שיפוצניק לתל אביב

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מנסים לאתר שיפוצניק לתל אביב? מחפשים המלצות ולא יודעים במי לבחור? בפוסט הבא נציג בפניכם את הקריטריונים החשובים בבחירת שיפוצניק.

שיפוצניק לתל אביב – האם את בכלל זמין עבורי?

תל אביב נחשבת לאחת הערים בהם ענף השיפוצים פורה עד מאוד. כמעט שאין בניין בעיר שאין בו שיפוץ כזה או אחר בשנה. בקומה ראשונה יש דירה שבדיוק החליטו להחליף מטבח, בקומה מעליהם מחלקים את החללים מחדש לקראת התינוק שמגיע ובקומה החמישית פיצוץ צנרת המצריך שיפוץ של חדר האמבטיה כולו. כל בניין והשיפוצים שלו. לפני שבוחרים שיפוצניק, חשוב קודם כל להבין האם הוא זמין עבורנו. מומלץ שלא לבחור קבלן שיפוצים שעובד על כמות גבוהה של פרויקטים במקביל כי אז פשוט השיפוץ שלכם לא יסתיים בזמן ולא תקבלו את רמת הזמינות לה את מצפים.

הצעת מחיר

שיפוצניק שנותן לכם הצעת מחיר בטלפון? זה כבר אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. אי אפשר לתת הצעת מחיר בלי שראינו את העבודה ואת רמת המורכבות שלה. הצעת המחיר היא תנאי סופר קריטי לבחירת שיפוצניק והיא חייבת לכלול כתב כמויות מפורט בו מוצגים כל תהליכי השיפוץ, כמויות של כל דבר למטר מרובע ומחיר. הסיבה לכך היא משום שכמעט בכל שיפוץ יש תנודות בתהליכים וצצים דברים שלא צפינו מראש ואז תוך כדי ניתן לשנות את הדברים. כמובן שזה סימן לשקיפות מלאה בין השיפוצניק לבין הלקוח.

סוג העבודה

קיים הבדל ניכר בין שיפוץ נקודתי של חלל אחד או אפילו עבודת איטום או צבע לבין שיפוץ כללי של כל הדירה או הבית. לפני שאתם מכניסים הביתה שיפוצניק עליכם לדעת שהוא בכלל יודע מה הוא עושה, שיש לו את הניסיון הדרוש לביצוע העבודה וכי הוא יעניק לכם את כל המידע הדרוש לפני ביצוע הפרויקט. בעוד יש קבלנים שעובדים עם קבלני משנה, אחרים ידרשו מכם לדאוג לבעלי המקצוע הנוספים וזה עוד משהו שיש לקחת אותו בחשבון בתהליך בניית תכנית שיפוץ

בנוסף, לפני שאתם בוחרים שיפוצניק, כדאי להתייחס לכמה הצעות מחיר במקביל, לראות שאתם סומכים על האדם שעומד מולכם, להבין כמה זמן השיפוץ הולך לקחת ומה זה דורש מכם מבחינת היערכות.

רוצים שנעזור לכם בבחירת בעל המקצוע המושלם? המומחים של היחידה לשיפוצים ידעו להתאים עבורכם בקלות ובמהירות כך שתוכלו תוך זמן קצר להתחיל בפרויקט הבא שלכם. בין אם מדובר בדירת שני חדרים בתל אביב, פנטהוז בלב העיר או בית פרטי באחת משכונות היוקרה של העיר, אנחנו נדע בדיוק במי לבחור עבורכם. אנו נמצאים בקשר מתמיד עם הקבלנים והשיפוצניקים המובילים בישראל ומתחייבים ליחס אישי, תכנון השיפוץ בקפידה, איכות ורמת גימור מושלמת באחריות. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!