ניקוי חלונות איטום בגובה ועבודות סנפלינג

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

במשך הרבה שנים התוודענו לעשרות פיגומים תלויים שנמתחים מגג המבנה ועליהם עובדים, הממרקים את החלונות, אוטמים, מניחים חיפוי ופורסים שלטי חוצות עצומים. תמיד תהינו לעצמנו איך זה נראה שם בגובה, תלויים על כבלי פלדה ומשטח קטנטן, עם תנועה אחידה מעלה ומטה. אלא שבשנים האחרונות החלו עבודות סנפלינג להיחשב כמקובלות וכיום חברת המרכז לעבודות סנפלינג מובילה את הענף, יעילות ואף בטוחות יותר לפעולות אלו, מה שמספק עבודה אפקטיבית על כל בניין, אפילו גורד שחקים בעל עשרות קומות.

צילום:freepik

עבודות סנפלינג: המרכז לעבודות סנפלינג

עבודות סנפלינג מסתמנות כתחום מקצועי בעל רמת מומחיות גבוהה מאוד. מדובר במקצוע שנראה אקסטרימי מאוד לצופים מלמטה ועל כן מעטים בוחרים לעסוק בו. כדי להיות עובדים בתחום זה, צריך לעבור הכשרות ייחודיות ושעות רבות של ניסיון מעשי, עד להשתייכות לחברה מקצועית שמסוגלת לבצע כל פרויקט בהצלחה יתרה, בזמן וללא בעיות בטיחותיות. מעבר להיותם של העובדים בסנפלינג אנשי מקצוע שיודעים היטב כיצד "לטייל" על צידו החיצוני של הבניין, הם אמורים להיות בעלי הבנה ובקיאות עשירה לגבי כל משימה שכוללת את מעטפת המבנה. בנוסף, עליהם להחזיק בכל הסמכה נדרשת ובכל רישיון מתאים לעבודה בגובה, מטעם המוסד לבטיחות וגהות, משרד העבודה והרווחה וכל גורם רשמי מקביל שמפקח על תחום זה.

הציוד הנדרש לעבודות סנפלינג

בסוג זה של עבודות, נחסך הצורך בפיגומים לחלוטין ולמעשה ועובדות של איטום ושיקום קירות בסנפלינג חוסכות זמן וכסף רב , ישנם אמצעים מעטים שדרושים לביצוע העבודה כמו חבלי העיגון לגג המבנה ובמידת הצורך בתזוזה אופקית, ניתן לחבר סט עוגנים ללא פירוק והרכבה. ציוד חשוב נוסף הוא חבלי נשיאת כלי העבודה וחומרי הגלם וכמובן רתמת הגוף. עובדי הסנפלינג נעים למעלה, למטה ולצדדים כך שיגיעו לכל פינה נדרשת בקלות, ויסיימו את עבודתם במהירות וביעילות גבוהה.

עד כמה עבודות גובה בסנפלינג הן בטיחותיות?

סנפלינג נחשב לתחום בטיחותי לגמרי, מאחר ומנגנוני גלישת הסנפלינג פותחו מתוך שיקולי בטיחות קפדניים. למעשה, אפילו אם אחד החבלים נקרע (והסיכוי לכך הוא אפסי, יש לציין) העובד יישאר מאובטח לגמרי. ועם זאת, אי אפשר לקבוע שסנפלינג בטוח ככל הליכה על הקרקע ועדיין יש בו סיכון מסוים. זוהי הסיבה שישנם מפקחי בטיחות בשטח תוך כדי ביצוע העבודה ובמקביל, העובדים נדרשים לעבור הדרכות ומבחני בטיחות באופן תדיר וקפדני.

האם יש לזה חסרונות?

לסנפלינג אין חסרונות שנוגעים לטיב העבודה המתקבלת, אלא רק מגבלות תפעוליות מסוימות, כמו הקושי לייצב מכשור כבד באמצעות חבלים. לפיכך, בכל פרויקט תישקל האפשרות לבצע את העבודה בסנפלינג או בדרך אחרת ומתאימה יותר, כמו לדוגמה מרפסות נעות שיאפשרו לעובדים לשנע בבטיחות וביציבות טובה את הכלים הכבדים שבהם נדרש שימוש (מסור בטון לדוגמה). אם נקבע שהעבודה תוכל להתבצע בסנפלינג, למעשה לא מתקיימים חסרונות מיוחדים שגורעים מאיכות הביצוע הכוללת לעומת אלטרנטיבות אחרות.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!