שיפוץ דירה ישנה מחירים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

נמאס לכם לגור בדירה ישנה? אתם מרגישים שהקירות כל פעם מתפוררים? הצבע הלבן כבר הפך לצהוב? אם רק הייתם יודעים איזו השפעה פסיכולוגית יש למי שגר בדירה ישנה שלא נראית טוב על פני דירה שנראית כחדשה. זה לא אומר שאתם צריכים לגור עכשיו מול הים בווילה מטורפת. יש פרטים קטנים אשר יכולים לשנות את כל התמונה, החל מצבע חדש לדירה ועד שיפוץ כולל שיכול לחסוך לכם מעבר דירה ולהעלות את שווי הנכס.

שיפוץ דירה ישנה מחירים – שיפוצניק מורשה

כאשר מדובר על שיפוץ דירה ישנה עליכם לקחת בחשבון שהמחיר סביר להניח ויהיה מעל 40,000 ש"ח. הסיבה לכך

מה המחירים המקובלים בעבור שיפוץ דירה ישנה
תמונה מאתר 123rf

שאנחנו דווקא נוגעים לסכום הזה של ה-40,000 ש"ח הוא בשביל להזהיר אתכם. אתם חייבים למצוא קבלן שיפוצים מורשה אשר יבצע את עבודות השיפוץ. קבלן שאינו מורשה אינו רשאי לבצע עבודות שיפוץ אשר עולות על 40,000 ש"ח, למעט מקרים חריגים. הסיבה להגבלה הזאת היא בכדי להבטיח שרק מומחים ובעלי מקצוע עם ניסיון יבצעו פרויקטים מסובכים כמו שיפוץ דירה ישנה. יש הבדל בין קבלן שיפוצים ובין שיפוצניק, אך שניהם יכולים לבצע את העבודה כל עוד הם מורשים. קבלן שיפוצים הוא בדרך כלל יהיה האחראי ואילו השיפוצניק הוא המבצע. עם זאת, יש היום לא מעט חברות שיפוצים אשר מחזיקות תחתיהן את כל בעלי המקצוע שאתם צריכים עבור שיפוץ דירה ישנה מחירים נוחים לכל כיס.

שיפוצניק או קבלן שיפוצים מורשה עונה להגדרה של סיווג 131 א' דרך פנקס הקבלנים. כאשר אתם רוצים לוודא שבעל המקצוע מולו אתם עובדים הוא בעל ההכשרה המתאימה, בדקו שהוא מורשה דרך משרד השיכון והבינוי ורשם הקבלנים. שיפוצניק מורשה יכול לקבל פרויקטים שעלותן היא עד 350,000 ש"ח לפרויקט למעט מקרים חריגים בהם ניתן להגדיל את הטווח. שיפוצניק מורשה יהיה בעל ניסיון של 5 שנים לפחות ויעבור מבחן נוקשה של רשם הקבלנים.

שיפוץ דירה ישנה מחירים – מה זה כולל?

מה כולל שיפוץ דירה ישנה שלפי זה נקבע המחירשיפוץ דירה ישנה כוללת מספר שלבים. השלב הראשון הוא שלב התכנון, שלב שאסור לזלזל בו ויש להתאים ציפיות מול בעל המקצוע שמגיע לבצע את העבודה עבורכם. ברגע בו הגעתם להסכמה, חתמתם על החוזים, ניתן יהיה להתחיל בעבודה. בראש ובראשונה אנחנו נרצה לפרק ולהרוס את כל הדירה הישנה, כמובן בצורה מסודרת והגיונית. לאחר מכן, בעל המקצוע יתחיל בתשתיות, במערכות הביוב ואספקת המים. לאחר שסיים בעל המקצוע עבודה על התשתיות כעת הוא יוכל להתחיל לבצע עבודות גבס בכדי לגדר את המבנה כפי שאתם רוצים.

יש לוודא כי לוחות הגבס משמשים את בעל המקצוע כמו שכתוב בספר, יש 4 סוגים ולכל אחד מהסוגים יש המקומות הנכונים להם. לאחר עבודות גבס יתחיל בעל המקצוע בעבודות טיח ועבודות חשמל. לאחר בדיקה של מערכת החשמל ניתן יהיה להתחיל למקם את הריצוף הנבחר, חיפוי על הקירות ולבסוף נתחיל בצביעה, איטום וכן הלאה.

שיפוץ דירה ישנה מחירים – כמה זמן זה לוקח?

אי אפשר באמת לאמוד זמן מדויק עבור כל הדירות, הרי כל דירה היא בגודל אחר, ולכל אחד מהלקוחות יש את החזוןכמה זמו לוקח לשפץ דירה ישנה ובאילו מחירים שלו. הזמן הממוצע לשיפוץ דירה קומפלט יכולה לנוע בין שבוע ועד כחודש ואף יותר כאשר מדובר על דירות גדולות. כמו כן, יש שיפוצים שהם יותר מינוריים ואינם דורשים הרס של כל הדירה ולכן ייקחו פחות זמן.

מחירון

שיפוץ דירה ישנה מחירים עבור הזזת קירות – המחיר אותו תשלמו עבור הזזת קירות משתנה בהתאם לכמות, בדרך כלל המחיר יהיה כ-15,000 ש"ח עבור שליש מהקירות.

שיפוץ דירה ישנה מחירים עבור ריצוף – גם כאן, המחיר תלוי בריצוף בו בחרתם. יש הבדל בין פרקט ובין ריצוף גרניט. המחיר הינו לפי 50 מ"ר. המחיר אותו תשלמו יהיה בין כ-10,000 ש"ח עבור 50 מ"ר פרקט עץ טבעי ועד 25,000 ש"ח עבור ריצוף גרניט ל-50 מ"ר.

שיפוץ דירה ישנה מחירים עבור עבודות אינסטלציה – המחיר אותו תשלמו עבור עבודות אינסטלציה ינועו בין 12,000 ש"ח ועד כ-18,000 ש"ח. היום הצנרת כבר אינה עשויה מתכת, אלא פלסטיק SP. צנרת זו נחשבת לאמינה יותר. כמו כן, עבודת אינסטלציה טובה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף בעתיד וכאב ראש.

שיפוץ דירה ישנה מחירים של עבודות חשמל – המחיר אותו תשלמו עבור עבודות חשמל אינו גבוה במיוחד. כל מה שבעל המקצוע צריך לעשות הוא להוסיף נקודות חשמל, מתגים וזהו. כאשר מדובר על תקרה אקוסטית או דברים כאלה אולי המחיר יתייקר. המחיר עבור עבודות חשמל בהיקף של דירה עד 100 מ"ר יהיה כ-4,500 ש"ח עד 6,500 ש"ח.

שיפוץ דירה ישנה מחירים של עבודות צבע – המחיר אותו נשלם עבור צביעת דירה שלמה כולל שכבת איטום בחדרים רטובים תנוע בין 5,600 ש"ח ועד 9,000 ש"ח, תלויה במספר החדרים שיש בבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!