איך מנקים אחרי שיפוץ מאסיבי?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ בית הוא זמן מרגש עבור כל אחד ואחת – סוף סוף אתם מגשימים את מה שחלמתם עליו כל כך הרבה זמן, מחדשים, מגדילים, מרחיבים ומכניסים אור, אבל מה יהיה על כך הלכלוך שנוצר מהשיפוץ? שיפוץ מאסיבי מותיר אחריו שובל של אבק, פסולת וחלקי בניה, והשלב האחרון שלו צריך להיות ניקיון יסודי. מעבר ליתרונות האסתטיים, ניקיון לאחר שיפוץ חיוני להבטחת סביבת מגורים בטוחה ובריאה ועל כך נדבר בכתבה הבאה.

 

הצורך ההכרחי בניקוי לאחר שיפוץ

סיימתם לבחור לכם קבלן מתוך רשימה של קבלני שיפוצים בירושלים והסביבה, סגרתם מחיר משתלם והשיפוץ כבר ממש יוצא אל הפועל, אך האם חשבתם מה יקרה עם כל הלכלוך שיישאר אחרי שהם יסיימו? אם לא, כדאי שתחשבו, כי את הניקוי הזה תהיו חייבים לבצע.

בית משופץ הוא ללא ספק מראה מלבב לעין, אך שאריות תהליך הבנייה עלולות להוות סכנות בריאותיות פוטנציאליות. חלקיקים עדינים, אלרגנים ואפילו תרכובות אורגניות נדיפות עלולים להישאר באוויר ולהשפיע על הנשימה.

תוצאות שיפוץ גדול לעיתים קרובות טומנות בחובן שלל סכנות בטיחותיות פוטנציאליות. מסמרים, ברגים וחפצים חדים אחרים עלולים להתפזר על הרצפה ולהוות סכנת פציעה. יתר על כן, האבק שנוצר במהלך הבנייה יכול להחמיר בעיות נשימה קיימות או ליצור בעיות נשימה.

 

שיטות ניקוי לשאריות לאחר שיפוץ

ניקוי יעיל לאחר שיפוץ כולל גישה אסטרטגית להתמודדות עם סוגים שונים של שאריות. בדרך כלל מתחילים מלמעלה למטה, החל מהתקרות ועד לרצפות. את האבק מנקים עם מטלית מיקרופייבר ללכידת חלקיקים עדינים, בנוסף, משטחים קשים מנגבים עם תמיסת ניקוי עדינה כדי לסלק את כל הפסולת שנותרה. התאמת שיטות הניקוי לחומרים הספציפיים בהם נעשה שימוש בשיפוץ מבטיחה ניקיון מקיף ויעיל. יש לעשות שימוש בחומרים מותאמים עבור ניקוי מקלחון ואזורים שונים באמבטיה, במיוחד אם ישנם חומרי איטום שונים אותם יש לנקות והם דבוקים באזורים שונים על השיש והמרצפות.

 

ציוד מתאים לניקיון וחשיבותו

השקעה בציוד הנכון היא בעלת חשיבות עליונה להשגת ניקיון מוצלח לאחר שיפוץ. מטאטאים ושואבי אבק מסורתיים עשויים שלא להספיק, במיוחד כשמדובר בחלקיקי אבק עדינים. חברות ניקיון מקצועיות עושות שימוש בשואב אבק עוצמתי הלוכד חלקיקים קטנים, ומונע מהם להסתובב מחדש באוויר. מטליות ומגבים של מיקרופייבר מסייעים גם בלכידת והסרת אבק ביעילות, ומבטיחים גימור מבלי לגרום נזק למשטחים. כמו כן, מברשות עם זיפים רכים הכרחיות ללכידה והסרה של חלקיקים עדינים וניתן גם להשתמש במנקה בקיטור לחיטוי משטחים.

 

מה אמורה להיות התוצאה?

כשהשאריות האחרונות של אבק הבניה מפונות, התוצאה היא מרחב מחיה מחודש המשקף את המהות האמיתית של חזון השיפוץ שלכם. מיד לאחריו תוכלו לנשום לרווחה, לא לדאוג משאריות בניה ואבק ופשוט להכניס את הריהוט שלכם בחזרה וליהנות מהתוצאה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!