איך לחדש את הבית באמצעות שיפוץ קטן ותכליתי?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כולנו רוצים לשפץ את הדירה שלנו אולם לא רוצים להיכנס להוצאה גדולה מדי. בכתבה הבאה נדגים לכם כיצד בעזרת כמה מהלכים פשוטים ניתן להוריד כמה שנים ממראה הדירה – וכל זאת בעזרת שיפוץ קטן ותכליתי. אז בין אם אתם ניגשים למשימה לבד ובין אם תזמינו קבלן לעניין, הנה כמה דרכים שיעזרו לכם לשדרג את הלוק של הדירה.

צבעו את הבית מחדש

צביעה של כל הבית מחדש היא ללא ספק החלק היעיל ביותר שקיים בשוק כיום. מדובר בעבודה פשוטה אשר ניתן לעשות אותה לבד או בעזרת קבלן של שיפוצים וליהנות מתוצאות מדהימות כמעט בין לילה. חשוב רק לצבוע את הדירה בצבע איכותי – כזה אשר יאפשר לכם להפחית ענייני רטיבות ועובש ולהגיע לגוון שתמיד רציתם בקלות. אגב, גם למברשות יש חשיבות ולעיתים שווה להשתמש ברולר, אבל זה כבר עניין של נוחות העבודה

הרחיבו את הסלון בעזרת שבירת קיר

אם יש לכם חדר מיותר, ניתן ליצור סלון ענקי ומפנק על ידי הסרה של קיר אחד. כל עוד לא מדובר בקיר תומך זו אינה פעולה מסובכת למדי והתוצאות שלה נהדרות. יותר מקום, תחושה של חלל ענק והרגשה של לופט – בלי לעבור דירה. אז אם המתבגרים לכם כבר עזבו את הקן ואתם רוצים לעשות שיפוץ קטן עם תוצאות גדולות, יש מצב שסגרנו לכם את הפינה. או פתחנו!

שדרגו את הלוק של הריצוף 

כמעט הדבר הראשון שמסגיר את המצב של הדירה הוא המצב של הריצוף שלה. כתמים, התיישנות ושריטות הורסים את הריצוף באופן מהיר וגורמים לתחושה של דירה שפשוט לא כיף להיות בה. אבל כדאי לדעת שיש כמה אופציות שיעזרו לכם לזכות בריצוף חדש, בלי להרוס את הקיים. ניתן לבחור בשטיח אשר יכסה אזורים שפשוט  נראים רק או להתקין פרקט ישירות על הריצוף הקיים. כיום יש  פרקטים שווים בעלות נמוכה שפשוט עושים את העבודה.

החליפו את הברזים במטבח ובחדר הרחצה

רוצים לעשות רמונט קטן במטבח ובחדר הרחצה ולא רוצים להיכנס לבור תקציבי? פשוט תחליפו את הברזים. ברזי המקלחת ניתנים להחלפה עצמאית והעלות שלהם נמוכה – כך בכמה עשרות או מאות שקלים תחדשו את המקלחת הישנה. שווה לשקול גם להחליף את הברזים במטבח בכדי ליהנות מהרגשה של בית משופץ, וכל זאת בעלות נמוכה.

התקינו מראה חדשה בחדר הרחצה

עוד טכניקה פשוטה ליצור מראה חדש נסמכת על שימוש חכם במראה. במקום לנקות את המראה הקטנה שקיימת לכם בחדר הרחצה, התקינו מראה ענקית שתעניק מראה מעניין ותיצור אשליה אופטית של חדר רחצה גדול יותר. כל זאת, בלי להיכנס להוצאות מיותרות ועם מינימום התעסקות בצנרת או בתשתיות של הבית שלכם. פשוט וקל כבר אמרנו?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!