חברות מומלצות לאיטום גגות – שלא ירטב לכם הבית!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

רק מי שחווה נזילה או ראה בית מעופש מנזילות ורטיבות מבין עד כמה יכולות להזיק כמה טיפות של מים, במקום הלא נכון. זו אמת שמים הם הבסיס לחיים, אך מבחינת המבנה שלכם והגג של המבנה שלכם – מים הם סכנה אמיתית. מסיבה זו חשוב להכיר כמה חברות מומלצות לאיטום גגות, כדי שתוכלו לישון בשקט גם בחורף, תחת קורת גג יבשה לגמרי, אטומה לגמרי, וללא נזילות.

במאמר קצר זה נסקור כמה דברים בהקשר זה, ונתחיל מהסכנות שבגג לא אטום. לאחר שתכירו ותבינו את הסכנות הטמונות במצב של נזילה מהגג ורטיבות מצטברת, אין לנו צל של ספק שתעשו את הצעד הנכון, ותדאגו לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ואמינים, שעושים את עבודתם נאמנה ובאחריות.

 

הנזקים הפוטנציאלים של נזילה מהגג

בין אם מדובר במים שמצטברים בגלל גשמים חזקים (או חלשים!), ובין אם מדובר בנזילה מאחד הדודים שעל הגג, מים זה מים, והם יודעים לעשות שני דברים – לשאוף כלפי מטה למקום הנמוך ביותר, ובדרך להרטיב כל מה שהם נוגעים בו. הרטיבות הזו עלולה להיות הרת אסון, ולעלות לכם הרבה מאוד כסף! הנה כמה מהנזקים הנפוצים שנופלים תחת קטגוריית "נזקי מים", ומתרחשים חדשות לבקרים בבתים משותפים בעקבות איטום לא נכון של הגג, או פשוט הזנחה והמנעות מאיטום.

  • פגיעה בתקרה של הדירות הגבוהות – הרצפה שלכם זה התקרה של מי שמתחתיכם, ומי שנמצא בקומה האחרונה של הבניין, התקרה שלו היא הגג. במידה והגג לא אטום בפני מים, הרי שכל הצטברות מים במקום הלא נכון עלולה לייצר כתמי רטיבות ונזק משמעותי ומצטבר בתקרה של הדירה, נזקים שהם לא רק ויזואליים ואסתטיים.
  • פגיעה בתשתית החשמל – תשתיות החשמל של הבניין כולו ושל כל דירה בפני עצמה עוברות דרך הקירות של הבניין. כאשר מים מתחילים לחלחל ולמצוא את דרכם מטה הם עוברים וחולפים בסמוך לחוטי החשמל. לעיתים קרובות נוצר מצב בו יש מגע בין המים לחוטי החשמל, ונזק רב עלול להיגרם למערכת החשמל של הדירה או הבניין כולו, נזק שלא פשוט לתקן, וגם לא זול לתקן.

 

בריאות הבית שלכם זו הבריאות שלכם

לא רק הבית עצמו סובל מנזקים עקב נזילות ורטיבות, הרי שגם אנו, בני האדם, לא נועדנו לחיות במקומות לחים מדי. מים שעומדים נוטים להתעפש, ומים שעומדים בתור הקיר והתקרה של הבית שלכם נוטים להעלות עובש, ולהפוך למצע גידול משגשג של פטריות שונות ונבגי פטריות, שמהווים סכנה אמיתית לבריאות של כל מי שנמצא בבית, ונושם אותם לריאות בכל נשימה ונשימה.

חברות מומלצות לאיטום גגות ידעו לאטום את הגג שלכם בצורה הטובה ביותר, כדי לוודא שאפילו לא טיפה אחת של מים תחדור דרך מעטה הביטחון, כך שלא יהיה סיכוי קל שבקלים לנזקי מים בדירה או בבניין שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!