טיפים לבחירת קבלן הריסה של ניסור בטון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

רוב עבודות השיפוץ מלווים גם בהרבה הרס. ברוב המקרים יש צורך להוריד את הקירות הישנים, לעיתים עולה צורך לקדוח בתקרה או ברצפה, לפעמים יהיה זה ניסור של גרם מדרגות וכן הלאה.

לרוב המבנים כולם בנויים מבטון מה שהופך את מלאכת ההריסה לאתגר שהוא לא תמיד כל כך פשוט וקל. אז איך מנסרים והורסים את הבטון?

 

קבלו טיפים לבחירת קבלן הריסה של ניסור בטון

רוב רובן של עבודות השיפוץ דורשות גם קידוח בקירות בטון, ניסור בקירות בטון וגם הריסת חלקים גדולים מתוך המבנה הקיים. על מנת שאפשר יהיה לבצע את העבודה בצורה הכי טובה, הכי יעילה, הכי מהירה וגם הכי בריאה ובטוחה, חשוב מאוד לבצע אותה בעזרת כלי העבודה המתאימים ועם אנשי המקצוע שאכן מכירים את התחום הזה היטב.

אנחנו כאן על מנת להעניק לכם מספר טיפים לבחירה נכונה וחכמה של קבלן הריסה לצורך ניסור בטון.

 

טיפ מספר 1 – ניסיון

הדבר הבסיסי והעיקרי עליו יש לתת את הדעת בעת הבחירה בקבלן שינצח על מלאכת ההריסה של מבנה הבטון, זהו הניסיון של אותו קבלן. רק קבלן מנוסה יהיה מסוגל לבצע את העבודה בצורה נכונה, יעילה, עם מיומנות ועם דיוק. כי הריסה של בטון היא עבודה מאוד מורכבת ואי אפשר להפקיד את המלאכה בידי אדם שלא התנסה בכך והוא לא מכיר את העבודה הצפויה לו.

טיפ מספר 2 – ציוד מתאים

דברנו על ניסיון של איש המקצוע. אך חשוב לא פחות זהו הציוד המתאים. ללא ציוד מתאים הניסור לא יוכל להצליח גם אם מדובר יהיה באיש מקצוע שהוא בעל ניסיון רב.

חשוב לוודא כי פניתם אל קבלן שיש לו את כל הציוד העדכני בטכנולוגיות הכי מתקדמות בכל מה שקשור לתחום הניסור בבטון.

טיפ מספר 3 – עמידה בלו"ז

בכל מה שקשור לעבודות שיפוץ, אנחנו יודעים שיש הרבה מאוד סחבת. לרוב אנחנו יודעים מתי מתחילים בעבודה אך הצפי לסיום העבודה הוא לרוב לוטה בערפל. מומלץ מאוד לקבוע מראש לו"ז מול הקבלן ולסכם אתו בצורה הכי ברורה וחד משמעית את זמני העבודה.

טיפ מספר 4 – הצעת מחיר

חשוב לסכם הצעת מחיר מול הקבלן שיכלול את כל העבודה על כל המכלול שלה. זאת בלי שיהיו הפתעות בסיום העבודה. יש לפרט בהצעת המחיר את כל מה שנכלל בעבודה כולל כלים מיוחדים אותם יהיה צורך לשלב במהלך העבודה וכולל גם פינוי הפסולת.

טיפ מספר 5 – פינוי הפסולת

פינוי הפסולת של הבנייה זוהי גם כן נקודה חשובה שאסור לפספס אותה והיא בהחלט מהווה חלק ממכלול העבודה של ההריסה.

חשוב לסכם את כל הנקודות הללו מראש על מנת שאכן העבודה תתבצע לשביעות רצונכם המלאה ובמחיר שמתאים לכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!