בנייה קלה- לתוצאות טובות יותר, תתחילו להתכונן לבית החדש שלכם

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בעולם הבנייה העשיר יש הרבה מאד חלקים, היבטים ומשמעויות. כמובן שתקציב הוא חלק משמעותי בעולם זה בפרט לאור ההיבטים השונים והמורכבות של הנושא כך שקיימים ממשקים רבים של תכנון ושל הוצאות משמעותיות.

אחד הדברים שהכי משפיעים על תהליך הבנייה הן מבחינת זמן ותכנון, הן מבחינת התוצאה הסופית וכמובן בחינת העלויות היא שיטת הבניה ובעוד שבישראל מקובל לעשות שימוש גם בשיטת הבניה בלבנים, לשיטה הזאת יש משמעויות שונות הכוללות תכנון מסורבל ועלויות גבוהות מאד בגלל דרישות התכנון והביצוע.

מה המאפיינים של בנייה קלה

ראשית ולפני שנדבר על המאפיינים ועל היתרונות של בנייה קלה יש להבין תחילה מה המשמעות של בניה קלה. בנייה קלה היא למעשה בנייה ירוקה אשר עושה שימוש מינימלי במשאבים ישירים וסביבתיים. יש לזה משמעויות רבות- החל מסביבת עבודה שקטה, דרך כמות הפסולת שנוצרת ועד לפגיעה סביבתית במובנים נוספים. חשוב להבהיר שתהליכי בנייה מסורתיים הם יקרים להחריד ויש להם משמעויות שונות מבחינת משאבים, בזבוז ופסולת. בנייה ירוקה או בנייה קלה חוסכת בעשרות אחוזים הן מעלויות הבנייה והן מיצירת הפסולת, כמו גם בשימוש המשאבים.

בנוסף להיותה בנייה ירוקה, בנייה קלה מתאפיינת ביתרונות נוספים, משמעותיים ומהותיים אשר הופכים אותה לבחירה המועדפת על אנשים רבים. בניה קלה מבוססת על שלד וחיפוי. בשונה מבנייה אשר מבוססת על שימוש בלבנים, בנייה קלה מבוססת על שלד עשוי מתכת על פי רוב ויכול להיות ואכן עשוי לעיתים גם מעץ, ומחיפויים, שכיום כבר מיוצרים מחומרים מיוחדים שבין היתר לא דליקים. בעבר בניה קלה עשתה שימוש בלוחות עץ אשר חיפו את השלד, אך אלו התלקחו מסיבות ספורדיות והובילו לתאונות קשות מאד. לימים התקבלה החלטה גורפת להקפיד על שימוש בחומרים מיוחדים שדוחים אשר ואכן כיום הטכנולוגיה מאפשרת ליהנות ממגוון של פתרונות במראה יוצא דופן. השימוש בלוחות, בשונה מלבנים, מאפשר לקבל מרקם אחיד באופן מוחלט ללא בליטות, סטיות וחריצים כפי שקורה כמעט בכל מבנה שמבוסס על טכניקת בנייה בלבנים.

באופן כללי רמות הגימור של בנייה קלה הן גבוהות במיוחד וכך התוצאה הסופית שמתקבלת היא ממש ללא דופי. זה בא לידי ביטוי בדינמיות שבתכנון ההקמה, בפוטנציאל הריווח שבפתחי הבית הן ברמה של החלונות והן ברמה של הדלתות. בניה קלה מאפשרת לקבל רמות אופטימליות של אקוסטיקה וכמובן ומעל הכל היא מאפשרת לייצר בידוד אופטימלי הן לרעשים והן בידוד תרמי.

בניה קלה- עשה זאת בעצמך

בנייה קלה היא טכניקת בנייה כל כך נגישה ומאפשרת עד שניתן לנהל את הפרויקט בקלות יחסית מבלי להיות מהנדסים גדולים, וזה בדיוק היתרון המשמעותי שלה והמקומות שבהם היא בעצם מאפשרת לחסוך בעלויות. כמובן שקלות ההרכבה חוסכת בשעות עבודה ובעלויות עובדים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!