שליכט צבעוני מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

חיפוי קירות החוץ של המבנה יכול להתבצע בדרכים שונות כאשר אחת הפעולות הנפוצות כאן בארץ היא הנחת שליכט. מדובר בחיפוי שמשמש כשכבה נוספת ומיושם כמעט רק בקירות חיצוניים (אם כי אין מניעה שיהיה בתוך הבית). השכבה הנוספת עוזרת למנוע היווצרות של סדקים אשר עלולים להופיע בשל תזוזות של הקרקע. כמו כן, היא עוזרת לקיר להיות מוגן בפני חדירה של מים ומשאירה אותו כשהוא נראה אחיד ומרשים.

השליכט עצמו הוא חומר מבוסס תערובת אקרילית יחד עם סיבים וסיליקון. אפשר ליישם את החומר מיד בסוף הבניה או כאשר עולה הצורך לחדש את הצבע של הקיר הישן. במידה וישנה נזילה בתוך הקיר, יש לבדוק את המקור שלה לפני הנחת השליכט ולא להסתמך רק עליו לפתרון הבעיה.

כיצד נראה שליכט צבעוני?

מהשם אפשר להבין כי מדובר על צבע שמונח על הבית. הגוונים רבים ואפשר להחליט מהו הצבע המועדף באופן אישי. בישראל אפשר לראות בתים עם שליכט בגווני צהוב, תכלת, ירוק ואחרים. אם אין מגבלה מבחינת אזור הבניה, אפשר לבחור בכל צבע.

בנוסף לצבעוניות, לרוב השליכט ייראה כשכבה גרגירית כאשר העובי שלהם יכול לנוע בין מילימטר לשניים. ככל שהטקסטורה גסה יותר כך ההגנה על הקיר נחשבת לטובה יותר. כמו כן, גרגירים עבים מסתירים טוב יותר את הפגמים שבקיר, אם ישנם.

שליכט צבעוני מחיר הצבע ומחיר העבודה

את השליכט הצבעוני יש להניח לאחר שכבת הטיח כשעליו להיות ישר ככל האפשר. על בעל המקצוע להכין את השטח ולוודא כי התשתית מתאימה עבור השלב הבא. לפני מריחת השליכט הצבעוני תונח שכבת פריימר אשר יחבר בין השכבה הקיימת לזו שאחריה. יש לשים לב כי הפריימר ייושם כפי שהוא ללא מהילה, אחרת הדבר עלול לפגוע בחיבור בין השכבות.

כ-24 שעות לאחר הנחת הפריימר הקיר יתייבש ואפשר יהיה למרוח את השכבה הצבעונית הסופית. בשלב זה יש להקפיד לערבב את החומר מדי פעם, להתיז אותו על הקיר ולשפשף אותו עליו. צורת עבודה זו מבטיחה שהקיר כולו ייראה אחיד ויקבל שכבה שנראית רציפה לכל אורכו.

מכאן אפשר להבין כי העבודה אינה פשוטה ודורשת יד מקצועית ומנוסה. בירור על שליכט צבעוני מחיר יעלה את מרכיב החומר ומרכיב העבודה. לרוב, עלויות החומרים תהיה זהה בין מקום אחד לאחר וככל שיש משטח גדול יותר לצביעה כך יש צורך ביותר חומר, גם פריימר וגם שליכט. מרכיב נוסף הוא העלות של העבודה והיא תשתנה בהתאם למצב הנוכחי של הקיר, הגישה אליו וטווח המחירים יכול להשתנות בין הקבלנים השונים.

פירוט המחירים

אמרנו כי העלות הכוללת של השליכט מורכבת משלושה מרכיבים: עלות השליכט, עלות הפריימר ועלות העבודה עצמה. רגע לפני שנפרט על כל אחד מהמחירים, בשיחה עם הקבלן המבצע כדאי לבדוק מי אמור לקנות את החומר ואם זו האחריות שלך עליך לדעת כמה חומר יידרש לצורך העבודה.

עלות הפריימר נעה בין המחירים 140-160 ₪. ההבדלים הם מינוריים כאשר יכול להיות שברכישה של כמות גדולה תינתן הנחה. אפשר להגיד כי המחיר לגלון אמור לעלות סביב 60 ₪.

עלות שליכט תנוע בין 120 ל-140 ₪ לגלון שיספיק לכיסוי של כ-8 מ"ר. כדאי לדעת כי גוון כהה יכול להיות יקר יותר מגוון בהיר.

עלות העבודה נעה בין המחירים 80-130 ₪ למ"ר. המחירים משתנים בהתאם לכמות העבודה המבוצעת, בהתאם לגישה למקום וכמובן שכל קבלן יכול להציע מחיר שונה. היחידה לשיפוצים מזמינה אותך ליהנות ממחירים משתלמים ואנשי מקצוע מנוסים.

שליכט צבעוני מחיר עבודה

מעוניינים לחדש את הבית ושואלים את עצמכם על שליכט צבעוני ומחיר עבודה? בפוסט הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על שליכט צבעוני.

שליכט צבעוני – מאיפה זה התחיל ומה זה בכלל?

כאשר אנו בונים או משפצים את ביתנו, אנו משקיעים כל כך הרבה זמן ומשאבים בתכנון ובבחירת האלמנטים השונים כשבראש כולנו מדמיינים את בית החלומות שלנו.

בעבר היו מצפים בנייני מגורים ובתים פרטיים במה שהיה מכונה ”שפריץ“. מאז נוצרו שינויים רבים בתחום העיצוב, הצבע והטיח כאשר את מקום השפריץ תפס השליכט. סוג של סיפוי דקורטיבי על בסיס מים המעניק לקירות מראה טבעי אקרילי. השליכט מכיל סוגים שונים של אגרגטים ומגיע במגוון עצום של מרקמים וצבעים. 

בשנים האחרונות שליכט צבעוני הפך לאחד הטרנדים הפופולארים בתחום העיצוב החיצוני הן מבחינה פרקטית והן מבחינת המראה העיצובי שלו.

שליכט צבעוני למעשה מביא איתו מגוון של יתרונות כמו למשל היותו משמש שכבה המגנה על קירות הבית, יש לו רמת עמידות גבוהה בכל תנאי מזג האויר, הוא גמיש מאוד ומסייע לנו בגישור על חורים וסדקים. בנוסף הוא מייצר סוג של מעטפת עיצובית מסביב לבית כולו.

איך בוחרים את השליכט המתאים?

השלב הראשוני בתהליך בחירת השליכט הוא המראה שאתם רוצים להשיג וליצור. שימו לב שאתם לא רק צריכים להתייחס למראה החיצוני, אלא גם לפנימי. ניתן גם לשלב כמה מרקמים וגוונים. בנוסף, חשוב להתחשב בנתונים כמו תווי תקן. התו הירוק שהוא תו הניתן על ידי מכון התקנים מאשר את תהליך הייצור של השליכט ומבטיח כי מדובר בחומר ידידותי לסביבה ובטוח לשימוש. התחשבו גם בתקציב וברמת האיכות של השליכט מבחינת העמידות שלו, שכן מטרתו היא קודם כל לשמור על הקירות לאורך השנים.

שליכט צבעוני – כמה זה עולה?

את העלות בכל מה שקשור לשליכט צבעוני נהוג לחלק לשניים:

  1. חומר העבודה – יש בשוק כל מיני מותגים וחברות המוכרות את החומר עצמו החל מנירלט דרך פוליסן ועד טמבור הנחשבת לחברה המובילה בישראל. המחירים לפח של שליכט צבעוני נעים בין 150-350 שקלים לאריזה של בין 5-18 ליטרים.
  2. עלות העבודה עצמה – זה כבר מאוד תלוי במצב של הקירות, האם הם סובלים מרטיבות קודמת או שיש צורך רק בקילוף וצביעה מחדש. בכל מקרה המחירים נעים בין 70-180 שקלים למטר.

מעוניינים בביצוע עבודה יסודית, יעילה וברמת גימור גבוהה? המומחים של היחידה לשיפוצים ישמח לסייע לכם. אנו נמצאים בקשר עם כל בעלי המקצוע והקבלנים בתחום השיפוצים. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה ולהוזיל עלויות מבלי להתפשר על איכות העבודה. אנו מתחייבים לתוצאות מרהיבות. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!