כמה עולה מודד מוסמך למדידת בפרויקט שיפוצים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

לא מעט אנשים אינם יודעים שאחד מאנשי המקצוע הראשונים שיעבדו במגרש כלשהו שבו אתם עתידים לבנות את הבית שלכם או להוציא לפועל פרויקט מגורים כלשהו הוא המודד. תפקידו של המודד הוא קריטי והוא ישפיע באופן מהותי על תכנון הבנייה של האדריכל וכמובן בהתאם לכך גם למהלכי הבנייה של הקבלן שמבצע את העבודה בשטח. הכל יתבצע בהתאם לניתוח השטח הראשוני שיתבצע על ידו.

מהו תפקידו של המודד בפרויקט שיפוץ ?

המודד מבצע בפרויקט אחד בדרך כלל ארבע מדידות שונות בשלבים שונים של תהליך הבנייה. המדידה הראשונה נעשית על מנת שהאדריכל שאת שירותיו רוכשים עבור תכנון הבית יוכל להתחיל לתכנן את התוכניות של הבית. היות והמדידה תקפה רק לתקופה של שישה חודשים לאחר הביצוע שלה, מומלץ לבצע אותה רק לאחר שיש אדריכל שנבחר לתפקיד וזאת בכדי שלא לבזבז זמן מדידה או בשביל שלא יהיה צורך לבצע מדידה נוספת. המודד מבצע סוגי מדידות שונים ועלות המדידה תקבע בהתאם לסוג המדידה.

סוגי מדידות ועלות

עם התוכנית שמתכנן האדריכל ועם המדידות הראשוניות שמבצע מודד מוסמך מחברת היחידה למדידות, יש להגיש את הבקשה להיתר בנייה עבור כל מבנה. לאחר שמקבלים את היתר הבנייה המודד יבצע מדידה נוספת וזאת בכדי לסמן את השטח עבור הקבלן טרם הוא מתחיל לבנות. מדובר על תפקיד קריטי מאוד כיוון שעל פי המדידה המדוברת הקבלן יבנה את היסודות של המבנה. המדידה השלישית מתבצעת לאחר בניית היסודות של המבנה בכדי לבצע בדיקה שהכל מתבצע בהתאם לתוכניות שהוגשו קודם לכן ועל פיהן התקבל היתר הבנייה ועבור המבנה. לאחר מכן תתבצע מדידה נוספת בסופו של התהליך טרם מגישים את טופס האכלוס המוכר כטופס ארבע. תפקידה של המדידה המדוברת היא לקבוע כי הכל התבצע בהתאם לתוכניות.

 

כפי שניתן להבין, תפקידו של המודד במהלך הפרויקט הוא חשוב מאוד ואסור להתפשר על איש מקצוע כאשר מגיעים לבחור מודד. ראשית כל, המודד שבוחרים חייב להיות חבר באיגוד המודדים ועליו להחזיק רישיון מודד.

מחיר שירותיו של מודד נמדד בעיקר לפי נזמן אותו יש צורך להשקיע במדידת המגרש וכמובן בניתוח של כלל הנתונים לאחר המדידה. שעת עבודה של מודד תנוע בין 250 ל300 ₪. ככלל, רצוי לסגור עם המודד מבעוד מועד לפני תחילת הפרויקט את המחיר עבור ארבעת המדידות אותן יש צורך לבצע וכן את המחיר של כל מדידה. בדרך כלל המחיר של 4 המדידות ינוע בין 4500 ₪ ל6000 ₪, תלוי כמובן בסוג הפרויקט, בגודל המגרש ובפרמטרים אחרים.

חשוב מאוד שלא להתפשר על מודד לא מקצועי או מודד לא מוסמך שכן, מדובר על עבודה חשובה מאוד שקריטית עבור בניית מבנה תקין, בטוח ואיכותי ועל כן, טרם אתם בוחרים מודד אל תבדקו רק כמה הוא יעלה לכם, אלא האם הוא מוסמך מקצועי ומנוסה וכמובן מומלץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!