עליית ערך לאחר שיקום מבנים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הנכס שלנו הוא אחד הנכסים היקרים שאנחנו מחזיקים בבעלותנו, ומידי פעם אנחנו מבצעים שיפוץ ומעצבים אותו בהתאם לשיקול דעתנו, בכדי לשמר את ערך הנכס ואף להעלות אותו. כשמדובר בפרויקט שיקום מבנים כללי, הרי שמלבד עליית ערך הנכס, ערכי הבניין וסביבת המגורים עולים אף הם בהתאמה.

 

שוק הנדל"ן בישראל

שוק הנדל"ן בישראל נמצא בעלייה מתמדת, הן מבחינת הבנייה והן מבחינת המחירים. כיום, חלומו של כל זוג צעיר לרכוש דירה בעלת 3 חדרים לפחות, אך המציאות מראה כי ההון העצמי הנדרש הולך ועולה עם השנים ובכך מרחיק את החלום.

לפיכך, לאחר שכבר הצלחנו לרכוש דירה, אנחנו פועלים תמידית לשימור ותחזוקת הנכס בהתאם ואף לביצוע שיפורים ועיצוב כללי מידי פעם, במטרה לשמור על ערך הנכס ואף להביא לעלייתו בהתאם. אך כאשר מדובר בשיקום ושיפוץ מתחם בניינים שלם, הסיפור קצת שונה.

 

הסיבות לבלאי מוגבר במבני מגורים

לא אחת, אנחנו נתקלים, ואולי אף גרים, בבניין שנראה חיצונית מוזנח ומט ליפול. ייתכן כי בניגוד למראה הכללי של הבניין הדירה שלנו נמצאת במצב ונראות מעולים, אך בסופו של דבר, המראה הראשוני של חזות הבניין משפיע מהותית על ערך הנכס, לא פחות מהדירה עצמה.

סגנון הבנייה הישן והאקלים הים תיכוני הקשוח של ארץ ישראל, הביאו לכך שמבנים רבים אינם מחזיקים מעמד במבחן הזמן ובנוסף להזנחה ואי טיפול בליקויים הרלוונטיים דוגמת טיח מתקלף, נשירת חלקים מהחיפוי החיצוני של הבניין, חשיפתם של עמודים תומכים ועוד, המבנה אינו נראה טוב במקרה הקל, ומהווה מפגע הנדסה ואף סכנה בטיחותית במקרה הרע ומצריך שיקום בטונים.

 

תהליך שיקום המבנים

מטבע הדברים והמגורים המשותפים עם דיירים נוספים בבניין, ההחלטה של שיפוץ המבנה צריכה לעבור את אישורם של כלל הדיירים ו-וועד הבניין. לאחר ההחלטה המשותפת, תהליך שיקום עובר לידיו של קבלן שיקום מבנים וכולל לרוב כמה נקודות עיקריות הזוכות לשיפוץ ובכך מהווים שדרוג משמעותי לנראות הבניין:

  • שיפוץ הכניסה הראשית- דלת הכניסה לדירה, לבניין, למשרד ולכל מקום אחר, מהווה את המפגש הראשוני שלנו עם המקום אליו אנחנו נכנסים. לכן, שיפוץ דלת הכניסה הראשית הכוללת בניית כניסה מסודרת וסגורה במקרה הצורך, מהווה שלב ראשוני וחשוב בשיפוץ המבנה.
  • שיפוץ קירות חיצוניים- כפי שהזכרנו, קילופי טיח, נשירת חלקי חיפוי וחשיפת חלקי יסודות הבניין יכולים להוות סכנה בטיחותית של ממש ולגרום במשך הזמן לבלאי מוגבר אשר תיקונו יעלה יותר. לכן שיקום בטון וצביעה חיצונית של הקיר יכולים לשמור על עמידותו של הבניין לאורך זמן.

 

עליית ערך הנכס לאחר שיקום מבנים

בסופו של דבר, תהליך שיקום מבנים מהווה הוצאה שאת פירותיה ניתן לראות בסוף התהליך, בדמות סביבת מגורים נוחה ונעימה יותר וכמובן, עליית ערך הנכס. לפיכך, את תהליך שיקום המבנים יש לבצע עם קבלנים ואנשי מקצוע מומחים, על מנת להבטיח שיפוץ תקין ואיכותי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!