שיפוץ דירה בתקציב מוגבל

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה בתקציב מוגבל שגרת חיינו מלווה בהוצאות רבות ולכן כשזה מגיע לשיפוץ הבית לא תמיד נשאר לנו בכיס תקציב גבוה לטובת העניין. גם אם חשבתם אחרת, בהחלט ניתן לשפץ את הבית מבלי לקרוע את הכיס.

שיפוץ דירה בתקציב מוגבל – מקסימום איכות, מינימום מחיר

השלב הראשון של כל שיפוץ, ולא משנה אם מדובר בבית פרטי או בדירה בבניין מגורים מתחיל עם החלטה שהשיפוץ אכן נחוץ עבורנו ואכן עשוי לעשות שינוי בעיצוב הבית. לאחר גיבוש ההחלטה מגיע שלב התכנון המקדים שכולל בתוכו גם את ההחלטה על התקציב. בשלב הזה לא מעט אנשים מוותרים על השיפוץ כיוון שהם מרגישים שהסכום שתכננו להשקיע נמוך מדי ולא יספיק עבורם לטובת השינוי המיוחל. אנחנו מוכיחים שאפשר לשפץ את הבית או הדירה ולעשות שינוי מהותי בנראות של מקום מגוריכם גם ללא תקציב יוצא דופן וגם אם מדובר בתקציב נמוך יחסית.

שיפוץ דירה בתקציב מוגבל -הניסיון הגדול עושה את ההבדל

אז שאלת השאלות היא: כיצד אפשר לשפץ את הדירה בעזרת תקציב שהנו מוגבל וללא השקעת סכום כסף עצום בתהליך. התשובה לכך הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם וחלק גדול מהתשובה טמון בניסיון של חברת השיפוצים שאתם בוחרים. הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים מאפשר לנו לחסוך לכם טעויות מיותרות, לחסוך לכם זמן יקר ובסופו של דבר גם לחסוך לכם בכסף. לא מעט שיפוצים מגיעים לתקציבים גבוהים לא בגלל אופי השיפוץ אלא בגלל טעויות שנעשות בדרך, טעויות שמצריכות יותר חומרים ויותר זמן שלא חושבו ככל הנראה בתחילת התהליך.

לבצע שיפוץ רק איפה שבאמת צריך לבצע שיפוץ

לנו הישראלים יש לפעמים בעיה קטנה והיא שאנחנו רוצים יותר מדי וקצת קופצים מעבר ליכולות שלנו לעיתים. התכנון הראשוני הוא קריטי להצלחת שיפוץ הדירה שלכם ולהצלחת המשימה שלכם – והיא שיפוץ הדירה בתקציב שאינו בלתי מוגבל. ככל שתיצמדו יותר לתכנית המקורית וככל שלא תחרגו מהתקציב בגלל קפריזה כזו או אחרת בדרך גם תוכלו להרוויח פעמיים: גם לשפץ את הדירה או הבית במקומות שרציתם וגם לא לקרוע לעצמכם את הכיס.

חוסכים זמן, חוסכים כסף

דרך נוספת בדרך לחיסכון כספי במהלך השיפוץ נעוצה בזמן השיפוץ. למעשה, ככל שהשיפוץ יתארך וככל שהוא יהיה מורכב יותר גם אתם תאלצו לשלם יותר כסף. בין היתר במהלך שיפוץ אתם משלמים על החומרים, על העבודה, על הידע אבל בעיקר אתם משלמים על הזמן של העבודה ואם החברה שבחרתם תדע לעשות את העבודה באיכות הגבוהה ביותר ובמקביל במינימום זמן אתם תרוויחו ובגדול. בנוסף לחיסכון הכספי, כל אחד ואחת מאיתנו מעוניין לסיים עם השיפוץ כמה שיותר מהר ולחזור לשגרת החיים שלו, וזה ללא שום קשר לחיסכון הכספי הגדול.

ההחלטה החשובה ביותר שלכם לפני שיפוץ הדירה היא – החברה שאיתה תחליטו לעבוד. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שיפוץ הדירה בתקציב שאין לכם אפשרות לחרוג ממנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!