מחיר שיפוץ דירה 3 חדרים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מחיר שיפוץ דירה 3 חדריםשיפוץ של דירת 3 חדרים יכול להשביח את ערך הנכס ולהכין אותו למכירה או השכרה. עם זאת, לקוחות פרטיים עשויים לגלות פערי מחירים בין שיפוץ דירות באזורים שונים בארץ וכדאי להכיר אותם מראש.

מחיר שיפוץ דירה 3 חדרים לפי אזור

בישראל ישנם פערי מחירים של עשרות אחוזים בין דירות ונכסי נדל"ן. ההבדל העיקרי הוא בין דירות במרכז ובפריפריה, כאשר בין היתר קיימים גם פערים בין ערים מסוימות בצפון ובדרום. עם זאת, רוב האנשים הפרטיים לא יודעים שאותם פערי מחירים עשויים להתגלות גם בפרויקטים של שיפוצים. כתוצאה מכך, העלות של שיפוץ דירת 3 חדרים במרכז למשל לא זהה לעלות של שיפוץ דירה דומה באזורים אחרים. הדבר החשוב הוא להיות מודעים לכך מראש ולתכנן בהתאם את התקציב.

מה משפיע על מחיר שיפוץ דירה 3 חדרים?

דירת 3 חדרים נחשבת לנכס סטנדרטי עבור בעלי משפחות, שוכרים וצעירים בישראל. רוב הדירות הן בנות 3 חדרים ובהן אפשר להשתמש עד שמחליטים להרחיב את המשפחה עם ילדים נוספים. בכל הנוגע לשיפוץ, הפרמטרים המרכזיים שמשפיעים על המחיר הם גודל הדירה במ"ר ורמת הגימור שאליה רוצים להגיע. המשמעות היא שיש מחירים שונים לדירת 3 חדרים בגודל של 70 או 100 מ"ר – כמו גם הבדלים בין רמת גימור בסיסית ויוקרתית.

השפעת לוח הזמנים על המחיר

קיימים גם פרמטרים שלא קשורים ישירות לגודל או למספר החדרים בדירה אך משפיעים על המחיר. ראשית, לוח הזמנים לדוגמא יקבע כמה ימי חופש יצטרכו בעלי הדירה לקחת במהלך השיפוץ. ככל שפרויקט השיפוצים יהיה קצר יותר, כך ניתן לחזור במהירות לשגרה. שנית, מומלץ לעמוד בלוחות זמנים בשביל להימנע מהוצאות לא צפויות. אותן הוצאות עלולות להופיע על רקע עליית ריביות, שינויים במשק, מחסור בחומרי בניה רלוונטיים וכן הלאה.

התאמת השיפוץ לגודל הדירה

אחת הדרכים לחסוך בהוצאות על שיפוץ דירה 3 חדרים היא לבצע את הפרויקט בשלבים. בשלב הראשון אפשר לבצע שיפוץ חיצוני ואסתטי בלבד עם דגש על עבודות גמר, טיח, צביעה, בניית קירות גבס וכדומה. בשלב השני ניתן לחלק את השיפוץ לחדרים ולהתחיל עם מקומות חשובים כמו מטבח וסלון – לפני שעוברים לחדרי שינה ושירותים. בשלב השלישי כל שנותר הוא להחליף תשתיות בסיסיות ובהן צנרת, חשמל וגז לפי הצורך ובהתאם לקצב השחיקה והבלאי.

שיפוץ להוספת חדרים

רבים בוחרים לשפץ דירת 3 חדרים ולנצל טוב יותר את מסגרת התקציב שעומדת לרשותם בשביל להוסיף חדר. הוספת חדר משביחה את ערך הנכס ומכינה אותו להשכרה או מכירה. במקביל, היא משפרת את איכות החיים עבור הדיירים הקיימים.

לסיכום, שיפוץ של דירת 3 חדרים יכול להיות השקעה משתלמת. אנחנו באבן חושן נשמח לעזור לך להפיק יותר מהתקציב ונציגינו מחכים לשמוע ממך בהקדם.

עלויות שפוץ דירה ישנה

 אומרים שהבית הוא המבצר שלנו, בבית אנו נחים, אוכלים, מבלים עם המשפחה, ומשתמשים בבית לצרכים יום יומיים, לכן ישנה חשיבות גבוהה שהבית יתאים לצרכים שלנו. כאשר יש ברשותכם דירה ישנה. יש צורך לבצע בה שיפוץ מסיבי כדי שתוכלו להנות ממנה שיפוץ דירה זה לא החלטה קלה, והיא תלויה במספר גורמים שבגורם הראשי הוא התקציב לשיפוץ הדירה. יש לבחור חברה מקצועית המתמחה בשיפוץ דירה ישנה חברת היחידה לשיפוצים המתמחה בכל סוגי השיפוץ ומעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בכל תחומי השיפוץ כך שתוכלו לחסוך עלות של בעלי מקצוע, וכאב ראש לא מועט בשיפוץ הדירה, בנוסף לכך אנו עובדים בפריסה ארצית ומתחייבים להביא לכם רק בעלי מקצוע העובדים באזור המגורים שלכם. אנו עובדים עם בעלי מקצוע מומחים בתחומם בלבד המשתמשים בחומרים הטובים ביותר שיש בשוק.

מה צריך לדעת לפני שמתחילים בשיפוצים

לפני שמתחילים בשיפוצים יש לבצע היערכות לקראת השיפוץ הכוללת:

  • בדיקת כמות התקציב שברצונכם או יכולתכם להשקיע בפרויקט שיפוץ דירה. בשביל שהתקציב ישקף בדיוק את השיפוץ שברצונכם לבצע. מומלץ ללכת לחנויות למוצרי בניין לבדוק את עלות חומרי הבנייה. לפי עלות זו תוכלו לבדוק אם הכסף שיש בידכם מספיק לשיפוץ הרצוי. במידה ואין זה מספיק תוכלו לבחור עוד לפני השיפוץ על אלו חלקים לוותר. דבר זה ימנע מכם אי נעימות בהמשך.
  • גיבוש תוכנית שיפוץ דירה או שיפוץ משרדים, לאחר שיש לכם תקציב לשיפוץ פנו אל אדריכל שיכין עבורכם תוכנית אדריכלית. תוכנית זו גם כוללת היתרי בניה במידה ויש צורך בכך.
  • פניה אל קבלן שיפוצים וסגירת חוזה, בחירת הקבלן היא חשובה ביותר ותגרום להצלחת השיפוץ עדיף לבחור את חברה לשיפוצים, שמכילה בתוכה את כל בעלי המקצוע המתאימים, דבר זה חוסך כאב ראש רב וזמן רב בעת השיפוץ ניתן לבחור חברה קבלנית על ידיי המלצות מחברים ובני משפחה שביצעו שיפוץ או על ידי חיפוש ברשת האינטרנט.

מה כולל שיפוץ דירה

במידה והדירה שלכם ישנה מאד וצריכה שיפוץ דירה קומפלט שיפוץ זה כולל:

  1. כל הפעולות צריכות להיות מלוות ע"י אנשי מקצוע
  2. החלפת ריצוף
  3. החלפת הצנרת בדירה, במידה וכבר שברתם את הריצוף כדאי לבצע החלפה של צנרת חדשה.
  4. קילוף הקירות וצביעה מחדש, טיפול זה כולל גם הסרת כתמים מקירות.
  5. הוספת קירות גבס
  6. הנמכת קירות והוספת מזגן וגופי תאורה
  7. שבירת הקירות ובנייה מחומרים שונים, כך תעצבו את הדירה מחדש לפי רצונכם.
  8. שיפוץ וחידוש המטבח מאפס
  9. שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים

כמה זה עולה לנו?

במידה וישנו צורך לשפץ את הדירה בצורה יסודית עליכם להסתכל על מחירון שיפוצים לדירה בת 3 חדרים הם 55,000-115,000 ואילו שיפוץ דירה ישנה מהיסוד יעלה בין 5000-6000 למ"ר .

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!