איטום גג כחלק משיפוץ דירה מקיף

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

איטום הוא לא תחום שרוב האנשים מקדישים לו מחשבה בשגרה, וגם לא לקראת שיפוץ מקיף. בדרך כלל רוב המחשבות מופנות לנושאים האסתטיים ולתכנון נכון של כל החללים בבית, וגם החלפת התשתיות החיוניות (מים, חשמל) מושכת תשומת לב – אבל כמובן שגם איטום גג איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהפעולות שיש לבצע כדי להבטיח איכות חיים מרבית.

השיטות השונות של איטום גגות

יש מספר שיטות לאטום את הגג ולמנוע חדירת מים אל הדירות. לכל שיטה יתרונות וחסרונות, וכדאי להכיר את כולן כדי להבין מה האופציה המתאימה לכם ביותר:

1. זיפות – השיטה הוותיקה ביותר

2. יריעות ביטומניות – אופציה נפוצה במיוחד

3. חומרי איטום אקריליים

4. חומרי איטום פוליאוריטנים

עוד דגש חשוב לגבי איטום גגות בכל השיטות הנ"ל הוא להקפיד על שימוש בחומרים מובחרים בלבד. מומלץ לבקש אחריות על האיטום כדי ליהנות משקט נפשי במשך שנים רבות, בהתאם לאורך החיים של כל פתרון.

איך לאטום גג רעפים?

במקרה של שיפוץ מקיף של דירה בעלת גג רעפים, תחילה תתבצע בדיקה יסודית של מצב הגג. אם האיטום תקין בסך הכל אבל נדרשים תיקונים נקודתיים, תיבחר האופציה של חומרים אקריליים או חומרים פולימריים. חומר אקרילי הוא דבק ייחודי שמתקן סדקים ברעפים ביעילות גבוהה, וגם החומרים הפולימריים מגיעים בצורה של משחה ומאפשרים לאטום את נקודות התורפה בעלות סבירה ואפילו נמוכה. כשנדרש פתרון מקיף, איטום גגות רעפים יתבצע באמצעות יריעות ביטומניות.

היתרונות והחסרונות של הזפת

בעבר זפת הייתה חומר האיטום הכמעט יחיד שנעשה בו שימוש. היתרון העיקרי של חומר זה – שמופק באמצעות זיקוק של פחם – הוא המחיר הנמוך. כשמצד אחד נדרש איטום אפקטיבי ומצד שני לא רוצים להקדיש סכום כסף גבוה למרכיב הזה בשיפוץ, הזיפות הוא פתרון מוצלח ומומלץ. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון את הצורך להגן על שכבת הזפת משינויי מזג האוויר. חום וקור גורמים לשכבת הזפת להתרחב ולהתכווץ, ולכן עם הזמן נוצרים בה סדקים ודרכם עלולים לחלחל מים. הוספת שכבת הלבנה מדי שנה מספקת מענה לבעיה הזו וחשוב להקפיד על כך.

איך נקבעת העלות של איטום באמצעות יריעות ביטומניות?

יריעות ביטומניות מספקות פתרון ארוך טווח ואפקטיבי מאוד לצורך למנוע כניסת מי גשמים לדירה. על-מנת ליישם את הפתרון הזה יש צורך לפרק את כל ההתקנים שנמצאים על הגג, ובפרט את דודי השמש (וכמובן גם להרכיב אותם בחזרה לאחר השלמת פריסת היריעות). זהו כמובן שיקול שמשפיע גם על הצעת המחיר שתקבלו.

מרכיב נוסף הוא מבנה הגג. כך למשל איטום גג שטוח יהיה זול יותר בהשוואה לעבודה בגג רעפים. טווח המחירים המקובל למרכיב זה בשיפוץ הוא כ-100 ש"ח למ"ר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!