שיפוץ עליית גג עלויות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עליית גג נחשב לאחד המקומות הפחות מנוצלים בחלל הביתי בקרב בתים פרטיים. זהו למעשה בדרך כלל חלל גדול שאנו יכולים לנצל אותו בצורה הרבה יותר טובה ממה שהוא בדרך כלל מנוצל. חלק מהדברים שניתן לעשות בעליית הגג על מנת לנצל את החלל הזה בצורה המיטבית הוא עוד חדר שינה, משרד, חדר פנאי ומשחקים, פינת ישיבה ועוד מגוון רב של פתרונות. על מנת לעשות זאת תצטרכו לבצע שיפוץ עליית גג בעלויות כאלה ואחרות בהתאם למה שתרצו להפיק מהחדר הזה ולכן במאמר הבא ניתן לכם מספר טיפים על שיפוץ עליית גג ועלויות.

בידוד ברמה גבוהה

עליית הגג מטבע הדברים הינה גובלת עם הגג והתקרה החיצונית כמובן והדבר גורם להבדלי טמפרטורות גדולים מאוד בעליית הגג משאר חדרי הבית. בעונת הקיץ אנו נרגיש שם חום קיצוני בעוד בחורף אנו נרגיש קור קיצוני. על מנת לפתור את הבעיה הזו אנו נרצה להשקיע בבידוד ברמה גבוהה מאוד על מנת שנוכל להשהות בעליית הגג זמן רב מבלי להרגיש חוסר נעימות בהיבט של הטמפרטורה השוררת שם.

חלונות

אחד הדברים המרכזיים שניתן לעשות בעת שיפוץ עליית גג במחירים נוחים הוא החלפת או התקנת חלונות על הגג עצמו. ברגע שנעשה זאת אנו למעשה ננצל בצורה מיטבית את האור הטבעי שנכנס לעליית הגג שלנו, בדרך כלל נחשב למקום חשוך יחסית ובכך נהפוך אותו למקום מואר שנעים לשבת בו ולבלות בו זמן רב. על אותם חלונות להיות גם כן מבודדים טמפרטורה היות וחלון שלא יעשה זאת עלול לחמם את החדר יתר על המידה בימי הקיץ החמים. חלון גדול שיכניס הרבה אור טבעי לעליית הגג וגם ישמור על הטמפרטורה של החדר יעזור לנו לחסוך הרבה אנרגיה, גם על ידי חסכון באור מלאכותי וגם חסכון בפעולת המיזוג אוויר.

גישה נוחה

אחד האתגרים המרכזיים בעת שיפוץ עליית גג הוא הנגשת הגישה אליה שכן בדרך כלל היא איננה נוחה והיא מסתכמת בגרם מדרגות שאינו נוח לטיפוס ולעיתים קרובות גם אינו מתאים לאנשים מבוגרים. אם אנו רוצים ליצור בעליית הגג חדר נעים ומזמין אז הגישה אליו חייבת להיות גם היא נוחה, מזמינה וקלה.

לכן, עליכם לדאוג שיהיו מדרגות שמתאימות לכל גיל, בהתאם לחלל אותו אתם רוצים ליצור בעליית הגג שלכם. על המדרגות להיות לא רק נוחות אלא גם בטיחותיות ולכן מומלץ להוסיף גם מעקהו ולדאוג שעומק המדרגה יהיה עמוק מספיק שנוכל לעלות בביטחה והגובה בין מדרגה למדרגה לא יהיה גבוה מידי. לכן כדאי לשקול בניית מדרגות ספירלה או גרם מדרגות בצורת האות חית או ריש. לפני שאתם ניגשים לשיפוץ עליית הגג ועלויות, מומלץ להתייעץ עם אדריכל או מעצב פנים שכן עיצוב חלל זה יכול להיות מאוד מאתגר וראוי שיעשה על ידי איש מקצוע בעל נסיון.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!