הנמכת תקרה במטבח

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד האלמנטים היותר פופולריים בקרב אדריכלים ומעצבי פנים רבים בשיפוצי בתים הוא הנמכת תקרה במטבח. הנמכה של התקרה מתבצעת באמצעות גבס שנחשב לחומר גלם מאוד גמיש וכזה שניתן לעשות איתו כמעט כל מה שעולה על רוחנו תודות לרמות הגבוהות של הגמישות העיצובית שלו. אם תסתכלו סביב תוכלו למצוא בבתים רבים הנמכות תקרה במטבח כאשר את חלקם לצורך פונקציונלי כזה או אחר כמו התקנת תאורה שקועה או התקנת מיזוג אוויר וחלקן האחר של התקרות הנמוכות יהיה אך ורק עבור השגת אלמנט עיצובי עבור המטבח.

קבלן ריצוף מומלץ ב{CITYH}

אילו סוגים קיימים של הנמכת תקרה במטבח?

ניתן לבצע את ההנמכה של התקרת גבס שלכם במטבח באמצעות שתי שיטות כאשר אחת נקראית תקרה תלויה, בה אנו רואים את מסגרת הגבס שיורדת מהתקרה היות והיא למעשה המשך ישיר בזווית של תשעים מעלות מהתקרה או באמצעות תקרת גבס צפה כאשר בה אנו לא רואים את החיבור של ההנמכה עם התקרה היות והוא נסתר.

האלמנט של הסתרת החיבור של התקרה נותן לנו תחושה כאילו התקרת גבס צפה על גבי התקרה עצמה ומכאן נגזר שמה. בנוסף ישנם סוגים רבים של לוחות גבס פרט לגבס הלבן אותו כולנו מכירים וחלק מאותם סוגים שונים של גבס עמידים בתנאי מים ולחות כמו למשל הגבס הכחול והגבס הירוק ולכן בהם נעדיף להשתמש בחדרים בהם הלחות והרטיבות גבוהות יותר כמו למשל חדר האמבטיה וישנם לוחות גבס העמידים בפני אש ובהם נשתמש כאשר אנו עתידים להתקין באותו קיר לוח חשמל למשל. עבור מטבח ברוב המקרים לוח גבס לבן רגיל יהיה מספק אך מומלץ להתייעץ עם קבלן גבס מומחה שרואה בדיוק את כלל התוכניות של השיפוץ שלכם ויש לו את הראייה הכוללת על כל הפרויקט.

ראו גם: תקרה אקוסטית עשה זאת בעצמך

עבור מה נצטרך הנמכת תקרה במטבח?

אז ציינו קודם לכן שלהנמכת תקרה במטבח היבט פונקציונלי כמו התקנת תאורה או התקנת מיזוג אוויר אך מדוע צריך להנמיך את התקרה למען זה? מזגן עילי לא ניתן למעשה להתקין ללא הנמכת תקרה בניגוד למזגן קיר היות והניראות שלו והצורה בהן הוא תלוי אינן מתאימות לעיצוב מרחב ביתי ולכן נרצה להסתיר אותו. בנוסף אם נרצה להתקין תאורה, יש אלמנט של גופי תאורה סמויים אותם ניתן לקבל אך ורק בעזרת הנמכת גבס של התקרה.

עלות של הנמכת תקרה במטבח

העלויות של הנמכת תקרה במטבח משתנות כאמור מפרויקט אחד לאחר ותלויות במשתנים כמו רמת גימור, סוג הגבס בו נשתמש ועוד. באופן כללי המחירים של הנמכת תקרת גבס רגילה בשטח ממוצע ינועו בדרך כלל ביו טווח מחירים של 150 ש״ח ל-250 ש״ח למ״ר כאשר המחיר יהיה יקר יותר לשטח תקרה קטן יותר.

לפרטים נוספים אודות הנמכת תקרה במטבח, צרו איתנו קשר. המומחים מטעם ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לסייע לכם בפרויקט שלב אחר שלב, לעזור בכל ה שקשור לשיפוץ בתים לחסוך לכם זמן יקר, להוזיל עלויות מבלי להתפשר על איכות ורמת הגימור.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!