היתר בניה למרפסות שמש

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כעידן של היום, רוב האנשים היו רוצים שתהיה להם מרפסת בבית. לקחת הפסקה קצרה מהיום ולהיות במקום בו יוכלו לשבת באוויר הפתוח אבל מבלי לצאת מהבית. מיד כשחושבים על לבנות אחת בבית השאלה הראשונה שעולה היא כמה קל זה לקבל היתר בנייה למרפסות שמש? או כמה עולה להוציא אותו? אנחנו כאן עם התשובות.

מי פטור מהוצאה של היתר בנייה למרפסות שמש?

מי שמתכנן לבנות מרפסת שמש בגודל של 12 מ"ר – 14 מ"ר  ניתן לפנות לחברת green build פטור מתהליך של הוצאת היתר בניה וגם מתשלום ארנונה על המרפסת וזוכה מכל ההטבות של הבנייה, כך שאם אתם מתכננים גודל כזה למרפסת החדשה שלכם דעו שהכתבה הבאה תהיה פחות רלוונטית עבורכם, הרווחתם!

באילו שיטות מוסיפים מרפסת שמש לדירה?

כיום יש מגוון שיטות לבנייה של מרפסות שמש חדשות בדירות בבניינים או בתים פרטיים, כמו למשל:

  • על עמודים הממוקמים מחוץ לבניין
  • תלייה
  • מיקום המרפסת על גג

אחרי שמחליטים באיזו שיטה לבנות, צריך לדאוג לאיטום המרפסת כדי למנוע דליפות ולחשוב על הריצוף וסוגי המעקה כי הם מהווים חלק בלתי ניתן להפרדה מהתהליך.

מה היתרונות במרפסת שמש בבית?

מרפסת שמש מעניקה לבית אור טבעי נוסף העוזר להאיר את הבית יותר, המרפסת נותנת מרחב נוסף בבית וכך לאנשים שאין חצר או מקום קרוב לשבת בו לנשום אוויר צח יכולים ליהנות ממרפסת חדשה ולעצב אותה כך שתספק לבונה את הצרכים האלו. בפן הכלכלי של העניין, המרפסת מעלה את ערך הדירה ואם ביום מין הימים נרצה למכור את הבית נרוויח גם על הבנייה הזו.

איך מוציאים היתר בניה למרפסות שמש?

אם אתם רוצים ללכת על הדרך הפשוטה ולקבל עזרה מגורם מקצועי, שכירת אדריכל או מהנדס בניין יכולים לעזור בתהליך- אילו מסמכים צריך להגיש ועזרה בהכנת המסמכים, רישום המרפסת בטאבו, למי, וריכוז תשלומים. כאן החיסרון היחיד הוא שאותו גורם מקצועי עולה כסף אך תמיד טוב לזכור כי עם גורם כזה התהליך יהיה מהיר ופשוט הרבה יותר.

אם בחרנו בשיטה ללא עזרה של גורם מקצועי, ניגש לעירייה ונברר אם היא מאפשרת בכלל בנייה של מרפסת שמש חדשה בבניין. אם לא בדרך כלל  התאגדות הדיירים בבניין עשויה לסייע. בנוסף, צריך להוציא תיק מידע שיעזור לכם לקבל את כל המידע החשוב עם הזכויות והחובות שלכם. המידע בתיק יכול לסייע במציאת בעיות בתחילת תהליך הבנייה ולעיתים עשויה גם לגמרי לבטל אותה.

חשוב מאוד לזכור שעלינו להוסיף את המרפסת לטאבו בהקדם!

מה העלות של הוצאת היתר בנייה למרפסות שמש?

חשוב לעשות סקר שוק ולברר מחירים מגורמים שונים, כיום עלות של היתר בנייה למרפסות שמש היא בממוצע כיום עומדת על כ- 6,000 שקלים לכל 6 מטר מרובע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!