שיפוץ דירה בזול

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

היכרות עם הפרמטרים שמשפיעים על מחיר השיפוץ יכולה לסייע לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על איכות הביצוע. כמו כן, חשוב לקבוע את מסגרת התקציב מראש ולהשתמש בה כסוג של מצפן לקבלת החלטות.

שיפוץ דירה בזול בלי להתפשר על איכות הביצוע

שיפוץ דירה הוא תהליך שאמור להביא לכמה תוצאות. ראשית, מטרת השיפוץ היא להשביח את ערך הנכס ולשפר את איכות החיים של הדיירים. שנית, השיפוץ מאפשר התאמה של הדירה או הנכס לצרכים חדשים שלא היו קיימים בעבר. מעבר לכך, לשיפוץ יש היבט בטיחותי כמו למשל בחיזוק מבנים או בהקמת ממ"ד. עם זאת, הדרך להשגת המטרות לא בהכרח מחייבת השקעה כספית גבוהה. את השיפוץ ניתן כיום לבצע בזול גם בלי להתפשר על איכות הביצוע ובשביל זה צריך להקפיד על תהליך נכון.שיפוץ דירה קטנה במרכז

ייעוץ לפני שיפוץ דירה בזול

אחת הדרכים הטובות ביותר להוזיל בפועל את עלות שיפוץ דירה היא באמצעות שירותי ייעוץ. מטרת הייעוץ היא לסייע ללקוחות פרטיים לקבוע את מסגרת התקציב, להחליט על סדר עדיפויות ובמקרים מסוימים גם להשוות בין מקורות מימון. בתוך כך, את הייעוץ ניתן לתאם מול מהנדס אזרחי מוסמך שמכיר את התחום. היכרות כזו מאפשרת למהנדס לייעץ ללקוחות פרטיים לגבי פרמטרים המשפיעים על מחיר השיפוץ ורמת הביצוע.

סוג החומרים בראש סדר העדיפויות

את התקציב לשיפוץ מתחילים בפירוט על סוג החומרים שבהם משתמשים. זהו גם הפרמטר שעליו אסור להתפשר – כי מה שזול עולה ביוקר ובענף הבניין, יש לו גם משמעות לטווח ארוך. אם רוצים לשפץ את הדירה בתוך מסגרת התקציב ובזול, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את החומרים המתאימים עבור המשימה. גם בהקשר הזה ניתן להתייעץ עם מהנדס אזרחי בעל ניסיון מוכח. בין היתר, הניסיון של המהנדס יאפשר לו להשוות בין חומרי הבניה ולמצוא את אלו שהכי מתאימים למסגרת התקציב של הפרויקט.

פרמטרים אובייקטיבים שמשפיעים על השיפוץ

יש כמובן גם פרמטרים אובייקטיבים שלא נמצאים בשליטת המהנדס או הלקוח אך משפיעים על עלות השיפוץ. כאן ניתן להזכיר את גודל הדירה במ"ר, את מספר החדרים ואת הנגישות. שיפוץ של דירה גדולה בקומה גבוהה יעלה יותר בהשוואה לשיפוץ דירת קרקע קטנה, מה גם שיש להביא בחשבון את השימוש במנופים או במות הרמה. מנגד, החדשות הטובות הן שאפשר להיעזר באותם פרמטרים אובייקטיבים על מנת להשוות בין סוגי פרויקטים.

דרכים להוזלת השיפוץ

את רוב הפרויקטים בענף השיפוצים ניתן להוזיל באמצעות שימוש בחומרי בניה אמינים וחזקים. במקביל, יש לבצע את השיפוץ עם חברה שמתחייבת לעמידה בלוח זמנים וכך לחסוך הוצאות נלוות על אובדן ימי עבודה.

באבן חושן מציבים את הצרכים שלך בראש סדר העדיפויות. אנו מתחייבים להרכיב עבורך הצעת מחיר משתלמת ומזמין אותך להשאיר פרטים כדי לקבל ייעוץ ממהנדס אזרחי.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!