בטון מוחלק בעומר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

בטון מוחלק בעומרנמצאים בתהליך של שיפוץ, בניה או חידוש של הבית או המשרד? בונים דירה או בית ונמצאים בשלבי התכנון? על בטון מוחלק בעומר כבר שמעתם? במדריך הבא נציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי לגבי בטון מוחלק ובו נענה על שאלו תכמו מה זה בחלל בטון מוחלק, ממה הוא עשוי, מה היתרונות שלו על פני שיטות ריצוף אחרות, איך מיישמים את הבטון במשטחים וכמובן כמה זה אמור לעלות לכם. אז קדימה, בטון מוחלק בעומר, מתחילים.

 

למעשה, בעיר עומר נחשבת פרויקטים בתחום הנדל“ן נבנים בה בקצב מסחרר. מבחינת טרנדים עיצוביים הקשורים לעולם הבניה, עומר מביאה איתה בשורה של ממש. העליה בביקושים לעיצובים חדשניים בעיר שכולה אופנה, סטייל ועיצוב הביאה בעלי מקצוע רבים להמליץ ליזמים שונים על החלקת בטון כפתרון עיצובי מרהיב, מרשים ועמיד לאורך השנים.

 

בטון מוחלק בעומר ממה זה עשוי?

בטון הוא חומר מאוד מאוד חזק ועמיד אותו מייצרים בתהליך. תעשייתי מ צמנט, חול, מים וחצץ. הרי כולנו יודעים שבטון נחשב לחומר הפופולארי במשך שנים רבות במטרה לבנות פרויקטים בעבר היו עושים בו שימוש במטרה לבנות את בסיס הפרויקט כמו בתים פרטיים, וילות, מבני מגורים, מבני תעשייה ומסחר, מרכזי קניות, קניונים, בתי מלון ועוד. אחת הסיבות לבחירה זו בשל היותו חומר חזק, עמיד ובטיחותית. ככל שהזמן עבר חלו כל מיני שינויים בחומר הבטון והחלו לעשות בו שימוש לא רק לצרכי בניה אלא  גם לצורך שימושים ואלמנטים דקורטיביים כמו למשל חיפוי של קירות לקבלת מראה מודרני, חיפוי קרמיקה, שבילים ועוד.

 

למעשה, באמצעות בטון אנו יכולים ליצור בטון מוטבע ולהשיג כל מיני מרקמים וריצופים כמו למשל מראה של דק עשוי עץ, קווים מעוגלים, אבנים משתלבות, שיש ואפילו פורצלן אבל מבלי לשלם את המחיר הגבוה של חומרים טבעיים אלה.

 

בטון מוחלק בעומר מי משתמש בזה?

בטון מוחלק הוא בעצם שיטת ריצוף בטון מוחלק שהפכה פופולארית ומעניקה לחללים פנימיים וחיצוניים מראה מודרני, מדליק, צעיר ויוצא דופן. הריצוף משתלב הן עם עיצוב מודרני והן עם הסגנון הכפרי או סגנונות עיצוביים רבים אחרים משום שהוא ניטרלי במראה שלו. לכן, בהיבט העיצובי אדריכלים, מעצבי פנים ושיפוצניקים רבים ממליצים לקהל הלקוחות שלהם בעומר על בטון מוחלק כאופציה עיצובית מרהיבה.  בואו לא נשכח כי התעשייה מציעה מגון רחב של אפשרויות מבחינת ריצוף החללים בין אם מדובר במבנה פרטי כמו דירה ובין אם במבנה ציבורי כמו בית מלון.

 

עוד ועוד אנשים בוחרים לשלב ומרקמים אשר מדמים את המראה המחוספס והדרמטי של הבטון. הבטון משתלב בהרמוניה מושלמת עם כל חומר גלם- עץ, זכוכית, מתכת וכמעט עם כל סגנון עיצובי שנבחר לחלל.

 

בטון מוחלק בעומר מה זה ומה ההבדל בינו לבטון רגיל? אין בכלל ספק כי ההחלטה שהכי משפיעה על המראה העיצובי של ביתנו קשורה לסוג הריצוף שנבחר, בעיקר כשאנו מדברים על האזורים הפתוחים והמרווחים ביותר כמו המטבח והסלון או חדר השינה. רוב האנשים נוטים לבלבל בין בטון רגיל לבין בטון מוחלק. ההבדל בין השניים הוא שבטון רגיל הוא בעצם חומר קשיח, מחוספס אבל אין לו שום אלמנט עיצובי. לעומת זאת בטון מוחלק עובר תהליך מיוחד המעניק לבקטון גימור ייחודי ויוצא דופן. בשונה מבטון רגיל המגע של הבטון המוחלק נעים וניתן לשלב אותו בכל מיני סוגים של חללים ובשלל סגנונות עיצוביים. זה גם אולי המקום להזכיר פתרונות ריצוף אחרים ואת היתרונות שלו על פניהם.

 

החלקת בטון בעומר כל היתרונות

  • מחיר בטון מוחלק -המחיר למ“ר נמוך מאוד בהשוואה לריצופים אחרים כמו פרקט או שיש. כשאנחנו מחפשים גם להנות מפתרון ריצוף פרקטי וגם להוזיל עלויות מבלי להתפשר על המראה העיצובי, אין ספק כי הבטון המוחלק זו האופציה הטובה ביותר.
  • מהירות העבודה- יציקת הבטון נעשית באופן מהיר יחסית, שוב בהשוואה לריצופים אחרים. בין אם מדובר בהחלפת ריצוף קיים ובין אם ביישום של הבטון בבית חדש, החיסכון בזמן מובהק.
  • מראה מרשים- כאמור לבטון המוחלק יש מראה ייחודי, מרשים ויוצא דופן. ניתן לשלב אותו בכל סגנון עיצובי שנרצה כמו משרד הייטקיסטי, וילה בעיצוב כפרי או דירה עומרית בעיצוב מודרני.
  • עמידות – קל לתחזוקה, חזק, עמיד מפני כתמים או סריטוץ, פתרון מעולה לבתים עם ילדים קטנים ובעלי חיים.
  • נוחות- את הבטון המוחלק ניתן להרכיב כמשטח גדול במקום להצמיד חלקים.
  • שלל אופציות עיצוב – ניתן לבחור בין מגוון של גוונים או צורות ותבליטים על גבי הבטון עצמו, ניתן גם לשלב שיטות צריבה שונות, גימור מבריק או מט.
  • יישום חיצוני או פנימי – בטון מוחלק בעומר מתאים גם לחלקים החיצוניים וגם לחלקים הפנימיים בבית.
  • פתרון דקורטיבי – באמצעות בטון מוחלק ניתן ליצור מעברי גובה הדרגתיים על ידי יצירת משטחים שונים או שיפועים במקרה של הפרשי גבהים.

 

בטון מוחלק בעומר פתרון לחוץ או לפנים

למעשה, אם חשבתם שאת הבטון המוחלק ניתן ליישם רק בחלקים הפנימיים של הבית, הרי שלא הבנתם עד הסוף. נהוג, לבחור בפתרון עיצובי זה גם לחלקים חיצוניים כמו למשל כמדרגות בחל החיצוני של הבית, שבילי גישה, מרכזים מסחריים פתוחים ועוד. יחד עם זאת, פרט לוילות ודירות בעומר, ניתן לראות בטון מוחלק גם בגלריות, מסעדות, ברים ובתי קפה, חדרי אמבטיה ושירותים, אפילו במלונות בוטיק ייחודיים, פארקים ועוד. מדובר במראה מודרני, ייחודי ומרהיב ביופיו שמאפשר לנו שילוב אופטימלי עם הסגנון המתועש שנכנס חזק מאוד לאופנה העיצובית של שנות ה-2000.

 

בטוןן מוחלק בשלבים

השלב הראשון הוא כמובן של ההכנה. בשלב זה יש לפרק את הריצוף הקיים ולפנות את האריחים או להכין את המשטח עליו נחליק את הבטון. כשמדובר באזורים חיצוניים, ניתן ליישם את הבטון כבר על המשטח שקיים אך יש צורך בשכבת שומשום והידוק מסביבה. השלב השני הוא שלב היציקה ובו מפלסים את הבטון לגובה הדרוש במטרה למנוע נזילות של מים.  שני השלבים הראשונים חייבים להתבצע באופן המדויק והמקצועי ביותר. השלב השלישי הוא שלב שבו מייבשים את הבטון עד ל-90% ייבוש. לאחר מכן יש צורך להמתין 5-7 שעות. השלבים הבאים כוללים יישום חומר מקשר על גבי הבטו, פיזור פיגמנט הצבע על הבטון עצמו ולאחר מכן תהליך החלקה באמצעות הליקופטר. שלבי הגימור הסופיים כוללים חיתוך של הבטון ויישום חומר נוסף הנקרא סילר.

 

איפה ניתן ליישם בטון מוחלק בעומר?

בטון מוחלק ניתן ליישם הן באזורים פנימים כמו חדר השינה, הסלון, המטבח והן במרפסות, כניסה למבנים ופרויקטים נוספים כמו מדרגות, גלריות, מסעדות וכדומה.

 

מדרגות בטון מוחלק בעומר

אופציה נוספת היא ליצור מדרגות בטון מוחלק מדרגות המבוססות על טכניקת הבטון המוחלק מאופיינות ברמת עמידות וחוזק גבוהה מראה מרשים ומרקם חלק להפליא.

 

היתרון המובהק שבמדרגות בטון הוא בכך שניתן לבנות אותן ללא תשתית בטון. כל מה שצריך הוא להכין את המשטח ולהטביע את הבטון כדי ליצור יחידת מקשה אחידה.

 

סוגים של מדרגות בטון מוחלק

בטון מוחלק בעומר

מדרגות בטון מוחלק או בשמן השני מדרגות בומנייט הן פתרון מעולה לבתים, וילות או אפילו חללים מסחריים בהם יש צורך מובהק להפריד בין קומות. יש כל מיני דגמים למדרגות בטון מוחלק כמו מדרגות שיניים, מדרגות עם זווית, מדרגות מרחפות המאפשרות ניתוק לצורך הוספת צמחייה ירוקה, מדרגות ישרות או מעוגלות. חומר הבטון כאמור נחשב וחזק במיוחד, עמיד למים, לחום, לקור, לכל סוגי הכתמים ואין צורך לתזק אותו בצורה מיוחדת.

 

החשיבות של קבלן בטון מנוסה ליצירת בטון מוחלק או בניית מדרגות

כדי שהתוצאה תהיה מרשימה ואיכותית כמו שהיא אמורה להיות, חובה לבחור בעל מקצוע המתמחה בבטון מוחלק. בתהליך של מדרגות יש צורך בהרכבת רשת עליונה, מוט עגינה שעשוי כולו מברזל, פלטה של ברזל עליה יוצקים את הבטון. מאוד חשוב בתהליך לבחון את צרכי הלקוח, לשים דגש על כל הנושא ההנדסי (משקלים ועומסים) ולהתשמש בטכניקות מיוחדות התואמות את שלבי העבודה.

 

שביל בטון מוחלק

שביל בטון מוחלק הוא אחד מביצועי הבטון המוצלחים וכזה אשר תופס תאוצה ורמת הפופולאריות שלו עולה כל הזמן. מדובר בשביל גישה או בשביל במרחב ציבורי. היישום של שביל בטון מוחלק משתנה על פי המשטח שעליו שופכים את הבטון. בשביל אספלט למשל, יש לבנות טפסנות מברזל ועצים עד לגובה של עשרה סטימטרים. בשלב הבא יש ליצוק את מבלי לחפור כלל וזאת משום שהברזל מייצב את הבטון עד לייבוש מלא. לעומת זאת, במידה ויש משטח חול, חייבים קודם לבצע חפירות, לפרוס ניילון עם רשת בטון בכדי שהמים לא יעבור וליישם את הבטון רק לאחר מכן. כשכבר יש ריצוף, הדבר לוקח הרבה פחות זמן.

 

בטון מוחלק בעומר – החלקת בטון מחירים ועלויות

המחיר לבטון מוחלק משתנה ותלוי בסוג העבודה וברמת המורכבות שלה. הממוצע נע בין 70-150 ש“ח למטר מרובע.

 

מחפשים קבלן בטון לביצוע החלקת בטון? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!