שיפוץ דירה הכל כלול

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשפץ את הדירה? גם אתם חיכיתם וחסכתם, כדי להפוך את דירתכם לדירת החלומות?  בעלי דירות רבים רוצים ומוכנים לשפץ את דירתם, אבל לא בדיוק יודעים איפה להתחיל או אילו צעדים לעשות. יש מגוון אנשי מקצוע, אופציות בניה וחומרים שיש לקחת בחשבון במהלך השיפוץ וישנן החלטות רבות שעליכם לעשות. לפניכם מדריך מפורט לשיפוץ הדירה שלכם, מלא בטיפים, הסברים ורעיונות. הצעד אל דירת החלומות שלכם מתחיל כאן.

מה חשוב לדעת לפני שיפוץ דירה ?

לפני התחלת השיפוץ בפועל, יש מספר החלטות שכדאי לעשות, כדי להגיע מוכנים ומסודרים לקראת השיפוץ. לפניכם מספר טיפים, אשר כדאי ליישם לפני תחילת השיפוץ:

בחירת השיפוץ וקבלת רעיונות

הצעד הראשון שעליכם לעשות, לפני תחילת השיפוץ, הוא כמובן להחליט איך אתם רוצים שהדירה תיראה בסוף השיפוץ. צעד זה עשוי להיראות מיותר עבור חלקיכם, אך חשוב לחקור ולשאוב השראה ממקורות שונים, על מנת שתהיה בדמיונכם תמונה מוחשית של הדירה בה אתם מעוניינים. ניתן לשאוב רעיונות מסרטים, תמונות, אתרי אינטרנט ואף מחדרי מלון או בתים אחרים. חשוב שתדעו בדיוק איך אתם רוצים שהדירה תראה לאחר השיפוץ, כך שתדעו מהו טיב השיפוץ, האם מדובר בהחלפת רצפות? צביעת הקירות? או שיפוץ יסודי בכל הדירה, כולל החלפת הרהיטים?

היתרונות של שיפוץ דירה קומפלט הם שניתן לקבוע בקלות את מסגרת התקציב ולהשביח את הנכס. עם זאת, שיפוץ כזה מחייב מעורבות של מהנדס אזרחי כדי להישאר עם אצבע על הדופק.

שיפוץ דירה הכל כלול – מאפיינים ויתרונות

שיפוץ כללי שמכונה גם "קומפלט" מגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות. עבור אנשים פרטיים, הדרך הזו לשפץ את הבית היא שיטה מעולה לשמור על מסגרת התקציב. במקום לשפץ כל כמה חודשים חדר אחר, אפשר לרכז את השירותים תחת קורת גג אחת ולחסוך זמן וכסף. כמו כן, המעקב אחר שיפוץ הכל כלול לכאורה פשוט יותר גם עבור מי שאין לו את הרקע המקצועי הנדרש. עם זאת, כאשר נכנסים לעובי הקורה מגלים שאין תחליף לנוכחות של מהנדס אזרחי.

תפקידו של מהנדס אזרחי בעת שיפוץ דירה הכל כלול

ייעוץ מקצועי ממהנדס אזרחי מאפשר לקבוע תקציב מדויק לשיפוץ הכל כלול. במקביל, התפקיד של המהנדס האזרחי הוא לעקוב אחר קצב התקדמות הפרויקט ולפקח על הקבלנים ואנשי המקצוע. אם לדוגמה המהנדס האזרחי מגלה פערים בין תכניות הבניה המקוריות לבין הביצוע בשטח, הוא יכול לעדכן את הלקוחות ואת בעלי הנכסים. במילים אחרות, מהנדס אזרחי מייצג את האינטרסים של הלקוחות ובכך הוא מגן עליהם – בעיקר בשיפוצים מאסיביים של הכל כלול.

מה כולל השיפוץ?

המונח "הכל כלול" לא תמיד ברור עבור אנשים פרטיים שרוצים לבצע שיפוץ. השאלה שעולה מההגדרה הזו היא מה כולל שיפוץ דירה קומפלט, או לאיזה מקרים זה מתאים. ראשית, כאן המקום להזכיר שמדובר על שיפוץ שמתייחס לאלמנטים החשובים בבית ובהם פירוק ריצוף ישן וריצוף מחדש, החלפת צנרות מים ואינסטלציה וקילוף קירות לפני טיוח וצביעה מחדש. בהמשך, סביר להניח שהשיפוץ יכלול גם הוספת קירות גבס והנמכת תקרות לצורך שילוב תאורה ומזגן.

בנייה מחדש מתחילה בהריסת הקיים

מאפיין לא פחות חשוב של שיפוץ דירה הכל כלול הוא שצריך להרוס את היסודות הקיימים. הצורך הזה בא לידי ביטוי למשל כאשר שוברים קירות ובונים קירות חדשים מגבס ומבטון, לפי הדרישות של הלקוח ובהתאם למסגרת התקציב. דוגמה אחרת היא חידוש מטבחים ישנים, שאותה עושים על ידי פירוק המטבח הישן והריסת ארונות, שיש וכיור. לבסוף, שיפוץ קומפלט כולל בתוכו חללים רטובים ובהם חדרי אמבטיה, שירותים וחדרי שירות.

הגדרת סדר עדיפויות לשיפוץ כולל

הדרך היחידה לנצל את יתרונות השיפוץ הכולל היא להגדיר סדר עדיפויות. היות ומדובר בשיפוץ מן המסד ועד הטפחות, חשוב להגדיר סדר עדיפויות מדויק ולהתייעץ עם מהנדס אזרחי מנוסה.

נציגי אבן חושן מלווים אנשים פרטיים בכל רחבי הארץ במהלך סוגים שונים של פרויקטים "הכל כלול" לשיפוץ ובניה. אנו יכולים לעמוד גם לרשותך ובהשארת פרטים באתר אפילו נתאם עבורך שיחת ייעוץ ללא התחייבות עם מהנדס אזרחי מוסמך – שווה לנסות!

טיפים לפני השיפוץ

ישנם כמה נושאים שכדאי להתחשב בהם לפני תחילת השיפוץ, שימו לב שדאגתם לקחת בחשבון את כולם, על מנת ליהנות מתהליך שיפוץ חלק ונוח יותר:

  • דיור במהלך השיפוץ- הדירה אשר משמשת לכם כבית, עלולה להפוך לסביבת מגורים לא נעימה במהלך שיפוץ הדירה, לכן מומלץ למצוא תחלופה למקום המגורים בזמן השיפוץ. ניתן להתגורר בבית של קרובי משפחה או אפילו (אם השיפוץ קצר יחסית) לשכור חדר במלון וליהנות מחופשה קצרה.
  • תאריך השיפוץ- בחירת מועד השיפוץ עשויה להיות צעד חשוב, אשר יקל על ההתנהלות במהלך השיפוץ. עדיף לבחור בזמן אשר אין הרבה עומס בעבודה או אפילו תקופה בה תכננתם לצאת לחופשה והבית יעמוד ריק, יש לקחת בחשבון שבתקופת החורף מחירי השיפוץ יורדים, אך זוהי תקופה לא נוחה כל כך לשיפוץ עקב המשקעים והרוחות הרבים.
  • חפצים אישיים וריהוט- כדאי לדאוג לעטיפת הרהיטים והחפצים האישיים בדירה או אפילו אחסונם בחדר אשר לא עובר שיפוץ, מפני שבמהלך השיפוץ נוצרים הרבה אבק ולכלוך, אם מעורבת עבודת צביעה, גם צבע עלול להזיק לרכושכם ומומלץ לשמור עליו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!