התקנת מצלמות בפרויקט שיפוצים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

אם החלטתם להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק שלכם, חשוב מאוד שתבחרו באיש המקצוע הטוב ביותר בתחום התקנת מצלמות. איש מקצוע מעין זה יעניק לכם את המענה המדויק והאיכותי ביותר אשר אתם זקוקים לו.

כיצד מתקינים מצלמות אבטחה בצורה הטובה ביותר?

מתקין מצלמות מקצועי יסייע לכם לתרגם את הצורך שלכם להתקנת המצלמות בשטח. ישנן סיבות שונות שבגינן רוצים להתקין מצלמות. לעיתים מדובר על הרצון להרתיע פורצים ועל כן במקרה הזה חשוב שהמצלמות יהיו ממוקמות באופן שגלוי לעין. אם מדובר על מצלמות שבו יש מזג אוויר סוער או במקום שבו יתכן שיהיה ונדליזם של המצלמות כגון: בבתי ספר, אז יש צורך בבחירת מצלמה מיוחדת שמוצמדת לתקרה בצורה שטוחה. אם יש צורך בתיעוד מדויק של המקום יש צורך לשים מצלמה מיוחדת שניתן לבצע בה זום אין ולקלוט פרצופים, הבעות פנים ועוד. ישנן מקומות שבהם לא מספיק מצלמה אחת אלא יש צורך גם במיקרופון הרלוונטי לצורך הקלטה. לעיתים יהיה צורך במצלמות סמויות.

בחירת מיקום ומספר מצלמות

בתהליך התקנת מצלמות אבטחה עם חברה מקצועית  המיקום והמספר של המצלמות הוא ללא ספק קריטי. רק מתקין מצלמות מקצועי ידע כיצד להציע לכם בהתאם לצרכים שלכם כיצד למקם את המצלמה וכמה מצלמות אתם צריכים. המטרה היא בעצם שכל מצלמה תכסה כמה שיותר שטח ויחד עם זאת איכות התמונה לא תיפגם. מתקין מצלמות מקצועי ידע כיצד למקם את הזווית של המצלמה באופן שלא תצלם שטחים ריקים. כמו כן, מתקין מצלמות שניתן לסמוך עליו יציע לכם כמות מצלמות שרלוונטית על פי השטח שאתם רוצים לכסות והצרכים הספציפיים שלכם.  חשוב לבחור במתקין מצלמות אמין אשר לא יציב סתם מצלמות ללא ערך ותועלת רק בשביל הרווח הכספי האישי שלו אלא ימקם את כמות המצלמות הנדרשת לכם בדיוק במיקומים המדויקים ביותר.

מצלמות נסתרות

כאשר מדובר על מצלמות רגילות מתקין מצלמות חייב לדעת כיצד להחביא את המצלמה הנסתרת באופן שאף אחד לא יחשוד שקיימת מצלמה שכזאת. אם המצלמה הנסתרת תהפוך להיות גלויה הרי שהיא מפספסת את המטרה שלשמה היא הותקנה.

חשוב מאוד שהמצלמות יהיו איכותיות. אם אתם זקוקים גם לסאונד והקלה, עליכם לבחור במצלמה שיש בה גם מיקרופון מובנה ויכולת להקליט.

התקנת מצלמות- ביצוע העבודה

עבודת התקנת המצלמות צריכה להתבצע כאמור בהתאם לסוג המצלמה שבחרתם. המתקין צריך לבחור את המיקום המתאים למצלמה ואת הזווית המתאימה ולאחר מכן לבצע עבודת התקנה מקצועית, יסודית ואיכותית. כמובן שהמתקין לא צריך להשאיר לכלוך אחריו או להרוס רכוש כאשר הוא עובד. תהיה לכם אפשרות לבחור האם אתם מעוניינים שהכבלים שקשורים למצלמה יהיו גלויים על גבי הקירות או נסתרים בתוך הקירות. כל מצלמה מגיעה לרוב עם עוד 20 מטר של חוט ובמידה ויש צורך להתקין את החוט מתקין המצלמות יוכל לעשות זאת בתוספת תשלום.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!