שיפוץ הבית – קחו בחשבון גם עיצוב וחללי אחסון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ של בית עשוי להתרחש ממספר סיבות. הסיבה הראשונה עשויה להיות לצורך תחזוקה של אזורים ישנים בבית. הסיבה השנייה כי עברתם לבית חדש ואתם רוצים להתאים אותו אליכם. הסיבה השלישית כי אתם רוצים להתחדש. אנו אומרים, אם אתם כבר עושים שיפוץ בבית, כדאי לחשוב גם על העיצוב וגם על הדבר החשוב ביותר בבית – חללי אחסון.

 

לפני שמתחילים בשיפוץ לא לשכוח כתב כמויות

אחד הדברים החשובים ביותר לפני שמתחילים שיפוץ בבית הוא לבקש מקבלן השיפוצים כתב כמויות. המטרה של כתב הכמויות היא לתת לכם הערכה על עלות חומרי השיפוץ. על העלות הזו מומלץ להכניס עליה של 30 אחוזים וכמובן לא לשכוח להכניס עלויות של עיצוב ויצירת חללי אחסון. אל תכינו את כתב הכמויות לבד, היעזרו בקבלן ששכרתם לעבודה. לקבלנים יש חנויות שבהם הם רוכשים ציוד בסיטונאות ובמחירים זולים יותר ממה שאתם תשיגו לבד.

 

למה חשוב להתייחס לעיצוב של הבית בעת שיפוץ?

כשעושים שיפוץ, במיוחד אם השיפוץ כולל החלפת ריצוף, החלפת חדרי שירותים ומקלחות ושבירת קירות, כדאי לדעת שלאחר השיפוץ הבית לא יראה כמו קודם ולכן כדאי להתאים עיצוב מחודש. עיצוב מחודש יכול להיות בבחירת הרהיטים שתכניסו והוא יכול להיות בבחירת הצבעים של הקיר. כמו כן, חללי האחסון לא חייבים להיות ארונות בגדים, הם יכולים להיות גם יצירתיים, מיוחדים ומשתלבים עם הסגנון של הבית.

 

פתרונות אחסון מעולים במחירים נוחים

רוב האנשים לפני שיפוץ גדול מבצעים סדר בחפצים ומעבירים הלאה כאלו שכבר לא משמשים אותם. זה בדיוק הזמן לחשוב איך תרצו לאחסן את החפצים שכן נשארים. אחד הפתרונות המעולים, בעיקר בחדרי ילדים או בכניסה לבית הם ספסלי אחסון איכותיים. מדובר על ספסלים הבנויים מעץ ויוצרים מעין קופסא שניתן להניח בה תיקים, נעליים, משחקים, כדורים וכל מה שעולה על דעתכם. על ספסלי האחסון מניחים כריות צבעוניות וכך ניתן גם לאחסן וגם לשבת עליהם. זהו פריט אחסון עיצובי שהוא גם פרקטי וגם יפה והעלות שלו נמוכה ובהחלט יכולה להיכנס כחלק מהשיפוץ.

 

איך לקבל השראה לעיצוב לפני שמתחילים את השיפוץ?

לפני התכנון ולפני שאתם רוכשים ספסלי אחסון איכותיים, תחילה יש לקבל השראה ולבחור בסגנון העיצובי שאתם מעוניינים בו. זה הזמן להתחיל לעיין בקטלוגים, אתרי אינטרנט העוסקים בעיצוב, חנויות המראות דוגמאות לעיצובים וכך לקבל השראה. את העיצוב שאתם מעוניינים בו תראו לקבלן, לאדריכל, למעצבת והם יעזרו לכם להוציא את החלום לפועל.

בעניין זה חשוב גם לדעת כי על כל בעלי המקצוע לשתף פעולה יחד בצורה טובה. כאשר יש שיתוף פעולה נכון, קבלן השיפוצים יוכל לבצע בדיוק את מה שחלמתם עליו. זה חלק חשוב מאוד שכדאי להתעכב עליו לפני השיפוץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!