איך לנקות ספות לאחר שיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ בית משדרג אותו באופן דרמטי – אבל במקביל עלול גם לייצר לא מעט לכלוך תוך כדי העבודות, גם כשמקפידים מאוד על התנהלות זהירה. במיוחד חשופות לכך הספות. בהתאם מומלץ להקדיש תשומת לשמירה עליהן ובמידת הצורך גם להזמין שירות ניקוי ספות בבית הלקוח – כדי שאחרי שמסתיים השיפוץ, המראה יהיה מושלם ותוכלו ליהנות מרביצה נינוחה בסלון ומאירוח החברים והמשפחה.

איך לשמור על הספות במהלך שיפוץ?

אפשרות אחת היא להעביר את הספות, וגם חלקים נוספים מתכולת הדירה, לאחסון. בדרך זו אפשר להיות בטוחים שלא ייגרם שום נזק לאף רהיט ולאף פריט. מצד שני סביר להניח שתוך כדי האחסון וההובלות מהבית ובחזרה אליו הספה תתלכלך – כך שבכל מקרה יידרש ניקוי יסודי.

עוד אופציה היא להעביר את הספות לחלק של הבית שבו לא מתבצעות עבודות. לא בכל נכס ניתן להזיז את הספות ממקום למקום – אבל אם הדבר אפשרי ולא משבש יתר על המידה את שגרת החיים, זו בהחלט אופציה מומלצת.

בכל מקרה חשוב להגן על הספות עם כיסוי מתאים, רצוי עבה מספיק כדי שלא ייגרם להן שום נזק. לאחר השלמת הפרויקט והסרת הכיסוי יש לבחון את המצב – ובמידת הצורך לבצע ניקוי ספה.

הסרת כתמים מספות באמצעים ביתיים

השלב הראשון במסגרת ניקיון של ספות אחרי שיפוץ הוא להסיר מהן את האבק המן הסתם הצטבר עליהן. אפשר לעשות זאת באמצעות שואב ידני עם פיה מתאימה. חשוב לעבור באופן יסודי בחריצים שבין חלקי הריפוד השונים, ואם הכריות לא מחוברות לספה, אל תשכחו להוריד אותן וכמובן לשאוב ביסודיות גם אותן, מכל הצדדים. דרך נוספת היא עם מברשת, וחשוב להקפיד על מברשת עדינה שלא תזיק לסיבים.

אם יש כתמים על הספה, זו כמובן הזדמנות מצוינת להסיר אותם. באופן עקרוני חשוב לפעול מיד אחרי שהכתם נוצר, אבל גם אם עבר כבר פרק זמן מסוים תוכלו לנסות להעלים את הכתם בדרך הפשוטה הבאה: יוצרים תערובת של מים וחומץ לבן ביחס של אחד לאחד, ומוסיפים קצת נוזל לניקוי כלים או אבקת כביסה. המים צריכים להיות חמימים אבל לא חמים. מערבבים היטב ומספיגים בתערובת מטלית רכה. עם המטלית טופחים בעדינות על האזור המוכתם בספה. חשוב לא ללחוץ כדי לא לגרום לחומרים המלכלכים להיכנס אל עומק הסיבים. לאחר מכן לוקחים מטלית יבשה וסופגים את הנוזלים. חשוב לוודא ייבוש מלא כדי למנוע עובש.

היתרונות של ניקיון מקצועי

ניקוי ספות מקצועי בבית הלקוח מאפשר כמובן להגיע לתוצאות הרבה יותר מרשימות. חברה שזו המומחיות שלה מגיעה עם ציוד ייעודי כמו למשל מכונת קיטור, ומשתמשת בחומרי ניקוי שהם גם אפקטיביים מאוד וגם בטוחים לחלוטין.

ניקוי ספות בדרך זו מעלים כל כתם מכל סוג ובנוסף מחדש את המראה שלהן באופן כללי – כך שהפעולה מהווה השלמה מעולה לשיפוץ, והופכת את הסלון למרהיב עין מכל הבחינות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!