שיפוץ דירה דופלקס

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה דופלקסשיפוץ דירה דופלקס

מאמר זה מכסה את היסודות של שיפוץ דירות דופלקס. מאמר זה בוחן את עבודת שיפוץ דירת הדופלקס שצריכה להיעשות כדי להפוך את הדופלקס לבית חד משפחתי. אנו מתחילים בתשובה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים על דופלקסים ומה שאתה צריך לדעת לפני שקונים אחד.

דופלקס הוא סוג של בניין שיש בו שני סטים של אזורי מגורים בקומות שונות. מבנים אלה נמצאים בדרך כלל באזורים עירוניים צפופים, כמו ראשון לציון. דופלקס יכול להישמר על ידי בעלים אחד ובדרך כלל יהיו להם שתי כניסות ושני סטים של מדרגות. המילה "דופלקס" נגזרת מהמילים הלטיניות "דואו" ו"פלקס", כלומר "כפול" ו"מורכב".

סוג זה של פרויקט שיפוץ דירה מושך מבחינה כלכלית מכיוון שהוא יכול להוזיל את עלות הקנייה או השכרה של דירה חדשה. פרויקט שיפוץ זה, לעומת זאת, דורש יותר זמן מאשר סוגים אחרים של שיפוצים מכיוון שהוא מצריך יותר תיאום בין דיירים המתגוררים בכל קומה. דירות דופלקס הן מרכיב עיקרי בערים בישראל. עם זאת, לעתים קרובות חסר להם המרחב והנוחיות של בית חד-משפחתי. זה הוביל אנשים רבים לשפץ דירות דופלקס, וליצור בית אידיאלי העונה על כל הצרכים. שיפוץ דירת דופלקס יכול לנוע בין שינויים קלים לשיפוצים גדולים. לדוגמה, ניתן להרחיב את המטבח או להמיר את הסלון לחדר שינה נוסף. פרויקטים אלה יקרים אך הם יכולים לשנות נכס לשנים רבות קדימה.

יש כמה סוגים של פרויקטים שאולי כדאי לשקול כאשר מתחילים פרויקט שיפוץ דירת דופלקס משלך.

שיפוץ דירה דופלקס: על מה לחשוב בשיפוץ דירת דופלקס?

דירות דופלקס נועדו לספק יותר מרחב מחיה מאשר דירה טיפוסית. העיצוב פופולרי במקומות שבהם הקרקע מוזלת, או עבור אנשים שרוצים לגור ליד עבודה או תחבורה ציבורית. תהליך שיפוץ דירת הדופלקס ישתנה בהתאם לסוג הנכס. לדוגמה, אם הדופלקס הוא בית עירוני ויקטוריאני ישן אז יהיה צורך להסיר את הקירות המחלקים את שתי הדירות לחלל פתוח אחד. ניתן לשפץ דירת דופלקס כך שתתאים לכל סגנון, טעם ותקציב.

חלק מהשיפוצים שנעשים בדירות מסוג זה הם: סלון בקומה הראשונה עם אח או מטבח עם בר ארוחת בוקר. בקומה השנייה יש בדרך כלל שני חדרי שינה וחדר רחצה, אבל זה יכול לכלול גם משרד או חדר כושר. חדר השינה הראשי נמצא בדרך כלל בקומה הראשונה.

שיפוץ דירה דופלקס: מי מתגורר בדירות דופלקס?

דירות דופלקס מושכרות לרוב לאנשים המתגוררים בעיר. הם משמשים גם סטודנטים, זוגות ומשפחות קטנות. דירות כאלה מספקות יותר מרחב מחיה בפחות זמן וזו הסיבה שהן הופכות לפופולריות בקרב שוכרים. שיפוץ דירות דופלקס כולל לרוב שינויים במטבח, בחדרי הרחצה, במרפסות ובעיצוב הפנים. שיפוצים יכולים לכלול מהפך מלא או שאתה יכול פשוט לעדכן חלקים מהדירה כך שיתאימו לטעמך.

שיפוץ דירות דופלקס לא מתאים לכל אחד כי זה גוזל זמן ויקר אבל אם אתם רוצים לגור בבית מסוגנן ומודרני למראה אז זה שווה את כל המאמץ. דירות דופלקס פופולריות בעיר. הם מציעים יותר מקום בפחות כסף מאשר סוגים אחרים של דירות. מה שעוד יותר טוב הוא שאתה לא צריך להתמודד עם הטרחה של השכרת חצי מהדירה שלך, מכיוון שהיא שלך.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשיפוץ דירות דופלקס היא באמצעות הוספת קומת ביניים. זה מאפשר לך להפוך אזור מגורים בחלל פתוח לשני חדרי שינה וחדר רחצה, וזה מושלם אם אתה מחפש פרטיות נוספת או רוצה להשכיר צד אחד של הדופלקס שלך כמשרד או חדר אורחים. אתה יכול גם לשפץ את הדופלקס שלך על ידי הוספת מטבח וחדר רחצה שני בקומת הביניים, כך שלכל מפלס יש מטבח וחדר רחצה משלו. שיפוץ דירת דופלקס הוא פרויקט שמתבצע מתוך כוונה ליצור יותר מקום. ניתן לעשות זאת על ידי הרחבה כלפי מעלה או החוצה, או על ידי הסבת חלל קיים לאזורי מגורים.

סוג זה של שיפוץ כולל בדרך כלל צורה כלשהי של עבודות הריסה ותיקונים מבניים. זה יכול להיות פרויקט יקר לביצוע, אבל אם הוא ייצא לפועל בהצלחה, הפוטנציאל להכנסות גבוהות יותר משכר דירה יקזז את ההוצאה הזו.

שיפוץ דירה דופלקס

לבעלי בתים עם חלקת אדמה גדולה שבנו דופלקסים, מומלץ להתחיל פרויקט שיפוץ דירה דופלקס, מומלץ לבנות דופלקס, כך שניתן לקבל שני בתים משופצים כחדשים, במחיר אחד

מכיוון שמחירי נכסי נדל"ן ממשיכים לעלות, בעלי נכסים ישראלים רבים בוחרים לשפץ את דירות הדופלקס שלהם על מנת לנצל את יתרונותיהם. שני בתים חדשים בבית אחד מגדילה את ההון העצמי שלהם ויוצרת עבורם זרם הכנסה נוסף.

לבעלי בתים שעדיין אינם מכירים את יתרונות דירות דופלקס, או לבעלי בתים שכבר מתכננים פרויקט שיפוץ דירה דופלקס, מדריך זה חושף את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לשפץ את הדופלקס שלכם בהצלחה. בנוסף, המדריך מספק את כל הכלים שאתם צריכים כדי לתכנן ולתאם את הפרויקט שלכם. אז בואו נתחיל!

עיצוב ופריסות דופלקס פופולריות

בתי דופלקס מעוצבים בסגנונות ותצורות שונות. ניתן לחבר את שתי הדירות זו לצד זו או זו על גבי זו, וניתן לתכנן רצפה סימטרית או אסימטרית, כל עוד התוכנית נראית כמו בית בודדבישראל, דירות דופלקס בסגנון חד קומתי ודו קומתי, זה לצד זה, פופולריות מאוד מכיוון שלשני הבתים יש משיכה לרחוב.

בעלי בתים רבים מתעניינים גם בפרויקט שיפוץ דירה דופלקס למעלה ולמטה, וחזית ואחורית. יש פתרון לכל סוג של דופלקס.

שיטות גימור וחומרים לפרויקט שיפוץ דירה דופלקס

היחידות של דופלקס מאפשרות שיקוף הדדי מבפנים ומבחוץ. לשתי היחידות ניתן לתכנן אותו גימור חומר פנימי וחיצוני. שיפוץ דירה דופלקס בסגנון כזה קל לתכנון ולבניה ולכן הפרויקט גם חסכוני

מבחינת עיצוב חיצוני, לבתי הדופלקס הטובים ביותר יש צבע ופלטת חומרים אחידים, אבל ניתן לעצב את הבית השני עם חזית אחרת להבחנה. יחד עם זאת, סגנון עיצוב זה עשוי להשפיע על העלות הכוללת של שיפוץ דירה דופלקס.

דופלקס עם חזית אסימטרית שכולל חומרים חיצוניים שונים נחשבים לתכנון נאות כל עוד שני הבתים חולקים את אותה פלטת צבעים ושפה אדריכלית. יצירת ניגודיות משמעותית עם פרטי העיצוב אינה מתאימה. שיפוץ דירה דופלקס צריך להשתלב בהרמוניה של שני הבתים זה לצד זה, כך שהם ייראו גדולים יותר כשהם נראים מלוכדים.

התאמה לפרויקט

בתי דופלקס הם יחידות רב משפחתיות או סוג נדל"ן רב משפחתי, כלומר, בתים אלו מיועדים לתכנון דיור של מספר משפחות בגוש בניין אחד.

בישראל קיימת העדפה לפרויקטים של שיפוץ דירה דופלקס. בעלי בתים שיש להם שטח אדמה גדול ושתי דירות נפרדות, מתעניינים בפרויקט תכנון ושיפוץ הדופלקס כהחלטת השקעה חכמה.

מגורים בדירה אחת והשכרת יחידת הדיור השנייה

פרויקט שיפוץ דירה דופלקס מאפשר לבעלי הבית לדרוש, ולקבל, שכר דירה הולם, והם משתמשים בתשלום שכר הדירה של השוכר על מנת להפחית או לקזז את תשלומי המשכנתא החודשיים שלהם.

אבל חשוב להקפיד על סגנון עיצוב שתואם את העדפות בעלי הבית והתקציב

חשוב לזכור שהעיצוב והפריסה הטובים ביותר לפרויקט שיפוץ דירה דופלקס הוא הסגנון המותאם לדרישות, לתקציב ולתנאי השטח שלכם. כדי להחליט על סגנון התכנון המתאים לפרויקט, מומלץ להתייעץ עם יועץ נדל"ן לקבלת ליווי במהלך הפרויקט.

עלות שיפוץ דירה דופלקס

העלות לפרויקט שיפוץ דירה דופלקס, כולל עבודות חשמל, אינסטלציה, צבע, קרמיקה ותכנון השטח החיצוני של הדופלקס, משתנה בהתאם לגודל הבית ופרטי תוכנית השיפוץ, כמו גם מיקום הדופלקס, אם הוא על הקרקע או מתוכנן כפנטהאוז

המחיר לפרויקט עשוי להתחיל מ-170,000 ₪ ולהשתנות בהתאם לתנאי קבלן השיפוצים והעדפות בעלי הבית.

טיפים מעולים לשיפוץ דירה דופלקס

  1. תכננו את השיפוץ כמה שיותר לעומק וקחו בחשבון בלתמים מסוגים שונים.
  2. בתקציב הכולל קחו בחשבון 25-35 אחוזים של דברים שאינם מתוכננים ותצטרכו להוסיף תוך כדי השיפוץ
  3. אל תוותרו על קבלן עם המלצות, גשו לראות עבודות של כמה קבלנים, כי אין כמו מראה עיניים
  4. שיפוץ זול לרוב מהווה נגזרת משימוש בחומרי עבודה זולים וזה כמובן ישפיע על התוצאה והגימור הסופית. עדיף לא לחסוך בחומרים כמו צבע, עץ, קרמיקה ולנסות להוזיל עלויות במקומות פחות משמעותיים
  5. אחריות היא חלק בלתי נפרד משירות הכולל שיפוץ דירה דופלקס
  6. היו ערוכים לשיפוץ מכל הבחינות

 

רוצים לקבל מידע נוסף על שיפוץ דירה דופלקס? מעוניינים בקבלת הצעת מחיר מסודרת, הגונה ומקצועית שמכסה את כל עלויות השיפוץ כולל הצגת כתב כמויות לפי הצרכים המדויקים שלכם? היחידה לשיפוצים היא הכתובת שלכם. אנו מבצעים את כל סוגי השיפוצים ללא יוצא מן הכלל ומתחייבים לשירות מדהים, שיפוץ יסודי, שימוש בחומרי העבודה והטכנולוגיות המתקדמות ביותר באחריות. עבודות חשמל ואינסטלציה מכל הסוגים כחלק ממערכת השיפוץ, עבודות גבס מיוחדות לפי דרישה, שיפוץ וחידוש חדרי אמבטיה, פרקטים, חיפויים ועוד. כל השירותים תחת קורת גג אחת, ככה שתוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה, להתחיל ולסיים את השיפוץ בראש שקט. אינספור לקוחות מרוצים. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!