כמה עולה לשפץ בית?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם תשאלו אנשים מה הדברים הכי קשה והכי מורכב שהם עשו בחיים שלהם כנראה הרוב שיענו לכם ששיפוץ הבית שלהם היה האתגר הכי קשה ומורכב. השיפוץ של הבית הוא אכן תהליך מורכב של תיאום בין מספר רב של קבלנים, הצעות מחיר, בחירת קבלני משנה, בחירת מרצפות, בחירת רהיטים, רכישת כלים סניטריים, עיצוב פנים ועוד. מעבר לכל זה צריך לנהל את התקציב של השיפוץ שגם זו אינה מלאכה פשוטה כלל וטומנת בחובה הרבה מאוד רגעים לא פשוטים. קשה לדעת מראש כמה עולה לשפץ בית כי תמיד ישנם שינויים של הרגע האחרון ותמיד ישנם כל מיני דברים בלתי מתוכננים שלא צפינו מראש שיגרמו לנו להוציא עוד כסף מעבר לתקציב שלנו אך יש מספר כללים שעל פיהם נוכל לדעת מראש כמה עולה לשפץ בית. לכן החלטנו להביא לכם מספר נקודות של תכנון התקציב לשיפוץ הבית שלכם וכמה כלים שיעזרו לכם לדעת איך תמחור השיפוץ בנוי ומה משפיע על המחירים שלו.

דברים שמשפיעים על עלות מחיר השיפוץ

בראש בראשונה אחד הדברים שמשפיעים יותר על מחיר השיפוץ של הבית שלכם הוא רמת הגימור ואיכותי החומרים. תמיד נוכל לעשות שיפוץ בסיסי ולהשתמש בחומרים זולים יותר ואולי גם קבלנים זולים יותר עם מעט נסיון אך בסופו של דבר זה יעלה ברמת השיפוץ ובניראות של הבית שלנו לאחר גמר העבודה. אם נרצה שיפוץ איכותי יותר עם שימוש בחומרים טובים ואיכותיים הדבר כמובן יעלה לנו יותר כסף. דבר נוסף שמשפיע הוא הקבלנים. נוכל לקחת קבלן מפתח שיהיה אחראי על כל השיפוץ, דבר שיעלה לנו מעט יותר אבל אנו נדע כי נקבל בסופו של דבר מוצר מוגמר ואיכותי. אם אנו נבחר את הקבלנים ונהיה אחראים על השיפוץ נוכל לחסוך מעט כסף אך הדבר יעלה לנו בהרבה כאבי ראש של בחירת קבלנים ותיאום עימם.

שיפוץ כללי או שיפוץ קטן

ככל שהשיפוץ יהיה נרחב יותר ויכלול חלקים נרחבים מהבית שלנו או את כל הבית כך גם העלות שלו תהיה גבוהה יותר. במידה ונרצה לשפץ רק חדר אחד או שני חדרי שינה או רק את חדר האמבטיה הדבר יהיה זול יותר מאשר אם נעשה שיפוץ בכל הבית.

איך בנויה העלות של שיפוץ בית?

בחלק מהרבדים של השיפוץ כמו ריצוף, קרמיקה, חיפוי קירות ועוד התמחור של העבודה יעשה על פי מטר רבוע, וזה דבר שחשוב להכיר היות ובסופו של דבר כך ידברו אתכם הקבלנים ועליכם להכיר את המונח הזה של תשלום לפי מ״ר כאשר תכינו את התקציב של השיפוץ. בסופו של דבר ככל שהדירה תהיה גדולה יותר כך כמובן העלות הכוללת של השיפוץ במונחים של עבודה פר מ״ר תהיה גדולה יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!