כיצד נמדד מחיר ריצוף?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד השלבים בבניית או שיפוץ הבית הוא שלב הריצוף. כמו שלבים רבים, טווח המחירים יכול להיות רחב ובכתבה זו אנו באים לבדוק מה משפיע על העלויות של הריצוף. כל פרויקט בניה או שיפוץ דורש השקעה של כספים רבים והרצון לבצע את כל העבודות במסגרת התקציב הוא טבעי ואף הכרחי.

הבדלים בין מרצפות שונות

כל מי שיכנס לאולם תצוגה של מרצפות ימצא עולם ומלואו. אפשר למצוא מרצפות המתאימות לבית, מרצפות לחוץ, מרצפות גדולות וקטנות, לחדרים הרטובים והיבשים. ההבדלים אינם רק בין השימושים של כל מרצפת אלא גם הבעלויות שלהן למטר מרובע.

הסיבות לכך שישנם הבדלי מחירים יכולות להיות מגוונות. החומרים של כל אחת, הגודל והטקסטורה יכולים להשפיע על העלויות וכך גם העיצוב. לא תמיד יש סיבה לכך שמחיר ריצוף אחד גבוה יותר מהאחר ותמיד ניתן לשאול במקום מהי העלות למטר רבוע ולשאול מדוע מחיר אחד גבוה יותר מהאחר.

טיפ יעיל להפחתת מחיר ריצוף הוא לקבוע קודם כל את המחיר המתאים עבורך ורק לאחר מכן לגשת ולבחור את הריצוף. ככל שיהיה לך ברור כמה כסף עומד לרשותך לכל חדר וחלל וכמה מטרים יבוצעו כך יהיה לך קל יותר לסיים את הפרויקט במסגרת התקציב ואולי אפילו עם עודף בכיס.

מורכבות העבודה

יש לשים לב שלעתים ישנן עבודות מורכבות יותר מאחרות. לרוב העבודה היא סטנדרטית והבתים דומים זה לזה מבחינת השטח בו מתבצעת העבודה. עם זאת, יכול להיות שיהיו לך בקשות מיוחדות כמו בעת שימוש במרצפות גדולות במיוחד או שילוב בין מרצפות שונות ויצירת אלמנטים על הרצפה או הקיר.

עבודה מורכבת יכולה להיות יקרה יותר מעבודה סטנדרטית, אך היא יכולה לתת לך מראה מיוחד בלי לשלם הרבה כסף עבור ריצוף יקר. שילוב של יחידה אחת באלכסון או שילוב של אריח אחד בצבע שונה, יכול לתת לך מראה יוצא דופן וכל זאת בתוספת זניחה מבחינת העלויות (ולעתים, אם העבודה נתפסת כפשוטה לא תהיה כל תוספת תשלום).

בתהליכי שיפוץ לעתים יש צורך לפרק את הריצוף הישן ורק לאחר מכן להכין את השטח ולשים את החדש. כמובן, במקרה זה יש צורך לשלם על עבודת הפירוק וכן על הפינוי של החומרים.

מחיר ריצוף על פי מטר מרובע

העלות של העבודה תימדד לרוב על פי מטר מרובע והמחירים הבאים הם מחירים לדוגמה. חשוב לקבל מהקבלן הצעת מחיר מסודרת ומפורטת ולהיזהר ממחירים נמוכים במיוחד אשר עלולים להעיד על חוסר ניסיון בעבודות מסוג זה.

  • פירוק מרצפות בבית קיים – העלות תכלול את הפירוק והפינוי של הפסולת ותעמוד על כ-100 ₪ למ"ר.
  • הדבקת ריצוף – הדבקה על ריצוף קיים, כולל עלויות הדבקים וללא עלות המרצפות תעמוד על כ-175 ₪ למ"ר.
  • ריצוף מעל חול – עבודה בבית קיים או חדש לאחר שכבר יש חול במקום, כולל עלות החומרים וללא עלות המרצפות תעמוד על כ-300 ₪ למ"ר.
  • ריצוף בקרמיקה – ישתנה בהתאם לגודל המרצפות ואינו כולל את העלות שלהן. העלות תנוע בין 200 ₪ למ"ר של קרמיקת 30X30 ועד לעלות של 300 ₪ למ"ר לקרמיקה בגודל 10X10.

עלות אריחי הקרמיקה יכולה לעלות עשרות או מאות שקלים (ובמקרים מסוימים גם אלפי שקלים למ"ר). ניתן לבצע את בחירת האריחים לאחר קבלת הצעת המחיר עבור הריצוף ולאחר בחינת התקציב.

לבחור את בעלי המקצוע המתאימים

היחידה לשיפוצים מזמינה אותך לקבל הצעת מחיר הוגנת וליהנות מעבודה איכותית, בין אם מדובר על ריצוף בבית חדש ובין אם בתהליך השיפוץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!