מאשר בעל מקצוע אנונימי. הבדל המחירים אינו משמעותי, אך לרוב יהיה מעט יותר גבוה. יש בעלי מקצוע בעלי מוניטין טוב שגם יציעו לכם מחירים הגונים. כאשר אתם רואים מחיר נמוך במיוחד עליכם להבין שמשהו חשוד כאן. עבור שיפוץ מטבח מחיר שלא אמור לרדת מ-10,000 ש"ח למטבח קטן. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע שמציע לכם מחירים מחשידים היינו חושבים פעמיים לפני שהיינו מבצעים את העסקה. יש שתי תוצאות שיכולות לקרות, התוצאה הראשונה היא שאותו בעל מקצוע תוך כדי עבודה יעלה לכם את המחיר מסיבות ממוצאות. התוצאה השניה היא שימוש לקוי בחומרי גלם לא איכותיים שתוך פרק זמן קצר תמצאו את עצמכם משלמים את אותו המחיר עבור התיקונים.

שיפוץ מטבח מחיר בהתאם לסוג השיפוץ

אחד הדברים הקריטיים ביותר שישפיעו על המחיר אותו תשלמו בסופו של דבר הוא השיש אותו תבחרו למטבח. ישמחיר שיפוץ מטבח בהתאם לחומרים המנוצלים בעת השיפוץ סוגים שונים של שיש, חלקם יקרים וחלקם פחות. הנה שלושת סוגי השיש הנפוצים ביותר בבתים בישראל:

שיש חברון – מדובר על השיש כמעט הנפוץ ביותר בישראל, הוא גם הזול ביותר. המחיר אותו תשלמו נקבע לפי מ"ר והינו כ-260 ש"ח למ"ר. הבעיה העיקרית של שיש זה הוא הרגישות שלו לחום וזה שהוא עלול לצבור כתמים.

אבן קיסר – זהו השיש הנפוץ ביותר בישראל, יש לו מגוון רחב של דגמים, הוא נחשב לעמיד וחסין בפנים חום ברמה מסוימת. עם זאת, המחיר שלו לא מתאים לכל אחד ומתחיל מ-400 ש"ח למ"ר. הדגמים היוקרתיים יותר של אבן קיסר יכולים גם להתחיל מאלפי שקלים בודדים למ"ר.

שיש גרניט – זהו שיש שיותר נפוץ בבתים יוקרתיים ובמלונות בארץ. מדובר על דגם שמחירו מתחיל רק מ-700 ש"ח למ"ר ויכול להכפיל את המחיר של דגמי אבן קיסר יוקרתיים. זהו למעשה החיסרון היחיד של דגם זה, המחיר. השיש עצמו מאוד חזק ויש לו אורך חיים ממושך, הוא חסין בפני חום וכתמים.

שיפוץ מטבח מחיר כולל תוספות

כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ מטבח מחיר כזה או אחר עלינו לקחת תמיד את המחיר הגבוה יותר. בדרך כלל,שיפוץ מטבח מחיר הכולל תוספות כאשר אנחנו משפצים את המטבח המחיר אותו נשלם יהיה עבור כל התוספות הרלוונטיות. על מנת שתוכלו להוזיל את המחיר ככל שניתן אנו ממליצים לכם לפנות לחברה אשר מציעה לכם את כל השירותים במקום אחד. זאת אומרת, אתם לא צריכים לפנות לחשמלאי לצורך נקודות חשמל, לאחר מכן לאינסטלטור ולבסוף לפנות גם לצבעי… יש לכם את כל השירותים האלו דרך חברת שיפוצים מורשת.

שימו לב, אתם משלמים לא רק עבור החברה אותה אתם בוחרים, אלא גם עבור המוצרים אותם אתם בוחרים. חברה מקצועית תציע לכם מגוון רחב של דגמים אותם תוכלו לקחת למטבח שלכם ולעצב בהתאמה אישית. כמו כן, בקטלוג של החברה תוכלו לבחור את הדגמים הרצויים. אם אתם מעוניינים להוזיל מחירים עליכם לדעת איזה סוג כיור אתם בוחרים, או סוג הברז. יש כיורים אשר יכולים לנוע בין 500 ש"ח ועד 2,500 ש"ח, יש כיורים אקרילים לדוגמא שהמחיר הנמוך ביותר שתוכלו לשלם ינוע בטווח של 800 ש"ח. כל זה גם נוגע לאביזרים נלווים אחרים כמו ברזים, ארונות עץ, זכוכית וכן הלאה.

המחיר אותו נשלם בדרך כלל עבור שיפוץ מטבח קומפלט ינוע בין 10,000 ש"ח עבור מטבח קטן, 25,000 עד 50,000 ש"ח למטבח בינוני וכאשר מדובר על מטבח גדול המחיר ינוע בטווח של ה-100,000 ש"ח. כאשר מדובר על שיפוץ קומפלט זה כולל את התשתיות, ארונות חדשים, ריצוף, צביעה וכן הלאה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!