עלות שיפוץ דירה 60 מטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

רוב הדירות הקטנות משמשות סטודנטים וזוגות צעירים. עם זאת, שיפוץ שלהן ותמחור מדויק יכולים לסייע להשביח את הנכס ולהפיק ממנו תשואה גבוהה בתוך זמן קצר.

עלות שיפוץ דירה 60 מטר להשקעה

הגודל של דירה ממוצעת בישראל הוא 90-100 מ"ר ומספר החדרים השכיח עומד על 3-4. כתוצאה מכך, דירות קטנות יותר בגודל של 60 מ"ר משמשות קהל יעד ספציפי בלבד. בין היתר, דירות 60 מ"ר רלוונטיות עבור זוגות צעירים וכמובן סטודנטים. כמו כן, רוב הדירות הללו הן לא בבעלות הדיירים אלא מיועדות להשקעה. מבחינת המשקיעים, אחת הדרכים להפיק תשואה גבוהה מדירות קטנות היא באמצעות שיפוץ.

קביעת תקציב עבור עלות שיפוץ דירה 60 מטר

היכרות עם הפרמטרים המשפיעים על מחיר שיפוץ דירה יכולה לסייע לבעלי דירות להשקעה לתכנן בהתאם את התקציב. התכנון של התקציב חשוב כי בעזרתו ניתן לדעת על מה לוותר ועל מה להתעקש. בתוך כך, שיפוץ לפי תקציב שמביא בחשבון את גודל הדירה מאפשר להתאים אותה לצרכי קהל היעד. בעזרת שיפוץ אסתטי ניתן למשל להפוך דירת סטודנטים לדירת מגורים לזוגות צעירים, בעוד שיפוץ מן היסוד בתקציב גבוה יותר יתאים לנכסים ישנים שבהם נדרשת החלפת תשתיות.

שיפוץ לפי עקרונות של הנדסה אזרחית

עלות שיפוץ דירה 60 מטרהנדסה אזרחית יכולה לסייע בשמירה על מסגרת התקציב במסגרת שיפוץ של דירת 60 מ"ר להשקעה. אם רוצים, ניתן גם לבסס את לוח הזמנים של הפרויקט על העקרונות המנחים של הנדסה אזרחית. כך למשל בודקים מה לוח הזמנים הנדרש לפי היקף הפרויקט וכיצד מתאמים בין מערכות שונות בבניין ובהן מים, חשמל, מיזוג אוויר וכן הלאה. בין היתר, יש להביא בחשבון שהחלפה או שיפוץ של כל מערכת משפיעה על היקף הפרויקט ועל עלותו.

התייחסות לבניין במהלך השיפוץ

עוד מאפיין בולט של דירות קטנות יחסית בגודל של 60 מ"ר בא לידי ביטוי באופן שבו הן משתלבות בבנייני מגורים. בניגוד לבתים פרטיים וצמודי קרקע שנוטים להיות גדולים, רובן המוחלט של הדירות הקטנות נמצא מטבע הדברים בתוך בניין מגורים. לפיכך, יש לבצע את השיפוץ תוך התייחסות לבניין כולו ולא רק לדירה. התייחסות כזו לבניין תאפשר לחסוך בהוצאות על השיפוץ ותמנע עלויות תחזוקה מיותרות בעתיד.

שיפוץ קומפלט או שיפוץ לחדרים?

בעלי דירות קטנות להשקעה מתלבטים לעיתים קרובות בין שיפוץ קומפלט ושיפוץ לחדרים. לכל אפשרות יתרונות וחסרונות אחרים וגם משמעות כלכלית, אז חשוב לבחון כל מקרה לגופו. לבסוף, ניתן להתייעץ עם מהנדס אזרחי ולבחון מולו את האלטרנטיבות שעל הפרק כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור הנכס.

חברת אבן חושן מתמחה בשיפוצים של בתים פרטיים ויכולה להשביח גם את ערך הדירה שלך. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים כאן ולתאם פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות מול מהנדס אזרחי מנוסה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!