עבודות גבס – הכירו את כל היתרונות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בתים רבים בישראל כוללים לא מעט קירות גבס ושלל אלמנטים עיצוביים שנעשים בצורה מדוייקת, קלה, מהירה וזולה בעזרת עבודות גבס. חשוב להדגיש ולומר כי רוב ככל סוגי עבודות גבס נעשות בפנים הדירה בלבד. לא ניתן לבנות מבנים מחומר גבס בלבד בשל העובדה כי הוא אינו מספיק יציב, חזק ועמיד כדי להתמודד עם משקלים כבדים וכן עם תנאי מזג האוויר הקשים, הן בעונת הקיץ החמה והן בעונת החורף הרטובה. אך אם גם אתם מתכננים לשפץ או לשנות את פנים דירתכם בקרוב, כדאי שתקחו בחשבון מגוון עבודות גבס שיצליחו לחסוך לכם לא מעט זמן יקר ואף יוזילו עלויות בעשרות אחוזים. רגע לפני שנעסוק בכל היתרונות המשמעותיים שיש לשימוש בפלטות גבס בחלקי פנים הדירה, חשוב שתכירו את אפשרויות השיפוץ השונות בהן עבודות גבס תופסות לא מעט מקום. כיום ישנן שתי אפשרויות שיפוץ שכיחות במיוחד שכדאי שתכירו, האחת היא שיפוץ קוסמטי והשניה היא שיפוץ כללי ויסודי. השיפוץ הקוסמטי כולל שינויים שטחיים וחזותיים בלבד בעוד השיפוץ הכללי כולל שינויים משמעותיים בכל פני הדירה. רגע לפני שאתם בוחרים את השיפוץ המתאים לדירתכם, חשוב שתכירו את ההבדלים המשמעותיים ביותר בין השיפוץ הקוסמטי לבין השיפוץ הכללי. השיפוץ הכללי כולל שבירת קירות, תכנון חדרי הדירה מחדש, הוצאת המרצפות, החלפת תשתיות חשמל ואינסטלציה, עבודות איטום מפני תנאי מזג האוויר ועוד.

רוצים לשנות את כל פני הדירה? לחלק את החלל מחדש? עבודת גבס מקצועית תאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים!

אנשים רבים אשר בוחרים בהליך שיפוץ כללי בוחרים להסתייע בעבודות גבס. בעזרת עבודות גבס ניתן להציב קירות חדשים בדירה, לפצל חללים, להנמיך תקרות וליצור נישות בכל הגדלים ובכל הצורות ללא כל הגבלה. עבודות גבס בשיפוץ כללי של הדירה יאפשרו לכם להרכיב דירה מחדש, כמעט מאפס (פרט לקירות התומכים, אותם כמובן לא ניתן לשבור) תוך זמן קצר ובעלות מינימלית. חשוב להדגיש ולומר כי כיום יש עבודות גבס הכוללות חומרים מבודדים במיוחד שיכולים להבטיח רמת בידוד רעשים מרשימה. אם לא די בכך, כיום יש מגוון סוגים של פלטות גבס המותאמות לחללים השונים. ישנן פלטות העמידות בפני לחות ורטיבות המיועדות בעיקר לחדרי רחצה, אחרות מבודדות רעשים בצירוף צמר סלעים בין הפלטות ונוספות ברמת קשיחות גבוהה במיוחד. כלל האפשרויות הללו מאפשרות לכם ליהנות מכמות גדולה של יתרונות על פני בניית קירות בבלוקים. חשוב להדגיש ולומר כי מעבר לכלל היתרונות, ישנם דברים שניתן לעשות אך ורק על ידי עבודות גבס. נתנאל שיפוצים עוסק בתחום במקצועיות רבה ומכיר את כל סוגי פלטות הגבס וישמח להעניק לכם את שירותיו הן בעבודות שיפוץ כללי, הן בעבודות שיפוץ קוסמטי והן עבודות גבס.

שינוי משמעותי למראה הדירה – עבודות גבס מתאימות לשיפוץ קוסמטי בעלות מינימלית

גם אם תבחרו בעבודות שיפוץ קוסמטיות, ישנן לא מעט עבודות גבס שיוכלו להתאים לכם. אנשים רבים המעוניינים לערוך שינויים וחידושים בנראות דירתם בוחרים בהליך שיפוץ קוסמטי. כפי שציינו מעלה, הליך שיפוץ קוסמטי כולל בעיקר שינויים ויזואליים ושטחיים המשנים את פני הדירה ללא התעסקות בתשתיות. בין כלל השינויים השכיחים ביותר שרבים בוחרים לבצע בהליך שיפוץ קוסמטי ניתן למנות את הדבקת ריצוף חדש על הריצוף הקיים (בשונה מהליך הריצוף בשיפוץ כללי), החלפת דלתות פנים הדירה, צביעת הקירות, הדבקת טפטים וכמובן גם עבודות גבס. כל המטרה של השיפוץ הקוסמטי היא לחולל שינוי בנראות הדירה ללא השקעה גדולה.

רוצים למכור את הדירה? שיפוץ קוסמטי מהיר וזול יאפשר לכם לקבל תמורתה הרבה יותר

הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים בהליך שיפוץ קוסמטי הן: א. רצון למכור את הדירה – לפני מכירת הדירה אנשים רבים בוחרים לשפר את מראה הדירה, אך שהקונים הפוטנציאליים יתרשמו לחיוב מדירה משופצת ומרשימה ביופייה. כפי שציינו, עלות השיפוץ אינה גבוהה מה שמאפשר למוכרי הדירות ליהנות מהעלאת מחיר תמורת דירה משופצת בסכום גבוה יותר מזה שהוציאו על השיפוץ עצמו. בעזרת עבודות גבס ניתן ליצור נישות מרשימות, להנמיך תקרות, לפצל חדרים וליצור השבחה משמעותית ושיפור ניכר במראה הדירה.

ב. שינוי פני הדירה בכל מספר שנים – בעלי דירות רבים בוחרים לחדש את מראה דירתם כל מספר שנים במטרה ליהנות מדירה חדשה. אחת הדרכים המהירות, הפשוטות והזולות ביותר לשינוי משמעותי במראה הדירה נעשה בעזרת עבודות גבס. נתנאל שיפוצים יודע לבצע מגוון רחב של עבודות גבס ברמת גימור מדוייקת ומקצועית שתשנה את מראה הדירה שלכם.

פלטות גבס נגד מים – עמידות בפני לחות בלבד!

כיום יש לא מעט סוגי גבס שונים שיכולים להתאים כמעט לכל חלל. אך חשוב להדגיש ולומר כי גם פלטות גבס המיועדות לחללים לחים ורטובים אינן מיועדות לעמידות בפני מים רבים. כאשר פלטות גבס באות במגע עם מים רבים הן מתחילות להתנפח ולאבד את צורתן. לכן, גם אם אתם מעוניינים לעשות שימוש בפלטות גבס נגד מים, חשוב לדעת כי נן עמידות בפני לחות בלבד. מסיבה זו הדעה המקצועית אינה ממליצה לבנות, אף לא מבנים קלים בתנאי חוץ בעזרת עבודות גבס. מי הגשמים עלולים להרוס את פלטות הגבס תוך זמן קצר. בין כלל השימושים השכיחים ביותר של עבודות גבס ניתן למנות את המזגנים המרכזיים. לא מעט אנשים כיום בוחרים מזגנים מרכזיים שיבטיחו מיזוג אוויר אחיד בכל חלל דירתם. מזגן מרכזי כולל לא מעט יתרונות על פני מזגן עילי, מה שמביא רבים להוסיפו בעת הליך שיפוץ כללי לדירה. על מנת שהמזגן המרכזי יוכל להזרים את האוויר הקר/החם לכל חללי הדירה באופן שווה, צריכים להניח מעין תעלות מיוחדות ומבודדות שיעברו בין החדרים. בעזרת עבודות גבס שונות, לרבות הנמכת תקרות ושלל גימורים ניתן להשלים את התקנת המזגנים המרכזיים בצורה אסתטית, מרשימה, מהירה, יפה וזולה. לקוחות רבים בוחרים נתנאל שיפוצים למטרת הנמכת תקרות בעזרת עבודות גבס ומדווחים על תוצאות מרשימות ומדויקות במיוחד.

משימושי הגבס השכיחים ביותר – הנמכת תקרה לשילוב מזגן מיני מרכזי ויצירת נישה להסתרת כבלים

שימוש נוסף בשירותי עבודות גבס בו בוחרים רבים המעוניינים לשפץ את דירתם הוא נישה לטלויזיה בסלון. בעזרת עבודות גבס מקצועיות ניתן לייצר נישה בכל קיר ובכל גודל בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. לקוחות רבים של נתנאל שיפוצים בוחרים לבנות נישה מותאמת לסלון דירתם סביב הטלוויזיה. מעבר למראה המרשים והאסתטי, נישה זו מאפשרת להסתיר את כל חיבורי החשמל של הממירים השונים וכמובן גם של הטלוויזיה עצמה. עלויות עבודות גבס נמוכים במיוחד ולכן רבים בוחרים לעשות בהם שימוש כאשר הם מחליטים על הליך שיפוץ קוסמטי הכולל שינוי מראה הדירה בעלות מינומלית, וכן גם בהליך שיפוץ כללי הכולל יצירת קירות חדשים לחלוקת הדירה באופן שונה. עבודות גבס אשר נעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, יבטיחו לכם דיוק מרבי, התאמה אישית לכל צורך ושמירה על מראה יוקרתי, חלק, חד ומדוייק. נתנאל שיפוצים ישמח להעמיד לרשותכם את כל שנות ניסיונו והתמקצעותו בתחום כך שתוכלו ליהנות מהתוצאה הטובה ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!