קבלנים בקרית ים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

קבלנים בקרית ים

מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקרית ים? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה לשיפוצים“ נמצאים בדיוק כאן בשביל לעזור וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך בחירת קבלן מקצועי התואם לצרכים ולמטרות שלכם.

 

יש אלפי קבלני בישראל ולא מעט הפועלים באזור קרית ים והחוכמה היא לדעת לבחור את הקבלן התואם את הצרכים ואת התקציב העומד ברשותכם. מדובר בפרויקט של החיים שלכם ואתם ממש לא רוצים להקל ראש בבחירת קבלן מבין קבלנים בקרית ים. לא משנה אם אתם בונים גורד שחקים, בניין משרדים, בית פרטי או פנטהוז, אתם צריכים מידע על קבלנים בקרית ים. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להנות מתהליך יעיל ומקצועי, להוזיל את עלות הבניה או השיפוץ בעשרות אחוזים ולדעת שאתם תחת ידיים טובות.

 

מה זה רשם הקבלנים?

רשם הקבלנים הוא גוף המנהל את פנקס הקבלנים ובו יש את כל הקבלנים הרשומים בישראל. דרך הרשם ניתן להבין את הסיווג המקצועי של כל קבלן. מדוע צריך את הגוף הזה? משום שעל פי החוק במדינת ישראל כל עבודות הנדסה בהיקף כספי מסוים, חייבות להתבצע רק על ידי קבלן רשום. לכן, אם אתם מבצעים שיפוץ מאוד גדול של כמה עשרות אלפי שקלים או בונים בית מאפס, הורסים בית בשטח קיים ובונים בית חדש, אתם מחוייבים לבחור קבלן בקרית ים הפועל תחת רשם הקבלנים. קבלן שלא פועל על פי חוק ואינו רשום בפנקס הקבלנים עלול לגרום לכם לנזק כלכלי עצום ואפילו לתביעה בפלילים.

 

את הקבלן הפועל באזור קרית ים והסביבה תוכלו לבחור לפי הסיווג שלו, לפי מספר רשם קבלנים, שמו והענף בו הוא עוסק.

 

תוכלו להדפיס את האישור של הקבלן. שימו לב על האישור מופיע קוד QR שמסייע לכם לסרוק את המסמך ולצפות בכל הפרטים הכי מעודכנים של הקבלן דרך הסמרטפון שלכם. באישור יהיה כתוב את הכישורים והניסיון של הקבלן הרשום, תאריך הסיווג האחרון שלו ואת מועד הרישום הראשוני. בחירת קבלן רשום נותנת לכם שקט נפשי אבל עדיין, חלה עליכם עבודה לבדוק את כל המידע המקצועי על הקבלן טרם בחירתו הסופית. ככל שתלמדו ותכירו יותר את התחום של הבניה והקבלנים, ככה תהליך הבניה שלכם יתבצע בצורה מקצועית ויעילה יותר. היו מעורבים לאורך כל שלבי התהליך.

 

המשמעות של קבלנים רשומים בקרית ים

מכיון וההתקשרות ביניכם לבין הקבלן נעשית באופן עצמאי והקבלן יכול לנהל את העבודה על פי החוזה ועל פי הניסיון שלו, חייבים שיהיה פיקוח על ההתנהלות של כל הקבלנים בארץ. זו בעצם הסיבה העיקרית שמדינת ישראל הקימה גוף הנקרא רשם הקבלנים. גוף מטעם משרד הבינוי והשיכון. בפנקס הזה רשומים כל הקבלנים שיש להם רישיון, אבל לא סתם רישיון, רישיון מטעם משרד הבינוי והשיכון. האישור מעיד על כך, כי במהלך השנים הקבלנים האלה קיבלו תעודות מקצועיות התואמות את התחום שבו הם עוסקים על פי הכשרות שהם עברו במהלך השנים. לכן, עליכם לבדוק את הרישום בפנקס הקבלני לפני שאתם יוצרים התקשרות עם קבלן כזה או אחר. על פי החוק יש עבודות ספציפיות ועבודות בסכום כספי מסוים שיכולות להתבצע אך ורק על ידי קבלן רשום.

 

 

החשיבות של בחירת קבלנים בקרית ים

כשאתם מעוניינים לקבל שירות בתחום הבניה או בתחום השיפוצים, יש מגוון של בעלי מקצוע המעורבים בתהליך. מדובר באחד התהליכים הכי מורכבים שאדם מבצע בחייו. לכן, כדי שתוכלו לקבל שירותי מקצועי דרך קבלן שיוציא לפועל את כל הבקשות שלכם ויאפשר לכם להנות ממוצר מוגמר או מבנה ברמה הכי גבוהה שיש, על פי התקן ועל פי כללי הבטיחות עליכם לערוך את העסקה שלכם עם גורם אחראי ומקצועי שיבטיח כי העבודה תתבצע על פי החוק ועל התנאים שסוכמו מראש.

 

מי שאחראי על ביצוע הפרויקט בשטח הוא קבלן. יש כל מיני סוגים של קבלנים כמו קבלן בנייה, קבלן שלד העוסק אך ורק בעבודות השלד עצמן, קבלן אינסטלציה, קבלן חשמל ועוד. קבלן הבניה הראשי אחראי להעסיק את אנשי המקצוע הדרושים לביצוע העבודות עליהן הם אחראים בפועל. יש גם קבלני משנה. כדי שהכל ייעשה כמו שצריך, ההתקשרות ביניכם לבין הקבלן חייבת להיעשות דרך חוזה עבודה מסודר.

 

 

כל סוגי הקבלנים בקרית ים תחת פסקה אחת 🙂

אנשים רבים שנמצאים לפני או תוך כדי תהליך בניה או שיפוץ, נוטים להתבלבל משום שיש כל מיני סוגים של קבלנים בקרית ים. אז הנה קצת סדר בבלאגן.

  • קבלן מפתח – שייך לתחום הבניה ותפקידו לנהל על ביצוע פרויקט הבניה מההתחלה ועד הרגע שבו הלקוח מקבל את המפתח לבית שלו. כאשר לקוח בוחר לשכור את שירותיו של קבלן מפתח בקרית ים, כל תהליך ההתקשרות נעשה אך ורק מולו. קבלן המפתח הוא זה שבוחר את קבלני המשנה ותפקידו העיקרי הוא לפקח על העבודות שהם מבצעים. לבחירת קבלן מפתח יש מגוון של יתרונות שבראשם העובדה שלקבלן המפתח יש ניסיון רב וידע המאפשרים לו לבחור את כל בעלי המקצוע המתאימים תוך הבטחה שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר. החיסרון בבחירה זו הוא בהיבט של העלויות הנחשבות לגבוהות במיוחד.
  • קבלן משנה- קבלן המתמחה בתחום ספציפי של עבודות. זה יכול להיות קבלן גבס המתמחה בהנמכות תקרה או בעבודות גבס מיוחדות, קבלן חשמל האחראי על הקמת תשתיות החשמל, קבלן אינסטלציה האחראי על מערכות המים והאינסטלציה במבנה ועוד. כאשר אנו בוחרים להתקשר מול קבלני משנה, אנו אמנם חוסכים בעלויות אבל זה אומר שאנחנו מעורבים בפרויקט על כל שלביו וחייבים לבדוק היטב כל קבלן שאנו שוכרים את שירותיו חיסרון נוסף הוא הוא בהיבט של חריגות בלוחות זמנים.
  • קבלן בניין – אחראי על תחומי משנה בתהליך הבניה כמו עבודות שלד, הריסה, פירוק ובניה ועוד. קבלן בנין מעסיק פועלים וקבלני משנה נוספים במצבים של עבודות מורכבות.
  • קבלן שלד- אחראי על בניית השלד ותכנונו על כל שלביו.

 

כמובן שיש עוד סוגי קבלנים רבים בקרית ים כמו קבלן שיפוצים, קבלן איטום ועוד. לכל קבלן יש את ההסמכות שלו והתהליכים בהם הוא מנוסה.

 

 

קבלנים בקרית ים – כמה זה עולה?

אחת השאלות הנפוצות שעולות בתחום הבניה היא כמה יעלה לי לבנות או כמה יעלה לי השירותים של קבלן מפתח או קבלני משנה. חשוב לזכור! לשאלה זו אין תשובה חד משמעית והיא תלויה במגוון של גורמים כמו רמת הגימור, סוג הבניה, בעלי המקצוע שאנו בוחרים ועוד. בגדול עלויות הבניה מתחלקות לבניית השלד, הגמר ופיתוח השטח. בדרך כלל נהוג לתמחר עלות בנייה בסכומי םשל בין 5,000-8,000 ש“ח למ“ר כשמדובר בבניית סטנדרט.

 

המחירים אינם כוללים מע“מ. המחיר עולה צפונה כאשר מדובר בבניה יוקרתית. המחירים שצוינו כוללים חלונות, דלתות, התקנת כלים סניטריים ריצוף אך הם אינם כוללים התקנת מטבח, רהיטים, גופי תאורה, בקרת אקלים ופיתוחים חיצוניים. לרוב, עיריית קרית ים קובעת על פי חוקי העסק היטלי פיתוח גבוהים מה שמעלה את עלות הבניה.

 

קבלנים מומלצים בקרית יםדגשים בבחירת קבלנים בקרית ים

אחרי שהחלטתם האם אתם מעדיפים לשכור קבלן מפתח שיבחר בעצמו את הקבלנים מולם הוא מתנהל או שאתם הם אלה שבוחרים את קבלני המשנה בעצמכם ואת מנהל העבודה לפרויקט, עליכם לשים לב לכמה דגשים חשובים.

  1. קבלן רשום – על כך דיברנו רבות קודם לכן.
  2. ניסיון – וודאו שלקבלן שאתם בוחרים יש את הניסיון בהתאמה לסוג הפרויקט שאתם בונים או משפצים.
  3. רמת גימור – בקשו לדבר עם לקוחות קודמים של הקבלן ואף התעקשו להגיע ולראות את הפרויקטים בעצמכם. כך תוכלו להתרשם מרמת הגימור, איכות ביצוע הפרויקט, עמידה בתקנים ועוד.
  4. שם ומוניטין – מדובר בתחום עם המון מרכיבים ולכן קבלן ששמו הולך לפניו, מעיד על סימן טוב. יחד עם זאת, אין להסתמך על המלצות בלבד.
  5. מחיר- שימו לב שמחיר הקבלן אמור להסתנכרן גם עם התקציב שלכם. מחיר נמוך מהשוק מעיד על בחירת חומרי עבודה זולים ועל רמת גימור בעייתית.
  6. זמינות- שימו לב שהקבלן לא לוקח יותר מדי עבודות ופרויקטים במקביל לעבודת הבניה שלכם.
  7. חוזה – שימו לב שכל פרטי ההתקשרות ביניכם לבין הקבלן מאוגדים בחוזה תחת החוק.

 

 

מעוניינים לשמוע מידע נוסף על בחירת קבלנים בקרית ים? צריכים עזרה וליווי אישי ופרטי בתהליך? המומחים מטעם היחידה לשיפוצים ליוו אלפי פרויקטים בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהנות מתהליך מקצועי, יעיל ויסודי על כל שלביו.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!