עלות משוערת לבניית ספריית גבס מעוצבת

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמר זה מעריך את העלות לבניית ספריית גבס מעוצבת תוך שימוש בנתוני עלויות ממוצעות נכון לשנת 2021. העלויות נגזרות ממודל בנייה שמניח רכיבים בסיסיים, ונכונים למטר מרובע. היקף העבודה ותנאי השוק עלולים לגרום לעלויות להשתנות באופן משמעותי.

כדי להבין את אומדן העלויות לבניית ספריית גבס מעוצבת ספציפית, יש להתייעץ עם איש מקצוע מומחה בתחום.

העלות לבניית ספריית גבס מעוצבת עם הנחת לבנים

אומדן עלות כוללת לבניית ספריית גבס מעוצבת. בין 480 ₪ ל-2,400 ₪.

עמלות קבלן עבודות גבס שכוללות תקורה ורווח. 25 משווי הפרויקט, ובממוצע 120 ₪ עד 1,200 ₪.

עמלות אדריכל. 8% משווי הפרויקט, ובממוצע 44 ₪ עד 800 ₪.

עלות כוללת לבניית ספריית גבס מעוצבת. 800 ₪ עד 2,000 ₪.

אומדן עלות חומרים. סך הכול 400 ₪ עד 2,000 ₪.

עלות בניית ספריית גבס מעוצבת לפי מטר מרובע

ברוב המקרים, בעלי בתים משלמים בין 8 ל-40 ₪ למטר מרובע עבור בניית ספריית גבס מעוצבת. אם אתם מעוניינים בעיצוב ספרייה בהתאמה אישית, אתם יכולים לצפות לשלם לפחות 40 ₪ לכל מטר מרובע. ללא עיצוב בהתאמה אישית, סביר להניח שתשלמו בין 8 ל-20 ₪ למטר מרובע.

תיקון גבס עשוי לנוע בין 40 ל-400 ₪ למטר מרובע. למרות שהמחירים עשויים להישמע יקרים, חשוב לזכור שרוב התיקונים הם קלים. איש מקצוע גובה לפי סוג התיקון, עלות ממוצעת של 80 ₪ לכל סדק.

חורים קטנים עולים פחות לתיקון, בעוד שחורים גדולים יקרים יותר. בסך הכול, לרוב בעלי הבתים, עולה לתקן ספריית גבס ממוצעת בסביבות 2,800 ₪, וניתן להשוות את העלות לעלות לתיקון קיר.

עלות ממוצעת של בניית ספריית גבס בבית

עלות סיוד ספרייה

סיוד ספריית גבס מעוצבת עולה בין 8 ל-40 ₪ למטר מרובע. אם הספרייה גבוהה, אתם יכולים לצפות לשלם עד 8 ₪ נוספים לכל מטר מרובע.

סיוד הספרייה עולה לפחות 1,200 ₪, והעלויות יגדלו באופן משמעותי אם אתם מוסיפים עיצובים או שאתם מעוניינים לעצב ספרייה שאינה שגרתית, או אם הספרייה שלכם זקוקה לתיקון. העלות לתיקון ספרייה היא בין 280 עד 320 ₪ למטר מרובע.

עלות צביעת ספריית גבס מעוצבת

צביעת ספריית גבס מעוצבת נעה בין 4 ₪ ל-8 ₪ למטר מרובע, אבל המחיר אינו כולל את העלות של החומרים הכימיים שמאפשרים את הידבקות החומר. ברוב המקרים, הגבס זמין במחירים זולים יחסית שעולים בין 40 ל-240 ₪ בהתאם לכמות החומר, סוג הגבס או בניית ספריית גבס מעוצבת בסגנונות שונים.

דלי של 5 ליטר גבס עולה בסביבות 240 ₪, ואילו שקית של אבקת גבס עולה בסביבות 100 ₪. יחד עם זאת, סוגים יקרים יותר עשויים לעלות עד 1,600 ₪ או יותר עבור דלי של 5 ליטר.

היתרונות אל מול חסרונות של ספריית גבס מעוצבת

לבניית ספריית גבס יש יתרונות וחסרונות, ממש כמו כל דבר. בהיבט העיצובי, לספריית גבס יש יתרון מובהק ובולט על פני ספריות העשויות מחומרי גלם אחרים וזאת משום שאנחנו יכולים להנות מגמישות מאוד גבוהה גם בצורה של הספרייה עצמה וגם באיך שהמדפים בעצם ייראו. את הספרייה ניתן לתכנן, לעצב ולהתקין בצורה מושלמת בהתאם לחדר הקיים ואפשר גם להחליט איזה מדפים אנחנו רוצים, כמה מדפים, באיזה אורכים ובאיזו צורה.

יתרון נוסף של ספריית גבס הוא למעשה באיך שהמדפים עצמם משתלבים בחדר. כלומר המדפים יוצאים מהקיר עצמו וצבועים בדיוק באותו צבע וזה מה שבעצם יוצר סוג של הרמוניה בין הקיר לבין הספרייה עצמה. למשל, בחדרי ילדים ניתן לצבוע את הקיר במגוון של צבעים פסטלים מהממים כמו ירוק פיסטוק, תכלת, ורדרד, סגלגל או כתום משמש ואת המדפים בדיוק באותו צבע. בנוסף, בשונה ממדפים רגילים בספריה העשויה ממתכת, עץ או כל חומר אחר מדפים של ספריית גבס נושאים בין 25-95 קילוגרמים וזה בהחלט הרבה. כמובן שהמשקל שהמדפים יכולים לשאת תלוי בקונסטרוקציה.

עוד יתרון בא לידי ביטוי בהיבט של תחזוקה. כלומר, אם למשל נוצר שבר או מכה בספריה, יחסית קל לתקן את זה. לעומת זאת, לספריית גבס יש גם כמה חסרונות. דבר ראשון המחיר הוא יחסית גבוה ואי אפשר לקנות ספריית גבס שהיא מוכנה. צריך לתכנן אותה, לבנות אותה וזה כמובן משפיע על המחיר. אם רוצים ספרייה מוכנה, משלמים לרוב הרבה פחות. בנוסף, אם זו לא דירה או בית שלכם, לא שווה להשקיע בספריה כזו משום שאי אפשר להעביר אותה כמו רהיט רגיל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!