הנמכת תקרה מגבס מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הנמכת תקרה באמצעות לוחות גבס תתבצע כדי ליצור הכנה למערכת כמו מזגן חשמלאי או תאורה. היא יכולה גם להוות פתרון אסתטי מרשים ומעוצב. הגבס יכול לתת לבית מראה יוקרתי, מעוצב ומרשים, אך במחיר נגיש. תודות לכך שהוא קל משקל וקל לעבודה, אפשר לראות שיותר בתים משתמשים בו כדי להשיג את המראה הרצוי.

סיבות לבצע הנמכת תקרה מגבס

יכולות להיות לנו מספר סיבות לבצע את הנמכת התקרה. ברגע שאנחנו רוצים להעביר מערכות ובעיקר את מערכת מיזוג האוויר, ההנמכה תוכל להסתיר את כל הצנרת ולתת פתרון אסתטי. אנחנו יכולים להשתמש בהנמכה כדי ליצור תאורה מרשימה. כמו כן, הגבס יכול לשמש כאלמנט עיצובי ובעזרתו נוכל ליצור מראה חדש ומרשים של החלל.

הנמכת תקרה מתבצעת במבנים פרטיים, עסקיים ובתעשייה. ישנם סוגים שונים של פלטות גבס. חלקן נפוצות יותר בבתים, חלקן מיועדות למסעדות ואזורים חמים. במקומות עסקיים אנחנו יכולים להשתמש בלוחות גבס כפתרון יעיל ומרשים לעיצוב. העלות של העבודה נמוכה לעומת האפשרויות האחרות וניתן להרכיב ולפרק את הגבס אם יש צורך בכך.

ניתן לבצע עבודות גבס גם בנכס שבשכירות ולכן זהו פתרון מושלם לעסקים כמו חנויות וקליניקות. אפשר לבצע הנמכת תקרה מגבס כדי לשפר את האקוסטיקה של המבנה במקרה ויש מעליו קומה נוספת. אפשר להשתמש בו כדי להעביר מזגן ואפשר לבצע הנמכה אסתטית ולהוסיף תאורה שקועה מרשימה.

הגורמים המשפיעים על מחיר ההנמכה

בירור על הנמכת תקרה מגבס מחיר יכול להצביע על מחירים שונים. כדי שנוכל להתכונן לתהליך ולדעת האם ההצעה שאיש המקצוע מציע לנו רלוונטית או לא, כדאי להכיר את הגורמים שיכולים להשפיע על העלויות.

גודל התקרה

ככל שנצטרך להנמיך אזור גדול יותר כך העלות תעלה. בעל המקצוע יצטרך להשתמש ביותר חומר ויידרש יותר זמן עבודה כדי לבצע את העבודה. עם זאת, בעל המקצוע יכול להגדיר מחיר בסיס ולהפחית את העלות למטר רבוע במקרה ומדובר על שטח גדול.

סוג הגבס

ישנם סוגים שונים של לוחות גבס והעלויות משתנות בהתאם לצורך שלנו. הגבס הנפוץ ביותר לעבודות הנמכת תקרה הוא הגבס הלבן. הוא דק יחסית, מתאים ליצירת עיצובים מיוחדים, אך הוא לא מתאים לחדרים הרטובים ואינו משמש כשכבת בידוד. הגבס הירוק מתאים לחללים רטובים ויהיה אידאלי לחדרי הרחצה. לעומתו, האדום הוא חסין אש ולכן הוא יכול לתת פתרון להנמכת תקרה במטבח באזור בו יש תנור עצים. גם הגבס הירוק וגם האדום יהיו יקרים יותר מהלבן.

סוג ההנמכה

ישנם שני סוגים של הנמכת תקרה. סוג אחד הוא הנמכה רגילה. אנחנו יכולים להנמיך את התקרה באופן רציף וזהה בכל השטח. פתרון זה יתאים בדרך כלל כשאנחנו מניחים תשתית של מזגן מרכזי. אפשרות נוספת היא תקרה צפה. היא מתאימה יותר לעיצוב החלל, היא תכסה רק חלק מהשטח והעבודה דורשת מיומנות וגישה אסתטית מדויקת. תקרה צפה תהיה יקרה יותר בשל העבודה הנדרשת אך התוצאה תהיה מרשימה.

תוספות אשר משפיעות על הנמכת תקרה מגבס מחיר

מעבר לשלושת הגורמים שציינו כמשפיעים על העלויות של הנמכת התקרה ועל הצעת המחיר שנקבל, ישנן עוד תוספות שונות שיכולות להשפיע על המחיר. אנחנו יכולים לבצע עבודות גבס בצורות שונות ונמצא כי החומר נותן לנו הרבה יותר יתרונות מכפי שנוכל לדמיין. ככל שנשתמש ביותר תכונות ויתרונות של החומר כך המחיר יוכל להשתנות.

עלות ההובלה

אחת התוספות אשר עלינו להביא בחשבון היא עלות ההובלה של החומר. לוחות הגבס גדולים ודורשים רכב מתאים להובלה ולכן במרכיב המחיר יכנס סעיף זה. במידה ואנחנו גרים באזור מרוחק, יכול להיות שהצעת המחיר תהיה גבוהה יותר מכפי שהיא תהיה אם היינו מתגוררים במקום מרכזי. בעבודות גדולות יכול להיות שנזדקק רק להובלה אחת ולכן סעיף זה יצא זול לעומת העבודה כולה.

הוספת בידוד

הבידוד הוא אלמנט שאנחנו יכולים לבחור להוסיף לעבודה. קיר הגבס יכול לשמש כשכבה אקוסטית והוא יכול להיות מבודד טוב כשמדובר על קירות חיצוניים. אם אנחנו רוצים להוסיף אלמנט של בידוד, עלינו לציין זאת כבר בתחילת הדרך ולקבל הצעת מחיר שכוללת שכבה נוספת. על בעל המקצוע לדאוג לרכוש את החומר המבודד ובנוסף להתקין אותו ושני המרכיבים הללו ייקרו את העבודה, אך גם ישפרו את איכות החיים שלנו בבית.

התקנות של מערכות נוספות

ברגע שיש צורך לבצע התקנות המחיר יכול לעלות. אם אנחנו מתכננים להתקין תאורה בתוך קיר הגבס או להעביר נקודת חשמל, נצטרך לוודא שיגיע למקום חשמלאי ועלותו תהיה נפרד מהעלות של איש הגבס. כל התקנה צריכה להתבצע על ידי בעל המקצוע המומחה בתחום והיא יכולה להאריך את זמן העבודה הכולל שיידרש לביצוע.

עבודות גמר

עבודת הגימור יכולה להיות בסיסית ולכלול החלקה של הגבס וצבע סטנדרטי. במקום, אנחנו יכולים לבצע צביעות מיוחדות ולדאוג לפינישים מיוחדים. ככל שהעבודה תהיה מיוחדת ומורכבת יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר. בכל מקרה, לא מומלץ להתפשר לפני שנקבל הצעת מחיר מסודרת, אלא לבחון את האפשרויות שעומדות לפנינו ולהתייעץ עם בעל המקצוע בנוגע אליהן.

עבודות שיתבצעו לפני הנמכת התקרה

לפני תחילת העבודה יש לדאוג לשטח נקי שמוכן לקבל את הגבס. אם החלטנו לבצע את ההנמכה לאחר פגיעה בתקרה, יהיה עלינו קודם כל לתקן או לטפל בתקלה. אם הייתה נזילה מהקומה למעלה והיא השאירה סימן על התקרה הנוכחית, חשוב לוודא כי היא סודרה, לפני שנתחיל לבצע את העבודה.

הגבס לא יכול להחליף את התיקון. הוא יכול להסתיר פגמים שנשארו לאחר שטיפלנו בבעיה, אך ההנמכה לא תעלים את הבעיה. במידה והבנו שישנה בעיה מורכבת יותר, מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע שמומחה בתחום ולבחון מהי דרך הטיפול הנכונה ביותר. אנשי מקצוע שונים יכולים לשתף פעולה זה עם זה ולהוביל לתוצאה הרצויה עבורנו.

מחיר למטר מרובע

הצעת המחיר שנקבל עבור עבודת הגבס מתבססת על מטר מרובע. עוד לפני קבלת הצעת המחיר הספציפית מהקבלן או איש הגבס, נוכל לקבל הערכה כללית של העלויות. הנמכת תקרה מלוח גבס לבן רגיל אשר מיועדת לכיסוי מערכת מזגנים, לרבות פתח שירות, תעלה סביב 250 ₪ למטר מרובע.

הנמכת תקרה צפה מגבס לבן תעלה סביב 400 ₪ למטר מרובע. הנמכת תקרה צפה מגבס ירוק המיועד לחדרים הרטובים תעלה סביב 500 ₪ למטר מרובע. לכל המחירים הללו יש להוסיף מע"מ ועלויות על כל תוספת שנדרשת לעבודה.

חשיבותו של בעל המקצוע בזמן העבודה

השינוי שאנחנו רוצים לבצע, בבית או בעסק, הוא שינוי משמעותי. בין אם מדובר על מטרים בודדים ובין אם מדובר בחלק משיפוץ הבית, ישנה חשיבות רבה לבעל המקצוע שיגיע אלינו. מי שיבצע הנמכת תקרת גבס יהיה "איש גבס". הוא יכול להיות קבלן שיפוצים ויכול להתמחות באופן ספציפי רק בעבודות מסוג זה. במידה ויש צורך לשלב מערכות בין התקרה הישנה לזו החדשה, חשוב שיגיע גם איש מקצוע מהתחום. כלומר, איש מזגנים או חשמלאי.

בכל מקרה אין לתת לאיש מקצוע שאינו חשמלאי לגעת במערכת החשמל. מעבר לכך שהדבר מנוגד לחוק, אנחנו עלולים למצוא עצמנו תחת סכנה יום יומית. בעל המקצוע שייתן לנו הצעת מחיר צריך להציג לפנינו עבודות קודמות שהוא כבר ביצע. במידה ויש לנו שאלות לגבי סוג העבודה המומלצת או אם אנחנו רוצים לבצע דבר מה ולא יודעים כיצד לעשות זאת, עליו לספק לנו תשובות. רק לאחר שמצאנו את בעל המקצוע שיודע לתת לנו תשובות ויכול להציג עבודות קודמות, נוכל לקבל הצעת מחיר מסודרת.

לקבל הצעת מחיר מסודרת

כאשר אנחנו מתחילים לברר על הנמכת תקרה מגבס מחיר המטרה שלנו צריכה להיות קבלת המחיר הסופי שנשלם. בלי אותיות קטנות ובלי העלאת מחיר, מכל סיבה שהיא לאורך הדרך. כדי להבטיח זאת נצטרך לחתום על חוזה עבודה מסודר מול הקבלן. חשוב מאד שבחוזה יהיה כתוב כי על הקבלן או הגורם המבצע להשתמש רק בחומרים שעומדים בתקן וכן יש לדייק בבקשות שלנו (למשל קיר לבן, ירוק או אדום, הוספת ספוטים וגורמים נוספים).

הדרך הבטוחה והנוחה לבצע עבודות גבס היא לפנות אל היחידה לשיפוצים. החברה מנוסה בעבודות שיפוץ כלליות ובאופן ספציפי בעבודות גבס. צוות מקצועי יוכל להגיע אלינו, לבית או לעסק, לבצע את העבודה על פי המתכונן ובמידת הצורך ישולבו אנשי מקצוע שאינם מתחום הגבס. החברה תביא חשמלאי מוסמך לביצוע עבודות חשמל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!