קבלן ריצוף בגבעת שמואל

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

חושבים על החלפת הריצוף בבית אחרי שנים שאתם מתלבטים האם אתם עוד יכולים לסבול את אריחי הריצוף המיושנים בגודל 20 על 20 ס"מ? יש לכם רעיונות שונים לאופן בו אתם רוצים לרצף את הבית, אבל אתם לא מרגישים שיש לכם מספיק מידע בכדי לקבל החלטה ממקום של ידע ובטחון? זקוקים למידע על מחירי הריצוף לצורך קבלת ההחלטה? בשורות הבאות אנו מביאים בפניכם מדריך מלא שיפרט בפניכם את סוגי הריצוף השונים, את מחירי הריצוף ואת רכיבי העלות של פרויקט ריצוף וכן בסופו של המדריך, נסייע לכם עם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור קבלן ריצוף בגבעת שמואל.

קבלן ריצוף מומלץ בגבעת שמואל
ריצוף בגבעת שמואל

פרויקט ריצוף – רכיבי מפתח ורכיבי עלות

בכל מקרה של הזמנת קבלן ריצוף בגבעת שמואל, חשוב להפריד בין שני סוגים של ריצוף – ריצוף ראשוני לבית חדש או החלפת ריצוף בבית קיים. על אף שפעולת הריצוף עצמה מבוצעת בצורה זהה בשני המקרים, הרי שכל העבודות מסביב יכולות להיות שונות מאוד בין מקרה למקרה ובהתאם לכך להשפיע גם על המחיר הסופי. ככלל, תמחור עבודות ריצוף מתחלק למספר רכיבי מפתח הכוללים את עלות האריחים עצמם, עלות פירוק ופינוי ריצוף קיים, עלות עבודה לריצוף וכמובן מע"מ. כלל אצבע הוא שככל ששטח הריצוף גדול יותר, כך המחיר למטר רבוע יהיה מעט נמוך יותר, מעין הנחה על כמות. המחיר כאמור, יהיה נקוב בדרך כלל במחיר למטר רבוע והוא יעמוד במרבית המקרים על 350 עד 450 ש"ח למטר רבוע פלוס מע"מ. מחיר זה כולל את עבודת פירוק ופינוי הריצוף הקודם אך הוא אינו כולל את עלות האריחים עצמם. במידה ומדובר ברצפה ראשונית בדירה חדשה ואין צורך לבצע פירוק ופינוי של ריצוף קודם, המחיר צפוי להיות נמוך בכ-100 ש"ח למ"ר.

תהליך הריצוף – איך זה קורה?

על פי הספר, לפני שאתם מזמינים קבלן ריצוף בגבעת שמואל, אתם רוצים לבנות תכנית מסודרת לריצוף הבית. התכנית הזאת נועדה לא רק לייצר פלטפורמה מסודרת שעל פיה יבוצע הריצוף, אלא לאפשר לכם לחשוב על הדברים יותר לעומק ולקבל החלטות נכונות יותר. כך למשל, במסגרת שלב התכנון אתם עשויים לגלות שגודל המרצפות המתאים ביותר לבית שלכם הוא 40 על 40 ס"מ ולא 60 על 60 ס"מ כפי שאולי רציתם בהתחלה. מדוע? מכיוון שבמידה הקטנה יותר, פרישת האריחים היא רחבה יותר ולא מותירה קצוות שמחייבות רצועות ריצוף דקות שמכערות מאוד את הריצוף כולו. במסגרת התכנון תוכלו להבטיח גם את השיפועים האידיאליים הן מבחינת זווית השיפוע והן מבחינת המרחב המשופע, בכדי להבטיח ניקוז מיטבי בחדר האמבטיה ובחדרים רטובים אחרים בבית.

אחרי שאמרנו את זה

, לא בכל פרויקט ריצוף נדרש תכנון יסודי ולפעמים מספיק פשוט לחשוב על הדברים ולהגדיר קווים מנחים. זאת לא הדרך האופטימלית, אבל זאת הדרך הסבירה ביחס לגודל הפרויקט. בשלב הבא מבוצע פירוק ופינוי של הריצוף הקודם. לשם כך יש צורך להזמין אמצעי פינוי כמו מכולת פינוי ושרוול פינוי, במקרה שמדובר בדירה בבניין משותף. בתהליך הפינוי מבוצעת שבירה והרמה של כל אריחי הריצוף הקיימים עד לחישוף מלא של המרחב התת רצפתי. לאחר מכן מבוצע ניקוי יסודי של חיבורי שטח הרצפה עם הקירות משיירים של חומר ושברי אריחים.

זהו השלב שבו אתם רוצים לקבל החלטה לגבי טיפול בצנרת הבית. במידה והצנרת היא מיושנת, כדאי לנצל את ההזדמנות ולהחליף אותה לחלוטין, או לכל הפחות לבצע תיקונים וחיזוקים של הצנרת על מנת שלא תצטרכו להרים מרצפות חודשים או שנים ספורות אחרי שעשיתם ריצוף חדש, רק בגלל שהתגלתה נזילה בבית. על פי הצורך יוסיף הקבלן חול וחומרי תשתית נוספים ולבסוף יחל תהליך הריצוף של הנחת המרצפות. לבסוף מבוצעת מריחה של רובה בחריצים שבין האריחים, לקבלת מראה אחיד ואיטום של מרחב הריצוף.

כאשר אתם מזמינים קבלן ריצוף בגבעת שמואל, אתם מזמינים שירות שכולל למעשה את כל הרכיבים הללו ולכן חשוב להוסיף את העלויות בהתאם, עלויות שיכולות להיות גבוהות הרבה יותר מאשר העלות הבסיסית של אריחי הריצוף עצמם.

קבלן ריצוף בגבעת שמואל

האם ניתן להדביק ריצוף?

אחד הפתרונות שהולכים ותופסים לאחרונה תאוצה במטרה להוזיל את עלויות הריצוף הוא הפתרון של הדבקת ריצוף. המדובר בטכניקה שמאפשרת להדביק את האריחים החדשים על גבי האריחים הקיימים ובכך לחסוך את עלויות הפירוק והפינוי. בבחירת אפשרות זו יש לקחת בחשבון צמצום של גובה החלל הפנימי בכ-4 ס"מ בגלל תוספת גובה האריחים החדשים. כמו כן, אפשרות זו מתאימה אך ורק למקרים בהם הריצוף הקיים הוא במצב תקין לחלוטין ללא אריחים שבורים וללא אריחים רופפים. במקרים רבים, ניתן לבצע תיקונים נקודתיים, לבדוק את החוזק הכללי של הריצוף הקיים ולאחר מכן לבצע הדבקה. המחיר של הדבקת ריצוף עומד על כ-200 שקלים למ"ר ומשקף חיסכון של כ-200 שקלים לכל מטר רבוע בבית, מה שיכול להצטבר לחיסכון עצום שבהחלט מניח את האופציה של הדבקת ריצוף חזק על השולחן.

סוגים של ריצוף

כעת הגענו לשלב שבו אתם אמורים לבחור את הריצוף המתאים לכם לפני שאתם מזמינים קבלן ריצוף בגבעת שמואל. בהיבט זה נפרט שלושה סוגים מרכזיים של ריצוף הבית:

ריצוף גרניט פורצלן

זהו סוג הריצוף השכיחה ביותר לחללי פנים והוא מגיע במגוון רחב מאוד של דוגמאות עיצוב. המדובר באריחים המיוצרים בתהליך מלאכותי המעניק להם חוזק מבני רב מאוד ומאפשר שילוב של אינסוף דוגמאות עיצוב, גוונים ומרקמים באמצעות טכניקות שונות של הטבעה, הדבקה ושימוש בגוונים שונים בתהליך הייצור עצמו. מחירי אריחי גרניט פורצלן נבדלים זה מזה בהתאם לסוג הדגם (בסיסי או יוקרתי) ובהתאם לגודל האריח:

  • אריח 30 על 30 ס"מ – 50-90 ש"ח למ"ר
  • אריח 45 על 45 ס"מ – 50-110 ש"ח למ"ר
  • אריח 60 על 60 ס"מ – החל מ-60 ש"ח למ"ר עבור דגמי הבסיס וכלה ב-300 ש"ח למ"ר עבור דגמים יוקרתיים יותר
  • אריחי 80 על 80 ס"מ – החל מ-70 ש"ח למ"ר עבור דגמי הבסיס וכלה ב-400 ש"ח למ"ר עבור דגמים יוקרתיים יותר
  • גרניט פורצלן 60 על 60 דמוי בטון או פרקט – 150-350 ש"ח למ"ר
  • גרניט פורצלן 80 על 80 דמוי שיש – 120-250 ש"ח למ"ר

המחירים אינם כוללים מע"מ ואינם כוללים את העבודה, אלא אך ורק את האריחים עצמם.

ריצוף בטון מוחלק

בטון מוחלק הוא פתרון ריצוף אסתטי מאוד ואפילו יוקרתי שמאפשר לכם ליצור מרחב רצפתי חלק ואחיד בכל שטח הבית ולשלב בו כל דוגמת עיצוב שאתם יכולים להעלות על הדעת. יחד עם זאת, לא כל קבלן ריצוף בגבעת שמואל יודע לבצע ריצוף בטון מוחלק ולכן במקרה שאתם בוחרים באופציה הזאת, כדאי לוודא את רמת המומחיות של הקבלן בתחום ספציפי זה. ריצוף בטון מוחלק מבוצע באמצעות יציקת בטון אחידה בכל שטח הבית, יישור ראשוני של הבטון והחלקתו באמצעות מכונת החלקת בטון ייעודית. לבסוף מבוצעת יציקה של חומר אפוקסי שהופך את הרצפה למבריקה ובוהקת וזהו גם השלב שבו משלבים את דוגמת העיצוב הנדרשת בכל גוון ובכל דוגמת עיצוב שתבחרו. העלות של בטון מוחלק מתחילה ב-220 ש"ח למ"ר ועל כך יש להוסיף עוד כ-80 שקלים ליציקת חומר אפוקסי. לא מדובר בפתרון ריצוף זול במיוחד, אבל גם לא יקר משמעותית ביחס לאלטרנטיבות.

ריצוף פרקט

ריצוף פרקט הוא ריצוף מיוחד מאוד מבחינה עיצובית אך לא מתאים לכל בית ולא מתאים לכל חדר בבית. ככלל, ריצוף פרקט מומלץ לחדרים יבשים בלבד וליתר דיוק לחדר הסלון, פינת האוכל וחדרי השינה. המטבח ויתר החדרים הרטובים בבית, עדיף שיהיו מרוצפים באריחי גרניט פורצלן או בטון מוחלק שהם עמידים הרבה יותר בפני לחות ושפשופים. ריצוף פרקט מתבצע בדרך כלל בשיטה הצפה על פני הריצוף הקיים והעלות שלו יכולה לנוע בין כ-120 ש"ח למ"ר לפרקט למינציה אירופאי ועד כ-250 ש"ח למ"ר לפרקט תלת שכבתי מעץ אלון. מחירים אלה כוללים מע"מ, כוללים את הפרקט עצמו וכוללים את עלויות ההתקנה.

ריצוף חוץ

ריצוף נוסף שאולי עשוי לעניין אתכם ויכול להתבצע על ידי כל קבלן ריצוף בגבעת שמואל הוא ריצוף חוץ, קרי ריצוף המיועד למרחבי חוץ ובכלל זה גינה, חצר, שבילים, מרפסת וכדומה. ככלל, המחיר של ריצוף חוץ נע בין 350 ועד 450 ש"ח למטר רבוע בהתאם לסוג הריצוף שאתם בוחרים. למעשה, המחירים עבור ריצוף חוץ וריצוף פנים הם דומים למדי, למעט העובדה שבריצוף חוץ אתם צריכים סוג ספציפי של אריחים בעלי רמת חספוס גבוהה למניעת החלקה. כמו כן, בריצוף חוץ תוכלו להשתמש בסוגי ריצוף נוספים כמו ריצוף אבן טבעית, ריצוף אבנים משתלבות שנחשבות לזולות ביותר, ריצוף הטבעת בטון וכדומה. אם אתם אכן זקוקים להחלפת או ליצירת ריצוף חוץ, כדאי להתייעץ בנושא זה עם קבלן ריצוף בגבעת שמואל לפני שאתם מקבלים החלטה.

איך תבחרו קבלן ריצוף בגבעת שמואל?

את המדריך הזה נרצה לנעול במספר המלצות על בחירת קבלן ריצוף, שכן אחד החלקים החשובים ביותר בכל פרויקט ריצוף הוא איכות העבודה. ככלל, כמו בכל מקרה בו אתם זקוקים לגיוס של נותן שירות כלשהו, גם במקרה של בחירת קבלן ריצוף בגבעת שמואל אין לכם את הידע, הניסיון או ההיכרות עם השוק בכדי שתוכלו לעשות את הבחירה ממקום של ידע ובטחון. לשם כך כדאי תמיד להתחיל בהמלצות מחברים, בני משפחה, מכרים ושכנים, אבל עוד יותר מכך, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע בתחומים משיקים בכדי לקבל חוות דעת מקצועיות. כך למשל, תוכלו לפנות למעצבי פנים, לאדריכלים, לקבלני בניין ולקבלנים בכלל ולבקש חוות דעת מקצועית על קבלן ריצוף בגבעת שמואל. אלו הם אנשי מקצוע שחיים את התחום יום יום ומכירים לא מעט אנשי מקצוע העובדים איתם על בסיס יומיומי. חוות דעת מקצועית אחת כזאת יכולה להיות שוות ערך ללא מעט המלצות שתקבלו מאנשים פרטיים שפשוט משתפים אתכם בחוויה האישית שלהם ולא יותר מכך.

לאחר שיש בידיכם מספר שמות, מומלץ לגבש מפרט טכני לפרויקט הריצוף שאתם רוצים לבצע ולכלול בתוך המפרט מקסימום פרטים כמו שטח מדויק של הרצפה, גודל האריחים, הקומה שבה ממוקמת הדירה שלכם, מספר חדרים רטובים ושטחם וכן הלאה. ככל שהמפרט יהיה מדויק יותר, כך ההצעה תהיה מחייבת יותר וכך יתקשה הקבלן לסטות ממנה בזמן אמת. את המפרט שלחו לכל קבלן ריצוף בגבעת שמואל שעליו קיבלתם המלצה ובקשו הצעת מחיר. ערכו השוואת מחירים ושקללו את כל המידע שיש בידיכם בכדי לבצע את הבחירה. אין כמובן שום דבר שיכול להבטיח לכם הצלחה של מאה אחוז, אבל לפחות אתם עושים את המקסימום בבחירת קבלן ריצוף בגבעת שמואל, לביצוע ריצוף הבית שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!