אבנים משתלבות מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שבילים, חניות ומרחבים חיצוניים יכולים להיות מבוצעים תוך שימוש באבנים משתלבות. בעבר אפשר היה לראות את היישום בעיקר בפרויקטים עירוניים. הן אפיינו את המדרכות, טיילות, כיכרות, אך עם השנים נמצאו להן גם שימושים במרחב הפרטי. היום אפשר לראות את האבנים בחניה, בשביל הגישה לבית ואפילו בחצרות.

האבן המשלבת עשויה משילוב של בטון עם אגריגטים. הצבע שלהן מתקבל תודות לפיגמנטים שמוסיפים לבטון בתהליך הייצור והגימור שלהן יכול להשתנות. את האבנים אפשר למצוא בגדלים שונים ויש לשים לב כי הבחירה מתבצעת באופן חכם. אבנים גדולות לא יתאימו לחניה וקטנות לא תמיד יעניקו את המשטח שנרצה להשיג.

היתרונות של האבנים המשתלבות

לא במקרה אפשר לראות את האבנים המשתלבות במקומות שונים. הן יוצרות משטחים אחידים, נוחים והן עמידות לאורך שנים. האבנים מתאימות ליצירת שבילים ומתחמי חוץ כמו חניה ומשטח שעליו אפשר להניח בריכה או פשוט לשחק בו.

העבודה עם האבנים לא נחשבת למורכבת במיוחד. ניתן ליישם את האבנים בשלל מקומות (בהכנה מוקדמת כמובן) והעלות שלהן נחשבת לנמוכה בהשוואה לפתרונות אחרים. כמו כן, אפשר ליצור צורות שונות בעזרת האבנים וזאת בתנאי שנעשה תכנון מקדים לכך. במידה ובעתיד תהיה בעיה עם אחת מהאבנים, ניתן יהיה לפתור זאת בקלות ולכן ניתן להגיד שעבודות התחזוקה זולות.

אבנים משתלבות מחיר האבן ומחיר העבודה

בכל תהליך בניה או שיפוץ, מרכיב המחיר הוא משמעותי. התקציב שיש בידינו צריך להישמר וככל שנדע טוב יותר מהן העלויות של כל שלב וכל עבודה, כך נהיה מרוצים יותר מהתוצאה. במקרה של אבנים משתלבות מחיר העבודה הוא אחד המרכיבים והשני הוא העלות של האבנים עצמן.

העלות של האבנים נמדדת על פי מטר מרובע ויכולה לעלות בין 50-100 ₪. ההבדלים במחירים נובעים לרוב מההחלטה באיזו אבן לבחור. כפי שציינו, ישנו הבדל ברמת הגימור ובגודל של האבנים כאשר הבחירה בגודל סטנדרטי תהיה הזולה ביותר.

עלות העבודה יכולה לנוע סביב 100 ₪ למטר מרובע. מכאן אפשר להבין כי העלות הכוללת נעה בין 150-200 ₪ לכל מטר מרובע. כמובן, חשוב לקבל הצעת מחיר נקודתית לאחר שבעל המקצוע ראה את המקום. יש לציין כי במידה וישנן עבודות הכנה מורכבות, יכול להיות שתהיה תוספת עלות ולעומת זאת במידה והשטח מוכן לעבודה ואפשר ליישם את האבנים בקלות יחסית, יכול להיות שבעל המקצוע יעניק הנחה על המחיר שצוין.

לבחור בעל מקצוע מתאים לעבודה

הנחת אבנים משתלבות יכולה להיראות כמו עבודה פשוטה, אך בפועל היא דורשת תשומת לב ודיוק. לפני הנחת האבנים יש לשקול ביצוע הדברה כדי למנוע מחרקים להופיע לאחר סיום העבודה. יש לקבוע מראש כיצד תיראה העבודה ולזכור כי אפשר ליצור בעזרת האבנים המשתלבות צורות שונות וליהנות משלל עיצובים.

בעל המקצוע המתאים לעבודה מסוג זה יביא איתו ניסיון לשטח. הוא יוכל להצביע על עבודות שכבר ביצע ואפשר יהיה לשוחח עם לקוחות קודמים. כמו כן, בעל מקצוע טוב יציע הצעת מחיר הוגנת וימסור אותה באופן מסודר בכתב כך שלא יהיו כל תוספות בהמשך הדרך.

היחידה לשיפוצים עומדת לרשותך

בחיפוש מידע על אבנים משתלבות מחיר הוא חלק חשוב שיש לדון עליו. בתהליך השיפוץ או הבניה חשוב לעמוד בתקציב וחשוב לא פחות למצוא את אנשי המקצוע שיבצעו עבודה שתשמש אותך לאורך שנים בלי דאגות. היחידה לשיפוצים מכירה היטב את הדרישות בשטח ושמחה לעמוד לרשותך. אנו מביאים איתנו ניסיון רב, צוות מקצועי והצעת מחיר הוגנת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!